היא לא נחה: קריס ג'נר, המאמאג'ר המיתולוגית של משפחת קרדשיאן - ג'נר, מככבת בקמפיין חדש למותג האיפור MAC. ג'נר (69), מצולמת בשיא הגלאם עם לחיים מבריקות ועור מתוח עד לקצה.
המסר של הקמפיין ברור – כל אחת יכולה להיראות זוהרת עם המוצרים הנכונים. בפועל? במקרה של ג'נר מדובר גם בשנים של ביקורים אצל מיטב המנתחים. היא עצמה לא מסתירה את החיבה האקוטית שלה לניתוחים אסתטיים, והדיסוננס הזה – בין "קוסמטיקה" ל"כירורגיה" – הוא בדיוק מה שהופך את הפרסומת למדוברת במיוחד.
הקמפיין בכיכובה של ג'נר הושק תחת הסלוגן 'I Wear MAC', תוך התמקדות בקו המייקאפ האייקוני Studio Fix שלהם. בסרטון אחד מתוכו היא נראית מתבדחת, "האם המייקאפ שלך יכול לעשות את זה?", ובאחד אחר היא אומרת: "העור שלי. הגוון שלי. התווי פנים שלי. MAC".
כידוע, קמפיינים למוצרי ביוטי לא זרים למשפחה. כנראה שאחרי שבנותיה כבשו את התחום עם קיילי קוסמטיקס ו-KKW, גם אמא קריס רוצה להיות אייקון של טיפוח שעומד בפני עצמו.
לזכותה של ג'נר ייאמר שהיא מעולם לא הסתירה את מקצה השיפורים שעשתה על הנתונים שהעניק לה הטבע. רק לאחרונה היא הופיעה על שער גיליון ספטמבר של "ווג ערבייה", וסיפרה על ההליך שעשתה במאי האחרון - מתיחת פנים שזכתה להרבה מאוד תגובות. "עשיתי מתיחה אחת לפני 15 שנה, והגיע הזמן לרענן אותה", היא הסבירה. "אני רוצה להיות הגרסה הכי טובה של עצמי, וזה מה שמשמח אותי".
"רק בגלל שאת מתבגרת, זה לא אומר שאת צריכה לוותר על עצמך. אם את מרגישה בנוח עם עצמך ורוצה להתבגר בחן, כלומר, בלי לעשות כלום, אז אל תעשי. אבל עבורי - ככה אני מתבגרת בחן, זו הגרסה שלי".
כך או כך, האימ-אמא שלהאימפריה הקרדשיאנית מוכיחה שגם בגיל 69 אפשר להיראות מיליון דולר – עם קצת ליפסטיק, הרבה פילטרים, ובעיקר כירורגיה.