חנוכה כבר קרוב לסיומו, אבל חג המולד רק התחיל ואתמול (שבת) התאספו כל החוגגים והסלבס בפרט ליד העצים שלהם, האח הבוערת, הכנסיות או בכל מקום אחר שבו הם מצאו לנכון לחגוג - לא משנה היכן, העיקר שתהיה מצלמה כדי לתעד לסטורי. ואין לכם זכות ללגלג עליהם, אתם צילמתם את הסופגניות - עכשיו תורם לצלם את הסוודרים המכוערים והפיג'מות התואמות שהם הוציאו מהבוידעם במיוחד עבור החג.
בין אלו שהתהדרו בפיג'מות כאלו היו בני משפחת בקהאם: אבא דייוויד והילדים רומיאו (20), קרוז (17) והארפר (11). אמא ויקטוריה לא הופיעה בתמונה אבל הייתה זו שהעלתה אותה לחשבון האינסטגרם שלה. בלטו בחסרונם: הבן הבכור ברוקלין בקהאם ואשתו ניקולה פלץ ששוהים בימים אלו בארה"ב. בקהאם לא שכחה לתייג את בנה וכתבה לו: "אנחנו אוהבים אותך ומתגעגעים אליך!". משום מה, ניקולה זכתה להתעלמות – מה שמחזק את השמועות על סכסוך בין הכלה והחמות. נו באמת בנות, זה חג המולד – זמן לפיוס ואהבה!
ברוקלין וניקולה מצדם, העלו תמונות מערב החג שבהן הם מתחבקים, מתנשקים ונראים מאוד מאוהבים. אז ויקטוריה – כנראה שהבקשה שלך מסנטה לא תתגשם ושהם יישארו ביחד, לפחות בזמן הקרוב.
עוד לפני ערב החג, בני המשפחה נכנסו לאווירה והזמינו לחווה שלהם את סנטה קלאוס בעצמו, שנתן כמה טיפים של אופנה לכוכבת: "למה שלא תוסיפי פעמונים לקולקציה שלך? העולם הוא מקום שמח יותר עם פעמונים!", אמר בצדק. ויקטוריה כתבה בתגובה: "אני אוהבת את עצות האופנה של אבא חג המולד". נמתין לראות אם תיישם את עצתו.
בקהאם גם סיפרה לעוקביה שהיא קנתה לעצמה ולחבריה בקבוקי טקילה של המותג דון חוליו, עליהם חרטה את ראשי התיבות של שמה VB, והסבירה שבקבוק אלכוהול יוקרתי הוא המתנה השנתית שהיא נותנת ליקיריה.
8 צפייה בגלריה
קרוז בקהאם הרפר בקהאם
קרוז בקהאם הרפר בקהאם
סנטה קצת קריפי. קלאוס הקדוש עם קרוז והרפר בקהאם
(צילום: אינסטגרם)
בנות משפחת קרדשיאן החליטו ללכת בחג על המוטיב האדום והקפידו להכניס אותו לכל מקום בביתה של המארחת קורטני קרדשיאן, אפילו עד רמת העץ שהיה אדום כולו. גם בתה של קלואי קרדשיאן, טרו בת ה-4, הולבשה בשמלה אדומה לכבוד הערב.
בעבר הייתה זו אם המשפחה קריס ג'נר שלקחה אחריות על האירוח בביתה, אך בשנים האחרונות הנטל מתחלק בין בנותיה, וכאמור השנה היה תורה של קורטני להזמין את כולם לבית שלה ושל בעלה הטרי טראוויס ברקר.
בין האטרקציות במסיבה היו קישוטים מושקעים במיוחד, בריכת כדורים אדומה לילדים, קוקטיילים מיוחדים שהוגשו לאורחים על ידי מלצרים אלגנטיים ושוקולדים שהוכנו במיוחד עבור המסיבה (וזכו לכינוי - Kandies), אבל יותר מכולם בלטה הזמרת סיה, שעמדה בתוך אריזת מתנה ענקית ושרה את שירי החג. נורת', בתה של קים קרדשיאן, אף הצטרפה אליה לדואט.
8 צפייה בגלריה
סיה נורת' ווסט
סיה נורת' ווסט
מתנה שעדיף שתישאר באריזה. סיה ונורת' ווסט שרות דואט
(צילום: אינסטגרם)
קים התהדרה עבור האירוע בלוק ססגוני הולם – את השיער הבלונדיני היא החזירה לצבע השחור המקורי שלה ולבשה שמלה כסופה נוצצת שבהחלט זעקה "כאן חוגגים!". ויש לה סיבה לחגוג: חג בלי קניה ווסט הוא בהחלט חג שמח.
קיילי ג'נר ובתה סטורמי השקיעו גם הן בלבוש – והגיעו בשמלות תואמות בצבעי שחור וזהב מבית האופנה של טיירי מוגלר. תואמות בערך, כן? קיילי בכל זאת לא ויתרה על מחשוף עמוק במיוחד.
