4 צפייה בגלריה
פן בדג'לי
פן בדג'לי
כוכב השער. פן בדג'לי
(צילום מסך)
בסוף השבוע האחרון עלתה לאוויר העונה הרביעית של סדרת הלהיט של נטפליקס, "את", המגוללת את חייו של ג'ו גולדברג, גבר אובססיבי שרוצח את בנות הזוג שלו והמחזרים שלהן. את דמותו של ג'ו מגלם השחקן פן בדג'לי, שבדיוק כמו הדמות של ג'ו - אוהב מאוד לשמור על הפרטיות שלו. אבל בקטע הרבה יותר בריא ופחות קריפי, כמובן.
בריאיון נדיר למדי לכתבת השער של מגזין Variety, בדג'לי שיתף ברגעים אינטימיים מחייו, מדריסת הרגל שלו ברשתות החברתיות וגם התייחס לשחקנית בלייק לייבלי, בת זוגו לשעבר, שלדבריו הצילה אותו מליפול לסמים.
זה היה ב-19 בספטמבר 2007, אז שודר הפרק הראשון של הסדרה "אחת שיודעת", בה גילם בדג'לי את דמותו של דן האמפרי, בן זוגה (לסירוגין) של סרינה ואן דר וודסן - הלא היא לייבלי. הזוגיות של השניים יצאה מהמסך לעולם האמיתי והתהילה שהגיעה עם הסדרה הייתה עצומה. "מעבר למערכת היחסים של בלייק ושלי, אני לא חושב שמישהו היה מתעניין בי בפומבי". השניים ניהלו רומן מתוקשר שכלל מספר פרידות וחזרות מ-2007 ועד 2010.
"זו הייתה תקופה אפלה בשנות ה-20 המאוחרות שלי", סיפר בדג'לי והוסיף כי לייבלי הייתה הדמות היציבה בחייו שמנעה ממנו ליפול לצד האפל ולסמים. "בלייק לא שתתה ואני חושב שהיחסים שלנו הצילו אותי מללכת בדרך הזו". השחקן סיפר כי הוא עבר משבר נפשי לאחר שגילם את דמותו של דן האמפרי, שנהג להתבודד ובסוף התגלה כגוסיפ גירל, אך הבהיר שלא היו לו מחשבות אובדניות בשום צורה.
4 צפייה בגלריה
פן בדג'לי כתבת פרופיל
פן בדג'לי כתבת פרופיל
הצילה אותו מסמים ואלכוהול. בלייק לייבלי ובדג'לי
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2014 החל הכוכב לצאת עם הזמרת והדולה דומינו קירק. השניים נישאו שלוש שנים לאחר מכן, בפברואר 2017, ומאז בדג'לי משמש כאב חורג לבנה של דומינו, קסיוס. הם מתגוררים יחד בניו יורק ובשנת 2020 הביאו לעולם את בנם המשותף ג'יימס.
על התפקיד בסדרה "את" הוא מספר כי תחילה חשש רבות לפני שהסכים לקחת אותו מכיוון שהיה מוטרד לגבי הסצנות המיניות שיצטרך לצלם וכמו כן העובדה שהוא שוב יגלם דמות של בחור מוזר ומתבודד. "בסדרה יש המון סקס - החלק הזה בהוליווד תמיד הפריע לי". בדג'לי הוסיף ואמר כי הוא מייחל לכך שלא יצטרך לעשות יותר סצנות מין - בכלל. "זו אחת הסיבות לכך שבהתחלה רציתי לדחות את התפקיד. לא סיפרתי על זה לאף אחד, אבל זו הסיבה".
בעונה הרביעית אגב, כל הסצנות המיניות בהשתתפותו, הן בלבוש מלא. "זה חשוב לי מאוד - לחיי האמיתיים", הוא מבהיר ומוסיף: "הנאמנות שלי ביחסים שלי חשובים לי". מי שבסופו של דבר עודדה אותו לקחת את התפקיד הייתה דווקא אשתו, קירק, שדעתה חשובה לו יותר מכל.
4 צפייה בגלריה
פן בדג'לי כתבת פרופיל
פן בדג'לי כתבת פרופיל
עם אשתו דומינו קירק
(צילום: Mega)
גרג ברלטני, אחד המפיקים של הסדרה, ניסה לשכנע את בדג'לי להסתכל על "את" כעל סיפור אהבה. "אני לא חשבתי על זה כעל סיפור אהבה - אבל רק בהנחה שכן, מה זה בעצם אומר על אהבה", תהה השחקן, והוסיף כי המפיק לקח כמה רגעים, וענה: "אני לא בטוח, אבל נגלה את זה ביחד". הדמות של ג'ו גולדברג הפכה לקונצנזוס רציני, למרות העובדה כי מדובר ברוצח פסיכופת ואובססיבי, נשים וגברים ברחבי העולם התאהבו בו עד מעל הראש. מעריצים של הסדרה תייגו את בדג'לי בפוסטים וכתבו לו "חטוף אותי בבקשה" או "אני רוצה שג'ו גולדברג ירצח אותי", ובדג'לי נחרד - ודי בצדק.
4 צפייה בגלריה
תמיד בתפקיד המתבודד המוזר
תמיד בתפקיד המתבודד המוזר
תמיד בתפקיד המתבודד המוזר
(צילום: Gettyimages)
בחודש אוקטובר האחרון הצטרף בדג'לי לרשת החברתית טיקטוק ובשניה אחת הצליח להיפרד מהתדמית הקשוחה והמסתורית. סרטון הטיקטוק הראשון שפרסם בדג'לי היה לצלילי השיר של טיילור סוויפט, Anti-Hero. הסרטון עומד כעת על למעלה מ-9 מיליון צפיות ויותר ממיליון לייקים ו-15 אלף תגובות, כשאחת מהן היא של הזמרת בכבודה ובעצמה שכתבה OMG וצירפה אימוג'י של סמיילי עם לבבות בעיניים.
נכון לכתיבת שורות אלה חשבון הטוויטר של בדג'לי עומד על 2.9 מיליון עוקבים ובסך הכל תשעה סרטונים - אבל באמת שכל אחד יותר מוצלח מהשני.