3 צפייה בגלריה
ג'ואן קולינס ופרסי גיבסון
ג'ואן קולינס ופרסי גיבסון
חיים את החיים. ג'ואן קולינס ובן זוגה, פרסי גיבסון
(אינסטגרם)
השחקנית ג'ואן קולינס חגגה לפני מספר חודשים את יום הולדתה ה-89, אבל נראה שהיא נמצאת באסקולה שטוענת ש"גיל הוא רק מספר", ושגם בשלהי העשור התשיעי לחייך – עדיין אפשר וכדאי להפיק את המיטב מכל רגע.
אתמול (שבת) העלתה הכוכבת הוותיקה לאינסטגרם פוסטים המתעדים אותה ואת בן זוגה, פרסי גיבסון (57), נהנים ומשתזפים בבריכה בווילה של הכוכבת בעיירה סאן טרופז שבצרפת. בסרטון שפרסמה השחקנית הוותיקה, רואים אותה רוקדת בבריכה בביקיני בעודה חכמה בשמש, עם כובע גדול לראשה ומשקפי שמש על עיניה. בנוסף לסרטון, קולינס פרסמה סלפי שלה ושל גיבסון וכתבה: "כשהטמפרטורה היא 40 מעלות בצל, אני אסירת תודה על כך שיש בריכה".


מצב הרוח המרומם שבו נמצאת קולינס מעודד בהתחשב בעובדה שרק לפני חודש היא הובהלה לבית החולים במונקו במסוק, לאחר שחשה כאבים עזים ברגלה. היא טופלה ובהמשך נמסר מטעמה: "הכאבים היו חזקים מאוד, אבל טיפלו בה וכעת היא מתאוששת ומרגישה טוב", ויותר מכך: "זה לא יפגע בחוש האופנה שלה והיא עדיין הולכת על עקבים גבוהים".
3 צפייה בגלריה
ג'ואן קולינס
ג'ואן קולינס
כולם מוזמנים להפעלה בבריכה
(אינסטגרם)

הכוכבת, שהתפרסמה בעיקר בזכות תפקידה בקלאסיקה הטלוויזיונית "שושלת", סיפרה לאחרונה בריאיון שהיא חשה בת מזל בכל הנוגע לבריאותה: "בלי עין הרע, מעולם לא היו לי בעיות חמורות יותר מאשר קצת כאבי שיניים". עוד אמרה: "יש תפיסה מיושנת לגבי הזדקנות. כיום אנשים בריאים יותר וחיים יותר זמן. יש לי מזל על כך שאני בריאה ושיש סביבי משפחה אוהבת וחברים נהדרים".
יחד עם זאת קולינס הודתה שהיא מכורה לשוקולד, אבל משתדלת לעשות ולאכול הכול "במינון סביר".
3 צפייה בגלריה
ג'ואן קולינס ופרסי גיבסון
ג'ואן קולינס ופרסי גיבסון
ג'ואן קולינס ופרסי גיבסון
(GettyImages)