אחד מהתחביבים הידועים ביותר על כוכבי הוליווד הוא בילוי אצל המנתח הפלסטי - אם לא לטובת ניתוחים אז לפחות עבור כמה הזרקות על מנת להרגיש יותר טוב. וכשאנחנו אומרים "יותר טוב", אנחנו מתכוונים להפוך לבלתי מזוהים. והפעם: מייגן פוקס.
השחקנית בת ה-37 פרסמה תמונה חדשה בחשבון האינסטגרם שלה. מטרתה הייתה אמנם לקדם מוצר לשיער, אך בפועל הדבר היחיד שהיא הצליחה לקדם זה את הרמת הגבות של מעריציה, שהבחינו שהיא נראית שונה עד בלתי מזוהה.
3 צפייה בגלריה
מייגן פוקס
מייגן פוקס
נטורל. מייגן פוקס
(צילום: אינסטגרם)
"מי זו בתמונה, לכל הרוחות?", הגיבה עוקבת מבולבלת, והיא רק אחת מתוך אלפים. "היא לא נראית כמו מייגן פוקס בכלל - הבינה המלאכותית עשתה זאת שוב", הכריזה מעריצה בשם ג'וליה. "למה לכל הרוחות הייתי בטוחה שזו קים קרדשיאן?", שאל עוקב מוטרד.
זה הזמן לציין כי השוני העיקרי בתמונה היה שפוקס הצטלמה נטורל, בערך - כלומר עדיין הייתה מאופרת אבל הרבה פחות יחסית לכמויות המייק אפ שאיתן היא מסתובבת בדרך כלל. בתמונה ניתן לראות שפוקס השתמשה במעט מסקרה, נגיעת סומק וליפ-גלוס לטובת ברק.
"את נראית בדיוק כמו צ'לסי מהריאליטי 'אהבה עיוורת'. לא ברור לי למה את מעתיקה את הסגנון שלה", כתבה עוקבת, ואחרת הוסיפה: "לא זיהיתי אותה בתמונה. הייתי חייבת לבדוק את השם שהופיע בביו".
3 צפייה בגלריה
מייגן פוקס
מייגן פוקס
לפני איפור ואחרי?
(צילום: Taylor Hill/FilmMagic, אינסטגרם)
בסוף השבוע האחרון פוקס הגיעה, כמו מפורסמים רבים אחרים, לחגוג בקואצ'לה והציגה צבע שיער חדש - כחול. "אני חושבת שהרסתי לעצמי את השיער. הלבנתי אותו והוא נהרס, אז אולי כדאי שאעבור על כל הצבעים לפני שאגיע שוב לחום", אמרה פוקס למגזין People, והוסיפה: "הכי חשוב זה פשוט להיות את ולא לשנות את כל הסגנון שלך עבור פסטיבל". אוקיי, רשמנו לעצמנו.
3 צפייה בגלריה
מייגן פוקס
מייגן פוקס
תמיד יפה!
(צילום: Getty Images)