בראדלי קופר וג'יג'י חדיד בהחלט העבירו את סוף השבוע האחרון בנעימים, כששטו ביאכטה מפוארת לחופי האי פלמרולה שבאיטליה. אם הם חשבו שבלב הים תהיה להם קצת פרטיות – הם טעו, שכן צלמי הפפראצי הצליחו לתעד אותם מתנשקים על הסיפון.
אפשר להגיד שהטיול באיטליה הוא חופשה משפחתית עבור קופר, שכן אמו גלוריה וליה (7), בתו מחברתו לשעבר אירינה שייק, התלוו אליהם לנופש. זו הפעם הראשונה שבה רואים את חדיד ואת ליה מבלות ביחד, מה שאולי רומז על כך שמערכת היחסים של קופר וחדיד תופסת תאוצה ושהכוכבת הופכת לחלק מהמשפחה. יחד עם זאת קאי, בתם בת ה-4 של חדיד והאקס שלה זיין מאליק, לא הצטרפה לטיול.
יחד עם המשפחה היו עוד כמה חברים מוכרים: השחקן בנדיקט קמברבאץ' וילדיו, והשחקנית מרגו רובי ובעלה טום אקרלי. השניים הודיעו בחודש שעבר שהם מצפים לילד ראשון ביחד, ורובי לבשה בגד ים שחשף בטן בהיריון מתקדם.
קופר וחדיד יחגגו בקרוב שנה לזוגיות: הם תועדו לראשונה מבלים ביחד באוקטובר שעבר, וכבר אז מקורביהם היו משוכנעים שמדובר בקשר לטווח ארוך: "בראדלי כבר בטוח שהוא יציע לג'יג'י נישואים. זו בכלל לא שאלה, הם דיברו מההתחלה על משפחה ונישואים. הם מחויבים אחד לשנייה ולתוכניות שלהם, וזה רק עניין של זמן".
לפי הדיווחים, קופר כבר פגש את זיין מאליק, אבי בתה של חדיד: "כולם המשיכו הלאה והם הורים מסורים. הם היו בקשר כבר כמה פעמים בנוגע לילדים וכולם מסתדרים". המקורב הוסיף ששתי הבנות מיודדות גם הן: "הבת של ג'יג'י וזיין מסתדרת עם הבת של בראדלי ואירינה. היא מתנהגת כמו אחות גדולה עבורה. הם מתכננים להפוך למשפחה גדולה ומתפקדת".
1 צפייה בגלריה
בראדלי קופר ג'יג'י חדיד
בראדלי קופר ג'יג'י חדיד
מתי החתונה? בראדלי קופר וג'יג'י חדיד
(צילום: Backgrid)