העמידו פני מופתעים: בילי ריי סיירוס, אביה של הזמרת מיילי סיירוס, ואשתו בחודשים האחרונים - הזמרת פייר רוז, מתגרשים.
עורכי הדין של סיירוס אישרו ל-Page Six שהוא ורוז חתמו על הסכם הגירושים שלהם בטנסי - ושהיא לא תקבל ולו סנט אחד בודד מזמר הקאנטרי. יחד עם זאת, הוא יחלוק איתה ככל הנראה את תמלוגי השירים שכתבו השניים ביחד.
2 צפייה בגלריה
בילי ריי סיירוס פייר רוז
בילי ריי סיירוס פייר רוז
היה ונגמר. בילי ריי סיירוס ופייר רוז
(צילום: אינסטגרם)
לטובת מי שלא עקב אחרי הדרמה המלוכלכת, נזכיר כי בחודש מאי האחרון ואחרי שבעה חודשי נישואים בלבד, סיירוס הגיש לבית המשפט בקשה לגירושים בגין "פערים שלא ניתנים לגישור", לצד "התנהגות זוגית לא הולמת". סיירוס לא הסתפק בכך וביקש צו הרחקה זמני מרוז, שמיד לאחר מכן הגישה תלונה משלה ובה פירטה את התמכרותו לסמים לכאורה, שלטענתה הפכה אותו ל"בלתי צפוי והפכפך".
חודש לאחר מכן רוז האשימה את סיירוס בהתעללות פסיכולוגית ושימוש בסמים. בתלונתה, הכחישה הזמרת את ההאשמות על התנהגות זוגית לא הולמת וטענה כי סיירוס הפך את חייהם המשותפים ללא בטוחים.
כמו כן רוז דרשה מזונות מסיירוס והאשימה אותו בניסיון מכוון לחבל בקריירה שלה כנקמה. "מדובר בהצטברות של התעללות מילולית, רגשית ופסיכולוגית בשילוב עם העובדה שהייתה לו יד ישירה בהגבלת הגישה של אשתו להכנסה ולהזדמנויות עתידיות. פייר רוז פיתחה מצוקה רגשית קשה ממעשיו של הבעל", כך נכתב בתלונה. "האישה נאלצה לפנות לטיפול פסיכולוגי ולקבוע טיפולי חירום".
אם זה לא מספיק, הזמרת חשפה כי סיירוס הגיש את הבקשה לגירושים 24 שעות בלבד לפני שהייתה אמורה לעבור כריתת שד כפולה מונעת. לדבריה, בשבועות שקדמו לכריתת השד המתוכננת, נוצר "כאוס" והוסיפה כי "סיירוס תקף אותה מילולית ללא הרף והכניס אותה לכלא רגשי ופסיכולוגי".
כעת, אחרי שהסיפור המוזר הזה מאחוריו, סיירוס אמר דרך עורכי דינו כי "זו הייתה ההונאה המטורפת ביותר ששמעתי עליה אי פעם, שלא לדבר על העובדה שאני זה שנמצא במרכזה. חבל מאוד שזה התנהל בצורה כזו. לא רק בגלל שזו הייתה רשת שקרים שהעמידה אותי בסכנה - זה היה עניין שבלב. האהבה היא עיוורת - זה בטוח".
2 צפייה בגלריה
בילי ריי סיירוס פייר רוז
בילי ריי סיירוס פייר רוז
מקווים שסיימנו עם הדרמות
(צילום: Jason Kempin/Getty Images)