5 צפייה בגלריה
ג'יזל
ג'יזל
לא מרוצה מבעלה בימים אלו. ג'יזל בונדשן
(צילום: אינסטגרם)
תקופה מאתגרת עוברת על הזוגיות ארוכת השנים של ג'יזל בונדשן וטום בריידי. לפי השמועות, הטופ מודל לשעבר מאוד לא אהבה את החלטתו של בעלה לעשות קאמבק לקריירת הפוטבול המצליחה שלו ממנה פרש רק בחודש פברואר האחרון – רק כדי להכריז שישה שבועות לאחר מכן שהוא בעצם מתחרט וכן יחזור לשחק בעונה הנוכחית שהחלה השבוע. לפי הדיווחים, בונדשן כל כך כעסה, שהעניין גרם לקרע בנישואיהם ולאיומי פרידה. "היא כועסת ונמאס לה שהוא מעדיף את הקריירה שלו על פני המשפחה שלו", סיפרו מקורביהם.
בריאיון עם הכוכבת שפורסם אתמול (ג') במגזין ELLE, היא הגיבה בעמימות על העניין: "כמובן שאני דואגת. זה ספורט מאוד אלים ויש לנו ילדים והייתי רוצה שהוא יהיה נוכח יותר", אמרה. "שוחחנו על הנושא שוב ושוב אבל בסופו של דבר כל אחד צריך להחליט מה טוב עבורו. הוא צריך לעשות את מה שעושה אותו מאושר".
5 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
"נמאס לה שהוא מעדיף את הקריירה שלו על פני המשפחה". בונדשן וטום בריידי
(צילום: Gettyimages)
למרות דבריה המפויסים של בונדשן בריאיון (שנערך עמה בחודש שעבר), מאחורי הקלעים נראה שהיא קיבלה את ההחלטה של בעלה בפחות הבנה, מכיוון שזמן קצר לאחר מכן נודע שבריידי עזב את מחנה האימונים של קבוצתו ל-11 ימים – משהו שספורטאים מרשים לעצמם לעשות (או מקבלים אישור לעשות) רק במקרי חירום.
ההודעה הרשמית על עזיבתו של בריידי הייתה שנאלץ לעשות זאת בגלל "סיבות אישיות", אך מקורות יודעי דבר סיפרו שהוא הבין שעליו לחזור לביתו אם הוא מעוניין להציל את נישואיו. לאחר מכן הוא הסביר: "לכולנו יש מצבים שונים שאנחנו מתמודדים איתם וכולנו עומדים בפני אתגרים שונים. יש הרבה בלאגן אז אין ברירה אלא לנסות להתמודד איתם בצורה הכי מוצלחת שאפשר. זה תהליך מתמשך".
מקורבים לבני הזוג סיפרו שהמצב ביניהם כל כך חמור עד שהשניים החליטו לקחת פסק זמן. לראייה, במשחק הראשון לעונה שנערך בתחילת השבוע, היא לא הייתה בקהל כדי לצפות בו והסתפקה בציוץ תומך. אחד ממקורביהם סיפר: "זה תמיד היה עניין גדול כשג'יזל הגיעה לצפות במשחקים, היא תמיד הייתה נרגשת להיות כאן וראינו אותה מסתובבת. אבל כרגע יש אווירה שונה מזו של שנה שעברה. אני לא אומר שאין סיכוי שהיא תגיע שוב, אבל כרגע אין תוכניות כאלה וזה מוזר". מקורב אחר סיפר: "כולם יודעים שיש הרבה מתחים ביניהם, אבל אנחנו לא יודעים עד כמה זה רציני. אז אנחנו פשוט לא מדברים איתו על ג'יזל. זה לא נושא שאנחנו מעלים בפניו".
בריאיון שערך בריידי אחרי המשחק (בו ניצחה הקבוצה שלו), הוא לא התייחס לשמועות ורק אמר: "פוטבול ומשפחה הם הדברים החשובים לי ביותר, אז זו תקופה טובה".
5 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן סופרבול 2021
ג'יזל בונדשן סופרבול 2021
בונדשן בסופרבול 2021, כשעוד חשבה שהפרישה של בעלה מעבר לפינה
(צילום: Gettyimages)
בניגוד לבעלה שלא הצליח להתנתק מהקריירה, בונדשן מספרת בריאיון על החלטתה לקחת בשנת 2015 צעד אחורה מעולם הדוגמנות על מנת להשקיע במשפחתם. בהתחשב בשמועות על תחושותיה, אי אפשר שלא לראות בדבריה קצת מרירות ועוקצנות כלפי בריידי: "עשיתי את החלק שלי, שהוא להיות שם עבור טום. עברתי לבוסטון והתמקדתי בליצור בית חם וסביבה אוהבת לילדים שלי, ולתמוך בטום ובחלומות שלו. לראות את הילדים שלי מצליחים והופכים לאנשים קטנים ויפים, לראות אותו מצליח ומגשים את עצמו, זה עושה אותי מאושרת. בשלב הזה בחיי, אני חושבת שעשיתי עבודה טובה בזה".
כעת, היא אומרת – היא רוצה לחזור ולהשקיע קצת גם בעצמה: "אני מרגישה מאוד מסופקת כאמא ובתור אישה נשואה. עכשיו הגיע תורי... יש לי רשימה ענקית של דברים שאני חייבת לעשות, שאני רוצה לעשות. בגיל 42, אני מרגישה מחוברת יותר לרצונות שלי".
היא ובריידי נישאו בשנת 2009 ויש להם שני ילדים, בנג'מין ריין (13) וויויאן לייק (10). לבריידי יש גם בן נוסף, ג'ון (15) ממערכת יחסים קודמת עם השחקנית ברידג'ט מוינאהן.
5 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
"אני מרגישה מאוד מסופקת כאמא ובתור אישה נשואה"
(צילום: Gettyimages)
בונדשן החלה את קריירת הדוגמנות שלה כשהייתה בת 17 ובמהרה הפכה לאחת הטופ מודלז המצליחות והמבוקשות בעולם. היא צעדה על מסלולים בתצוגות הגדולות ביותר, עיטרה שערי מגזינים נחשבים כמו "ווג", "טיים", "ואניטי פייר" ו"פורבס" ועשתה כמובן קמפיינים למותגים הכי יוקרתיים, ביניהם של ורסאצ'ה, ראלף לורן, דולצ'ה וגבאנה ודיור, והייתה גם אחת המלאכיות המפורסמות ביותר של מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט.
בימי השיא שלה, כך סיפרה, עבדה במשך 350 ימים בשנה. העבודה האינטנסיבית, גם אם נוצצת ועתירה בשכר, שחקה אותה לבסוף ובשנת 2015 היא הודיעה על פרישה לטובת התמקדות בחיי המשפחה ובפרויקטים מיוחדים. בשלב בזה היו ברזומה שלה הופעות ב-550 מודעות פרסומת, 2,000 שערי מגזינים, 3,500 כתבות מגזינים ו-800 תצוגות אופנה.
5 צפייה בגלריה
ג'יזל בונדשן
ג'יזל בונדשן
ג'יזל בונדשן
(צילום: Gettyimages)