3 צפייה בגלריה
האלי ברי  אוליבייה מרטינז
האלי ברי  אוליבייה מרטינז
תם ונשלם. האלי ברי ואוליבייה מרטינז
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)
זה לקח "רק" שמונה שנים, אבל זה סוף-סוף קרה: האלי ברי (57) ובעלה בנפרד אוליבייה מרטינז סיימו סופית את הליך הגירושים שהחלו אי שם בשנת 2015, כך דווח אמש (ד') באתרים מעבר לים. "היו להם כמה בעיות לא פתורות בכל הנוגע להסכם המשמורת ודמי המזונות", סיפר מקורב לזוג ואישר כי השניים הגיעו להסכמה. לברי ומרטינז בן משותף, מקאו, שיחגוג בעוד חודשיים את יום הולדתו העשירי.
על פי הדיווחים, ברי תאלץ לשלם למרטינז סכום של 8,000 דולר בחודש עבור הוצאות הקשורות לבנם: ביטוח בריאות, טיפול ועוד.מעבר לכך ברי תממן את שכר הלימוד של בנה בבית הספר הפרטי בו הוא לומד, בנוסף לפעילויות מחוץ למסגרת הלימודים כמו למשל חוג הכדורגל.
וזה לא נגמר בזה: השחקנית תצטרך לכתוב לבעלה לשעבר צ'ק על סכום של 4.3 אחוז מכלל הכנסותיה - יותר משני מיליון דולר, כך נחשף באתר TMZ.
כמו כן הוחלט כי השניים יחלקו משמורת משותפת על בנם כשברי תהיה עם מקאו בחלק הראשון של השבוע - ימים שני עד רביעי ומרטינז יבלה עם בנם מרביעי עד שישי. את סופי השבוע הם יבלו עם בנם לסירוגין.
3 צפייה בגלריה
האלי ברי  אוליבייה מרטינז
האלי ברי  אוליבייה מרטינז
זה לקח "רק" שמונה שנים
(צילום: Frederick M. Brown/Getty Images)
ועכשיו נעבור לפינתנו האהובה, מסע בזמן: ברי ומרטינז הכירו על הסט של הסרט Dark Tide בשנת 2012 ונישאו שנה לאחר מכן ביולי 2013. למרות שזה היה יחסית מהיר, עד לרגע שהם אמרו I DO אחד לשנייה היו לא מעט דרמות בדרך, כשהזכורה והגדולה מכולן הייתה עימות פיזי בין מרטינז לבן זוגה לשעבר ואב בתה של ברי, גבריאל אוברי, עימות שנגמר באשפוז של שני הגברים לאחר שפצעו אחד את השני כשהלכו מכות בביתה של הכוכבת.
באוקטובר 2015 ואחרי שנתיים של זוגיות ברי ומרטינז הודיעו כי הם נפרדים. "אנחנו מאחלים אחד לשנייה רק שמחה בחיים ומקווים שתכבדו את הפרטיות שלנו, ויתרה מכך את זו של הילדים שלנו, בתקופה הקשה הזו", מסרו בהצהרה משותפת.
3 צפייה בגלריה
האלי ברי  אוליבייה מרטינז
האלי ברי  אוליבייה מרטינז
ביי, שלום, תודה!
(צילום: Jason Merritt/Getty Images)