4 צפייה בגלריה
פריס הילטון קרטר ראום
פריס הילטון קרטר ראום
מזל טוב! פריס הילטון וקרטר ראום
(צילום: GettyImages)
פריס הילטון (41) ובעלה, היזם והדי.ג'יי קרטר ראום (41), הביאו לעולם בן ראשון בעזרת אם פונדקאית, כך חשפה לפנות בוקר (ד') יורשת העצר ברשתות החברתיות. "אתה כבר אהוב מעבר למה שמילים יכולות לתאר", כתבה הילטון לצד תמונה של ידו של התינוק אוחז באצבעותיה, והוסיפה אימוג'י של לב כחול. לקרטר יש בת נוספת ממערכת היחסים הקודמת עם כוכבת הריאליטי לורה בליזי.
"זה תמיד היה החלום שלי להיות אמא ואני כל כך שמחה שקרטר ואני מצאנו אחד את השנייה", מסרה הילטון בהצהרה רשמית למגזין People. אנחנו כל כך נרגשים להקים את המשפחה שלנו יחד והלב שלנו מתפוצץ מאהבה לתינוק שלנו".
4 צפייה בגלריה
פריס הילטון
פריס הילטון
הלב מתפוצץ
(צילום: אינסטגרם)
התמונה המשמחת של הילטון צברה עד כה, נכון לכתיבת שורות אלה, מעל חצי מיליון לייקים ויותר מ-11 אלף תגובות, בהן גם של חברותיה הטובות. "אני כל כך שמחה בשבילכם", כתבה כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, והוסיפה אימוג'י של לב. "תינוק!", הכריזה כריסי טייגן, והוסיפה: "מזל טוב, אני כל כך שמחה בשביל שניכם". הדוגמניות והמלאכיות של "ויקטוריה'ס סיקרט", לילי אולדריג', יסמין טוקס ושרה סמפאיו איחלו "מזל טוב" והשחקנית אל פנינג הצטרפה לאיחולים - ולא שכחה להחמיא לאם הטרייה: "מזל טוב, האמא הכי יפה".
בדיוק לפני שנה, בינואר 2021, התארחה הילטון בפודקאסט The Trend Reporter with Mara וחשפה כי החלה בתהליך של הפריה חוץ גופית (IVF). "אנחנו עושים הפריה חוץ גופית, אז אם נרצה, נוכל לבחור בתאומים", סיפרה. "אני מתרגשת מכך שסוף סוף יהיו לי חיים אמיתיים. אני באמת חושבת שמשפחה וילדים הם מהות החיים".
הילטון הוסיפה ושיתפה בקשיים שבדרך, ואמרה: "זה קשה, אבל ידעתי שזה יהיה שווה את זה. עברתי את זה כבר כמה פעמים. פשוט עושים את זה ביחד ויש לי בן זוג שכל כך תומך בי ותמיד גורם לי להרגיש כמו נסיכה, כך שזה לא היה כל כך נורא".
לאחרונה נאלצה הילטון להסביר ולשתף במסע ההפריה לאחר שאמה, קתי הילטון, סיפרה כי השניים מתקשים להיכנס להיריון. "יש לי טונות של עוברים שמחכים, הצטיידנו בהרבה מהם", אמרה ל-TMZ.
4 צפייה בגלריה
מוכנים ללילות לבנים?
מוכנים ללילות לבנים?
מוכנים ללילות לבנים?
(צילום: אינסטגרם)
הילטון וראום החלו לצאת לפני קצת יותר משלוש שנים, אך מכירים אחד את השני כבר יותר מ-16 שנים. מאז החלה הזוגיות שלהם, יורשת העצר הקפידה להעלות תמונות וסרטונים רומנטיים של שניהם ולא פעם גם השתפכה: "אני אוהבת בך הכול ואת כל מה שעשית עבורי. שינית את חיי בכל כך הרבה דרכים ועזרת לי להפוך לאישה שאני אמורה להיות. מעולם לא הייתי מאושרת או חיה יותר. אני מכורה לך בכל צורה אפשרית". בנובמבר 2021 מיסדו השניים את הקשר בחתונה מפוארת עמוסת סלבס.
4 צפייה בגלריה
פריס הילטון קרטר ראום
פריס הילטון קרטר ראום
עדכנו בבחירת השם
(צילום: GettyImages)