ומי היה אורח הכבוד? לפחות מבחינתנו, היה זה לא אחר מאשר בן אל תבורי - אשר הגיע למסיבה ביחד עם בת זוגו דני לוי - המלבישה של קים, ופיזז על הרחבה.
8 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
חג נטול קניה ווסט. קים קרדשיאן
(צילום: אינסטגרם)
8 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר סטורמי
קיילי ג'נר סטורמי
אותו סטייל, אבל תואם גיל. קיילי ג'נר ובתה סטורמי
(צילום: אינסטגרם)
8 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן
קלואי קרדשיאן
כמעט זהים. קלואי קרדשיאן
(צילום: אינסטגרם)
חג מולד רגוע יותר אך בוודאי שמח לא פחות חגגו השחקנית רנה זלווגר ובן זוגה אנט אנסטד, שבילו את הערב יחדיו. בסוף השבוע פרסם מגיש הטלוויזיה תמונה של בנו בן ה-3 מנישואים הקודמים, שבה הוא מקשט את העץ הנוצץ. חדי העין אולי שמו לב לכך שעל העץ יש קישוטי דגלים של בריטניה ונורווגיה – ארצות מוצאם של אנסטד הבריטי וזלווגר הנורווגית. את החג אגב, הם חגגו בקליפורניה.
יחד עם זאת, לא כולם התמוססו למראה התמונה המתוקה – גולשים רבים העבירו ביקורת על כך שאנסטד לא מאשר לאשתו לשעבר לפרסם תמונות של בנם, אך עושה זאת בעצמו. כן, מסתבר שזו לא מחלוקת ייחודית רק לבן אל ואורטל עמר.
מאריה קארי, המלכה הבלתי רשמית של חג המולד, מבלה את החג באספן ביחד עם שני ילדיה מבעלה לעבר ניק קאנון (שכנראה רק המתנות שהוא צריך להעניק ל-11 ילדיו – ועוד אחד בדרך - גוזלות ממנו משכורת שנתית אחת לפחות), ואתמול היא פרסמה תמונה ממסע קניות שערכה ביחד עם בתה מונרו (11), במהלכו הן קנו כמה פריטים יוקרתיים בחנויות כמו גוצ'י, פראדה ולואי ויטון. כי אין דבר שאומר "רוח החג" כמו בזבוז הון תועפות על מותגי יוקרה. במיוחד כשיש לך את הכסף לבזבז.
קייט בקינסייל חגגה חג מולד שובב במהלכו שירתו אותה גמדונים נטולי חולצה, ריס וויתרספון חגגה באופן סולידי יותר במחיצת בני משפחתה ופרסמה תמונות שבה בולט מאוד כמה היא, אמה וילדיה דומים אחד לשני, גם היידי קלום שיתפה תמונות מהערב המשפחתי שלה והאלי בארי קיבלה מתנה בעטיפת אריזה עליו התנוססו פניו של בן זוגה ואן האנט.
8 צפייה בגלריה
קייט בקינסייל
קייט בקינסייל
ובכן, זה נראה כמו ערב חג מטריד מעט. קייט בקינסייל וחברים
(צילום: אינסטגרם)
8 צפייה בגלריה
האלי בארי
האלי בארי
מתים לדעת מה היא קיבלה ממנו. האלי בארי במתנה ארוזה בתמונותיו של בן הזוג
(צילום: אינסטגרם)
ארנולד שוורצנגר הבהיר שאינו מתכוון לוותר על אימון כושר ויצא להתאמן בסוודר חגיגי ואדום עם ציורים של איילים ועצי חג מולד. הוא הודיע גם שהחל מה-1 בינואר, הוא ישלח לעוקביו מייל יומי שבו יחלוק איתם מתכונים וטיפים לכושר ואורח חיים בריא. אין כמו להתחיל את השנה החדשה עם החלטה להיכנס לכושר בעזרתו של הטרמינייטור בעצמו.
ואולי יותר מכול נכנסה לרוח החג הזמרת ליזו, שכפי שאפשר לצפות ממנה עשתה זאת כפי שהיא אוהבת במיוחד – בלבוש שהמילים "רגוע" ו"צנוע" רחוקים ממנו והלאה: הכוכבת התהדרה בבגד צמוד ונוצץ בצבעי אדום ולבן, עם פאה בצבעים תואמים וישבן חשוף.
היא בישרה לעוקביה: "רוח החג השתלטה עליי", וכדי להפיץ קצת רוח חג משלה – פרסמה סרטון שלה רוקדת לצלילי קלאסיקת החג Santa Baby. חג מולד שמח!
8 צפייה בגלריה
ליזו
ליזו
מכניסה אותנו לרוח החג. ליזו
(צילום: אינסטגרם)