3 צפייה בגלריה
רוברט פטינסון סוקי ווטרהאוס
רוברט פטינסון סוקי ווטרהאוס
בקרוב הורים! רוברט פטינסון וסוקי ווטרהאוס
(צילום: AP)
כוכב "באטמן" רוברט פטינסון (37) והזמרת והשחקנית סוקי ווטרהאוס (31) עומדים להפוך להורים לילד ראשון, כך בישרה אמש (א') הכוכבת במהלך הופעה במקסיקו.
ווטרהאוס עצרה לרגע את ההופעה ואמרה לקהל בזמן שהצביעה לעבר הבטן הבולטת שלה: "אני לובשת משהו נוצץ היום כי חשבתי שזה אולי יסיח את דעתכם ממשהו אחר שקורה כאן. אני לא בטוחה אם זה עובד".
מקורב לכוכבת סיפר לאתר Entertainment Tonight: "הם מצפים לילד הראשון שלהם. היא כל כך שמחה, נרגשת ומצפה לחוויה הזו. סוקי ורוב נהדרים ביחד".
למרות שרק כעת אישרה את ההיריון, ווטרהאוס לא התאמצה להסתיר זאת. לפני כחודש היא הופיעה עם חולצת בטן ובהמשך הגיעה לאירוע עם חולצה שקופה, שני לוקים שרמזו על הסטטוס החדש ואכן עוררו שמועות על כך שבני הזוג מצפים. בנוסף, היא נאלצה לבטל מספר הופעות שתוכננו לה באוסטרליה בתחילת השנה הבאה, וההודעה הרשמית הסבירה את הביטול כ"סיבות אישיות".
השניים הפכו לזוג בשנת 2018 אך רק בשנה שעברה עשו הופעת בכורה זוגית על שטיח אדום, בתצוגת האופנה של Dior Men שנערכה בדצמבר במצריים. כנראה שזה מצא חן בעיניהם כי לאחר מכן הם עשו עוד כמה הופעות פומביות משותפות באירועים אחרים של התעשייה.
בשנת 2019 הסביר פטינסון למה הם מעדיפים לשמור על פרטיותם: "אם אתה משתף אנשים, זה מוזיל את האהבה. אם מישהו זר ברחוב שואל אותך על הזוגיות שלך, תחשוב שזה גס רוח מצידו. אם אתה בונה חומה, זה מסתיים טוב יותר".
ווטרהאוס אמרה לאחרונה בריאיון לאתר The Sunday Times: "מפתיע אותי שאני כל כך מאושרת עם מישהו כבר חמש שנים. כל פעם שאני מקבלת ממנו שיחה או הודעה אני מתרגשת, ואני חושבת שהוא מרגיש ככה כלפיי. תמיד יש לנו מה להגיד אחד לשנייה והוא מצחיק אותי כל כך". בריאיון אחר אמרה שהזוגיות עם פטינסון הגיעה לאחר קשר כושל שהותיר אותה שבורת לב: "הוא נעלם ונפרד ממני אחרי שנה ביחד וזה היה די קשה. אחרי זה החלטתי להיות לבד במשך שנה וזה היה נחמד".
היא גם סיפרה למה החליטה לצאת עם פטינסון: "כנראה שהרגשתי מוכנה, שהיה לי משהו לתת ולחלוק עם מישהו אחר. אני יציבה, מפוקסת ויש לי חיים שמסבים לי גאווה ושאני רוצה לשתף בהם מישהו". עוד אמרה שהיא מעוניינת בילדים, אבל לא יותר מדי: "אני לא חושבת שיהיו לי ארבעה", אמרה.
3 צפייה בגלריה
רוברט פטינסון סוקי ווטרהאוס
רוברט פטינסון סוקי ווטרהאוס
לא התאמצה להסתיר. ווטרהאוס בהופעה באוקטובר
(צילום: AP)
לפני פטינסון, ווטרהאוס יצאה במשך שנתיים עם בראדלי קופר. הם נפרדו בשנת 2015 והוא עבר לזרועותיה של אירינה שייק.
פטינסון היה בזוגיות מתוקשרת עם השחקנית קריסטן סטוארט, שכיכבה לצידו בסרטי "דמדומים". אחרי שנפרדו בשנת 2013 הוא היה בזוגיות עם הזמרת FKA Twigs והשניים אף התארסו אך נפרדו בשנת 2017 לפני שעשו את הצעד הגדול.
3 צפייה בגלריה
רוברט פטינסון סוקי ווטרהאוס
רוברט פטינסון סוקי ווטרהאוס
רוברט פטינסון וסוקי ווטרהאוס
(צילום: AP)