4 צפייה בגלריה
ג'ייק ג'ילנהול ז'ין קדיו
ג'ייק ג'ילנהול ז'ין קדיו
"מאמי, לא ליצור קשר עין". ג'ייק ג'ילנהול וז'אן קאדו
(צילום: Backgrid)
שמו של השחקן ג'ייק ג'ילנהול עלה לכותרות לאחרונה לא בגלל פרויקט חדש ומבטיח, אלא בזכות האקסית המפורסמת שלו, אחת טיילור סוויפט. נזכיר שלפני שנה, בנובמבר 2021, חידשה הזמרת את השיר All Too Well שכתבה ב-2010 ושמעריציה משוכנעים שמכוון אל השחקן, ואף הפכה אותו לגירסה בת 10 דקות עם פירוט מדהים של הזוגיות שהייתה לה אז, כפי שחוותה אותה דרך עיניה. תוך פחות מיומיים הסרטון עמד על למעלה מ-20 מיליון צפיות והרשת הוצפה בפירושים שונים ורמיזות לשחקן.
כידוע, הסוויפטים (המעריצים של טיילור סוויפט) נאמנים כמעט כמו אוהדי מכבי חיפה, ולא סלחו לו מעולם. זו אולי הסיבה שלמרות שהוא בזוגיות עם הדוגמנית הצרפתייה ז'אן קאדו בת ה-26 כבר כמעט חמש שנים, הוא כמעט ולא נראה איתה בציבור. עד השבוע.
4 צפייה בגלריה
ג'ייק ג'ילנהול ז'ין קדיו
ג'ייק ג'ילנהול ז'ין קדיו
אנחנו רק שאלה: מה עם טבעת?
(צילום: Backgrid)
ג'ילנהול נתפס בעדשת הפפראצי מוקדם יותר השבוע כשהוא מטייל בשכונת סוהו שבמנהטן יחד עם בת זוגו. השניים, שכאמור מתחזקים זוגיות יציבה מאז 2018, החזיקו ידיים ולא נתנו לצלמי הפפראצי להפריע לשלוותם.
"כל מה שאני רוצה זה להיות אבא טוב ובעל טוב", אמר ג'ילנהול בריאיון עם הווארד סטרן בשנה שעברה. "זה באמת מה שאני רוצה, ועכשיו - כשהגשמתי דברים בקריירה שלי שאני מרגיש איתם טוב, אני יכול להגיד את זה בבטחה. אני לא יודע אם יכולתי לומר את זה קודם". על הזוגיות עם קדיו, אמר: "אני אוהב אותה כל כך. היא פשוט אדם כל כך טוב".
הפעם הקודמת שראו את השחקן והדוגמנית יחד הייתה בספטמבר 2021, כשהוא הגיע איתה להקרנת הבכורה של הסרט "הבת האפלה" בבימויה של אחותו, מגי ג'ילהול, וסיפר כי מגי משכה בידה של קאדו וצירפה אותה לתמונה המשפחתית. "אחותי תפסה לה את היד ומשכה אותה לשטיח האדום, ואני אמרתי כזה 'אה, כן. זו משפחה".
השניים תועדו לראשונה יחד בקיץ 2018 כשבילו יחד באירופה. כמו חודשים לאחר מכן מקורב יודע דבר סיפר למגזין Us weekly כי הם אכן יחד ואף הבהיר שז'אן, שהייתה אז בת 22, מאוד בוגרת לגילה. "היא חכמה, אוהבת היסטוריה וקוראת הרבה. היא בחורה נהדרת. שניהם לקחו את הקשר באיזי אבל כעת אפשר לומר שהם מאוד רציניים".
4 צפייה בגלריה
ג'ייק ג'ילנהול ז'ין קדיו מגי ג'ילנהול פיטר סארסגארד
ג'ייק ג'ילנהול ז'ין קדיו מגי ג'ילנהול פיטר סארסגארד
ג'ייק וז'אן יחד עם מגי ג'ילנהול והבעל פיטר סארסגארד
(צילום: Gettyimages)
נזכיר כי פרט לסוויפט, לשחקן היו לא מעט מערכות יחסים מוכרות: בשנת 2002 ניהל רומן עם קירסטן דאנסט. השניים יצאו יחד במשך קרוב לשנתיים ואפילו הספיקו לעבור לגור יחד. הסוף ידוע מראש ובשנת 2004 הפרידו כוחות. לאחר הפרידה מדאנסט שמו של ג'ילנהול נקשר לזה של נטלי פורטמן וריס וויתרספון אך כאמור, החודשים הבודדים שבילה עם סוויפט הם שהביאו לו את הבאז האמיתי.
4 צפייה בגלריה
הישמר נא!
הישמר נא!
הישמר נא!
(צילום: GettyImages)