4 צפייה בגלריה
נואה סנטינאו
נואה סנטינאו
יש לך משהו מעל האוזן. נואה סנטינאו
(צילום: GettyImages)
נואה סנטינאו חשף השבוע לוק חדש ומפתיע, עבורו וויתר לגמרי על כל שיערו - לטובת קעקוע חדש על הקרקפת.
הכוכב בן ה-26 נצפה על ידי הפפראצי בזמן שבילה עם חברים בשכונת לוס פליז שבקליפורניה, והתספורת החדשה שלו הייתה זו שמשכה מן הסתם את תשומת ליבם של הצלמים. זו לא הפעם הראשונה שסנטינאו מתהדר בגלאח, אבל הפעם התספורת החדשה-ישנה הגיעה עם טוויסט בצורת קעקוע גדול ובולט מעל אוזנו, של דובה ושני גורים.
לאחר פרסום התמונות באתרי הרכילות השונים, סנטינאו הגיב על ידי סטורי באינסטגרם שלו (המאוד דל בפוסטים), בו חשף מקרוב את הקעקוע בתוספת חיוך שובב שהעביר מסר ברור של "כן, באמת עשיתי את זה".
תגובות המעריצים של השחקן למראה החדש שלו נעו בין אהדה להלם, היו כאלו שביקשו ממנו להפסיק לגלח את השיער, אחרים תהו אם הקעקוע אמיתי ואולי נועד עבור תפקיד כלשהו והיו שניסו להרגיע את המזועזעים: "הוא יוכל להסתיר אותו עם השיער", שכנעו את עצמם.
4 צפייה בגלריה
נואה סנטינאו
נואה סנטינאו
לוק קצת פחות זוהר ממה שהתרגלנו אליו
(צילום: Backgrid)
4 צפייה בגלריה
נואה סנטינאו
נואה סנטינאו
נואה סנטינאו + כלב חמוד = נמסנו
(צילום: Backgrid)
הפעם הקודמת שבה סנטינאו עשה לעצמו תספורת קצוצה הייתה בשנת 2019, אז הודה שניצל את התקופה שהיה בין עבודות כדי להתפרע עם המראה. "מתי זה קרה, זה משהו שעשית בזמן הסגר?" שאל אותו אז המנחה ג'יימס קורדן שראיין אותו בתקופת הקורונה. סנטינאו ענה: "באופן מוזר, אין לזה קשר לסגר אלא לזה שאני מובטל כרגע".
אם מסתכלים על רשימת הפרויקטים הנוכחיים של הכוכב הצעיר, אפשר להבין שזה כנראה גם המצב שבו הוא נמצא כרגע. סנטינאו נחשב עד לפני כמה שנים לאחד מכוכבי הנוער הלוהטים של התעשייה – הוא כבש את לבבות הצופים של נטפליקס בסדרת סרטי "לכל הנערים", כמו גם בסרטים "סיירה ברג'ס לוזרית" ו"הדייט המושלם", אבל בשנים האחרונות נראה שלא הצליח לממש את הפוטנציאל הטמון בו וקצת נעלם מקדמת הבמה. בשנת 2019, בשיא הצלחתו, הוא הודיע שיגלם את דמותו של הי-מן בסרט לייב אקשן המבוסס על הסדרה המצוירת משנות השמונים (שקיבלה בשנים האחרונות עדכון מודרני בנטפליקס), ונכנס למשטר אימונים קשוח וקפדני כדי להגיע למימדי גופו השרירי של הדמות – אך בשנה שעברה נודע שעזב את הפרויקט מסיבה שלא התבררה עד היום, והשחקן קייל אלן לוהק במקומו.
סנטיאנו לא נשאר חסר מעש – הוא הצטלם לסרט "בלאק אדם", המבוסס על דמות אחד הנבלים של DC קומיקס אותו יגלם דוויין ג'ונסון. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בעוד כחודשיים וסנטיאנו מתחיל לקדם אותו בימים אלו. נכון לעכשיו, לא ברור מהם הפרויקטים העתידיים שלו.
מה דעתכם על הקעקוע והאם אתם מעדיפים את הנואה שלכם עם או בלי שיער? ספרו לנו בתגובות!
4 צפייה בגלריה
נואה סנטינאו
נואה סנטינאו
מתגעגעים לבלורית הזאת
(צילום: GettyImages)