אם גם אתם בין אלו שהתייאשו מסצנת הדייטינג ואפליקציות השידוכים למיניהן, אולי תוכלו להתנחם בעובדה שאתם לא לבד: גם שרון סטון נמצאת לצידכם במערכה.
הכוכבת בת ה-65 שיתפה בעבר שהיא משתמשת באפליקציות היכרויות (ואפילו נחסמה מאחת מהן כי חשבו שמדובר במתחזה), ובסוף השבוע סיפרה בריאיון לאתר The Times of London שהיא עדיין לא ויתרה, למרות שהתוצאות עד כה לא היו מלהיבות במיוחד.
סטון סיפרה שיצאה לדייטים עם כמה אנשים שהכירה אונליין – אבל גילתה שאחד מהם הוא עבריין מורשע והשני "מכור להרואין, שבוודאות היה בערך 20 אלף הזרקות הרואין אחרי התמונה ששלח לי. בהחלט לא פוטנציאל לנישואים". היא גם סיפרה שהדייט נערך במלון בל אייר, אבל היה קצר: "ביקשתי מהמלצר כוס מים והוא הזמין קוקטייל. אמרתי לו 'אני מצטערת, אני לא יכולה להישאר הרבה זמן'".
3 צפייה בגלריה
שרון סטון
שרון סטון
יש לכם מישהו להכיר לה? שרון סטון
(צילום: GettyImages)
עוד דיברה הכוכבת על כמה שיחות שלא התממשו לדייט אמיתי: "זה כאילו שהייתי המטפלת שלהם. אחד מהם סיפר שאשתו רוצה להתגרש ממנו ושיש להם שני ילדים קטנים. היה לו קשה לקבל את זה. והיה אחד שנפרד מהחברה שלו. היא נכנסה להיריון ובמקום להתחתן היא עשתה הפלה. הוא עדיין היה מאוהב בה ועזרתי לו להתמודד עם זה. זה היה מאוד מתגמל עבור שנינו, קשה להסביר".
למרות חוסר ההצלחה עד כה, סטון לא התייאשה ועדיין מחפשת קשר רציני: ""זו השנה שבה אני רוצה להתאהב, מאה אחוז. לא רציתי להיכנס לטינדר ולמצוא מישהו לשכב איתו. זה כל כך קל לעשות את זה. לא חייבים להיכנס לטינדר, אפשר ללכת לבית קפה ולמצוא מישהו, זה לא קשה".
אז מה היא כן מחפשת? היא אומרת שאין לה רשימת קריטריונים: "את לא מחפשת רשימה ואז הרשימה שלך מגיעה. זה מה שאנשים שאין להם מערכות יחסים עושים. ככה הם מנחמים את עצמם על כך שאין להם זוגיות, וככה הם מרגישים שהם פועלים על מנת שזה יקרה. אני לא מחפשת משהו, מעולם לא חיפשתי. כי אני לא חושבת שככה זה קורה. את עומדת איפשהו, מישהו ניגש ומתחיל לדבר איתך, את מסתובבת אליו וחושבת לעצמך, 'מה?' ולפני שאת שמה לה, שנתיים חולפות להן".
סטון הייתה נשואה פעמיים: בשנת 1984 היא נישאה למפיק מייקל גרינברג והתגרשה ממנו כעבור שלוש שנים. בשנת 1998 התחתנה עם העיתונאי פיל ברונשטיין, ונישואיהם ארכו שש שנים, במהלכן הם אימצו את בנם רואן (23). לאחר הגירושים היא אימצה שני ילדים נוספים: ליירד (18) וקווין (17).
3 צפייה בגלריה
פסטיבל קאן
פסטיבל קאן
מחפשת אהבה, לא סטוץ
(צילום: Gettyimage)
סטון היא לא הכוכבת ההוליוודית היחידה שעד כה לא התמזל מזלה באפליקציות ההיכרויות - גם דרו ברימור התאכזבה לאחרונה, כשגילתה שמישהו ששוחחה איתו התחזה למישהו אחר.
בסוף השבוע היא סיפרה בתוכנית האירוח שלה: "בחור אחד באפליקציית השידוכים שלי אמר שהוא הקוורטרבק בקבוצת לוס אנג'לס ראמס. כתבתי לו: "הייתי במשחק האימונים הראשון שלכם! נעים להכיר, אני דרו". לצערה, ברימור גילתה: "הוא לא היה הקוורטרבק של לוס אנג'לס ראמס. הוא מוזיקאי שחשב שהוא חמוד".
ברימור שאלה את הקהל איך לדעתם היא צריכה להרגיש לגבי הסיטואציה הזו, ורוס מת'יוס, שמנחה לצידה את התוכנית אמר: "את צריכה להרגיש ששיקרו לך. דמיינת שאת הטיילור סוויפט החדשה ושתלכי לכל המשחקים, נכון?"
ברימור השיבה שהיא לא בהכרח מחפשת ספורטאי כמו טראוויס קלסי, אבל כעסה על החוצפה של האיש: "הוא כתב לי 'היי דרוסקי', ועניתי לו 'אני שונאת אותך, אתה שקרן ורמאי, גרמת לי להרגיש טיפשה. אני לא יודעת מי אתה. אני מרגישה מטומטמת. למה היינו צריכים להתחיל ברגל שמאל, אני שונאת אותך!". היא לא הוסיפה אם הוא התנצל, אבל אנחנו מניחים שלא הייתה לו הזדמנות, כי הוא נחסם מיד לאחר מכן.
ברימור דיברה בעבר על כך שהיא לא חשה בנוח להשתמש באפליקציות של היכרויות: "זה גורם לי להרגיש כמו לוזרית", הודתה והוסיפה שהיא מדברת מניסיון, שכן היא ניסתה שם את מזלה אך ללא הצלחה: "אל תרגישו רע עבורי, כי זה מה שקורה לכל הנשים שם בחוץ. לא התחברתי לאף אחד". היא הוסיפה: "אני לא חושבת שאמצא שמחה באפליקציות האלו".
3 צפייה בגלריה
אל תתבדחו, זה לא חמוד כמו שאתם חושבים. דרו ברימור
אל תתבדחו, זה לא חמוד כמו שאתם חושבים. דרו ברימור
אל תתבדחו, זה לא חמוד כמו שאתם חושבים. דרו ברימור
(צילום: GettyImages)