נישואיהם של ג'ניפר לופז ובן אפלק ממשיכים להעסיק את אתרי הרכילות בעולם, ולמרות שהשניים מנסים לתעתע בתקשורת בכך שהם מקפידים להסתובב עם טבעות הנישואים שלהם ולהחזיק ידיים, מקורות יודעי דבר מספרים כי המצב ביניהם עדיין מתוח - אפילו מאוד.
"בן רוצה שג'ניפר תשנה את אופי הקריירה שלה", סיפר מקורב רכלן ל"דיילי מייל", והוסיף שזה לא מגיע ממקום אנוכי. "בן רוצה את הטוב ביותר עבור ג'ניפר והוא מרגיש שהיא עושה הרבה מאוד פרויקטים בינוניים ומוקפת באנשים שמקבלים עבורה החלטות - והן לא תמיד טובות".
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
אל תנצפו לנו את האמון באהבה. ג'ניפר לופז ובן אפלק
(צילום: Gettyimage)
לפני שנמשיך נציין כי יש משהו בחששותיו של בן, בכל זאת - בחודשים האחרונים לופז חוותה שרשרת כשלונות, בין אם זה האלבום This Is Me... Now שלא התרומם והגיע למקום ה-38 במצעד הבילבורד או הסרט "אטלס" בכיכובה, שחטף ביקורות קשות מאוד. "ג'ניפר עושה לפעמים חמישים דברים במכה אחת. בנוגע לבן - הוא לא עובד מבחירה והיא עובדת יתר על המידה כך שסדרי העדיפויות שלהם שונים, למרות שהיא מסורה מאוד לנישואיה ולילדיה אך מאוד עסוקה".
בסוף השבוע האחרון ובצל השמועות הרבות, לופז יצאה בהצהרה כי היא מבטלת את סיבוב ההופעות הקרוב שלה על מנת לפנות זמן לטובת חופשה עם ילדיה, חבריה ומשפחתה. "כואב לי הלב ואני הרוסה מכך שאכזבתי אתכם", כתבה הזמרת. "אנא דעו שלא הייתי מבטלת את סיבוב ההופעות אם זה לא היה הכרחי לחלוטין. אני מבטיחה שאפצה אתכם וכולנו נהיה שוב ביחד. אני אוהבת את כולכם".
מקורב לזמרת סיפר ל"דיילי מייל" שלופז הייתה עצובה מאוד בגלל הביטול אך היא מבינה שעליה להיות בבית בזמן הזה. "היא לוקחת חופש כדי להיות עם המשפחה. זו הייתה החלטה קשה מאוד עבורה, היא מאוד מצטערת על כך שאכזבה את המעריצים שלה אבל לא הייתה ברירה".
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
נאלצה לבטל את סיבוב ההופעות
(צילום: GettyImages)
בסמוך להודעת ביטול סיבוב ההופעות, לופז ואפלק נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם מגיעים לטקס סיום לימודיה של ויולט, בתו של אפלק, ביחד עם התאומים של לופז מקס ואמה וילדיו הנוספים של בן - פין וסמואל. אפלק ולופז צולמו כשהם מחזיקים ידיים ומיד לאחר מכן נפרדו דרכיהן וכל אחד מהם נכנס לרכב אחר. "הילדים שלהם במקום הראשון ולפני הכול", הבהיר מקורב והוסיף: "אני מרגיש רע עבור ג'ניפר".
מלבד המעריצים שמקווים ומחזיקים אצבעות שבניפר יצלחו את המשבר, גם אשתו לשעבר של אפלק ואם ילדיו, השחקנית ג'ניפר גארנר, דוחפת את השניים לעבוד על הנישואים ולהציל את היחסים. "ג'ניפר דוחקת בבן לעבוד על הקשר עם ג'ניפר. היא תומכת לחלוטין בזוגיות שלהם ורוצה שהוא יהיה מאושר", סיפר מקורב לשחקנית בריאיון ל-US Weekly.
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר גארנר
ג'ניפר גארנר
בתפקיד הבורר: ג'ניפר גארנר
(צילום: Gettyimage)