חמש שנים לאחר שהחליפו נדרים, הזמרת אלי גולדינג (37) ובעלה קספר ג'ופלינג נפרדו. "לאור הרכילויות האחרונות, אני מרגישה שלא נותרה לי ברירה אלא להודיע לכולם שקספר ואני נפרדנו לפני זמן מה", כתבה גולדינג בסטורי שפרסמה בסוף השבוע האחרון. "אנחנו נשארים החברים הכי טובים ונעשה הכל למען בננו. אנחנו מחויבים להגן על פרטיות המשפחה שלנו ומודים מראש לאלה המכבדים את רצוננו. לא נגיב יותר", סיכמה. לשניים בן אחד, ארתור (שנתיים).
ההודעה על הפרידה לא התקבלה בהפתעה מוחלטת, שכן כמה ימים לפני כן גולדינג תועדה על ידי הפפראצי כשהיא צמודה למדריך גלישה צעיר בשם ארמנדו פרזה, איתו בילתה בשבוע האחרון במהלך חופשה מנקרת עיניים בקוסטה ריקה.
"אלי וקספר סיימו את הזוגיות מזמן", אישר מקורב יודע דבר ל"מייל אונליין". "אלי כבר המשיכה הלאה אבל לא רצתה שאף אחד יידע". חבר אחר הביע את אכזבתו מפירוק הנישואים, והוסיף: "זה כל כך עצוב, במיוחד בגלל שיש להם את ארתור הקטן. למרבה הצער זה ייגמר בגירושים, אין שום דרך להציל את הנישואים האלה. זו לא בהכרח התוצאה שהם קיוו לה, אבל אלי כבר יוצאת עם גברים אחרים וקספר בטח יחזור גם הוא לשוק בקרוב".
2 צפייה בגלריה
אלי גולדינג קספר ג'ופלינג
אלי גולדינג קספר ג'ופלינג
אלי גולדינג וקספר ג'ופלינג
(צילום: Dave Benett/Getty Images)
וכמה מילים על הלאבר בוי החדש: פרזה ואחיו ג'רו מנהלים את האכסניה La Puente Surfhouse בקוסטה ריקה. מקורות יודעי דבר מספרים כי להערכתם השניים נפגשו בחודש שעבר, כשהזמרת התארחה שם בחופשה. על פי הדיווחים, ארמנדו הציע לה ללמוד גלישה תמורת סכום סמלי של 50 דולר - ומשם הכל היסטוריה. בעבר הוא גם היה צמוד לכוכבת פופ אחרת: שקירה, רק שבמקרה שלה, עד כמה שידוע, הכל היה אפלטוני והסתכם בשיעורי גלישה בלבד.
2 צפייה בגלריה
אלי גולדינג
אלי גולדינג
המשכת הלאה ממש מהר. אלי גולדינג
(צילום: Getty Images)