6 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה קיילי ג'נר
טימותי שאלאמה קיילי ג'נר
עדיין ביחד. טימותי שאלאמה וקיילי ג'נר
(צילום: AP)
הרבה זוגות סלבס מוותרים על דייטים במקומות המוניים לטובת אינטימיים יותר שישמרו על פרטיותם – אבל אם צריך להוציא את הזוגיות לאור באופן רשמי, אז עדיף לעשות את זה במקום שיהיה שווה את החשיפה. כמו הופעה של ביונסה למשל.
קיילי ג'נר (25) והשחקן טימותי שאלאמה (27) נצפו אמש (ב') בהופעה של קווין בי בלוס אנג'לס כשהם צמודים ונהנים, והקרבה ביניהם בהחלט אוששה את הדיווחים על כך שהם עדיין ביחד. לאחרונה היו שמועות על כך שהם נפרדו אחרי ארבעה חודשי זוגיות, אך מקורביהם מיהרו להכחיש וכמו שזה נראה, גם אם היה משבר – הוא חלף.
אנשים שהיו בקרבת מקום צילמו אותם משוחחים וצוחקים בזמן ששאלאמה מעשן סיגריה, משהו שסביר להניח שהיו אוסרים על כל אחד אחר שלא נחשב לכוכב, ולבסוף הגיעה גם נשיקה.
השניים נפגשו בחודש ינואר כשהתארחו בתצוגת האופנה של המעצב ז'אן פול גוטייה ולפי הדיווחים הפכו לזוג כשלושה חודשים לאחר מכן. "הם מבלים ביחד ולומדים להכיר אחד את השנייה", סיפר מקורב לאתר People. מקורב נוסף אמר לאתר US Weekly: "הם נפגשו כמה פעמים וזה עדיין לא רציני, אבל בינתיים קיילי נהנית איתו. הוא ג'נטלמן אמיתי ומתנהג אליה בכבוד, הוא מקסים וקל לה לדבר איתו. הוא לא כמו בני הזוג הקודמים שלה ולמרות שהוא לא הסגנון שלה יש ביניהם כימיה טובה". אתר Entertaiment Tonight ידע גם הוא לספר: "זה לא רציני בינתיים אבל זה חדש ומרגש עבורם".
השניים לא עשו למדורי הרכילות חיים קלים: שמרו על הזוגיות בסוד ונמנעו מלהיראות ביחד בפומבי, מה שגרם לצלמי הפפראצי לעבוד קשה כדי להוציא אותם מהארון הזוגי, ואף הגיעו לרמה של לתצפת על בתיהם ורכביהם אשר הגיעו ועזבו את אותם המקומות באותם הזמנים.
כאמור, לפני כחודש היו שמועות על כך שהשניים נפרדו ביוזמתו של שאלאמה, אך המקורבים מיהרו להרגיע ולדווח לאתרי הרכילות שהכול בסדר ביניהם. אחד המקורבים הסביר לאתר US Weekly שכן, הם עדיין ביחד אבל לא – עדיין לא מדובר במשהו רציני: "הם פשוט לא בילו הרבה זמן ביחד כי יש להם לוחות זמנים עמוסים, אבל הם עדיין בקשר על בסיס קבוע. כשיוצא להם להיפגש הם נהנים מאוד. קיילי נהנית ופתוחה לראות לאן העניינים יתקדמו אבל הם לא בזוגיות מחייבת, המצב ביניהם מאוד קליל".
בשנים האחרונות ג'נר ניהלה זוגיות לסירוגין עם הזמר טראביס סקוט, איתו יש לה שני ילדים: סטורמי (5) ואייר (שנה). הם נפרדו באופן סופי בדצמבר 2022. שאלאמה מצידו, יצא בעבר עם עם לילי רוז דפ ובתה של מדונה, לורדס ליאון.
6 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר
קיילי ג'נר
"הם לא בזוגיות מחייבת, המצב ביניהם מאוד קליל"
(צילום: AP)
ונחזור לדייט של אמש - השניים לא היו הסלבס היחידים באולם: ההופעה, שנערכה כאמור בלוס אנג'לס, קיבצה שלל כוכבים הוליוודיים, ביניהם ג'סטין והיילי ביבר, קייט הדסון, קרי וושינגטון, קייטי פרי, ג'ניפר הדסון, ליסה רינה, קיקי פאלמר, לאברן קוקס, וגם בני משפחתה של ג'נר – קים קרדשיאן, בתה נורת' וקלואי קרדשיאן.
היה מדובר בהופעה מיוחדת שכן ביונסה ציינה בה את יום הולדתה ה-42 וניצלה את המעמד כדי להודות למשפחה, לחברים ולמעריצים ולחברות מדסטיניז צ'יילד: קלי רולנד ומישל וויליאמס. היא אף הודתה ללה טויה לאקט ולה טוויה רוברטסון, שעזבו/פוטרו רגע לפני שהלהקה הגיעה לשיא הצלחתה והוחלפו על ידי וויליאמס ופארה פרנקלין (שפוטרה גם היא זמן קצר לאחר מכן ובניגוד לאחרות, לא זכתה להתייחסות אמש). הקהל אף קיבל צ'ופר מיוחד: הזמרת הוותיקה והאייקונית דיאנה רוס קפצה להתארח והזכירה לכולם מי הייתה שם לפני כולם.
לפני ההופעה, ביונסה ביקשה מהקהל להגיע בלבוש כסוף וכפי שניתן לראות מהתמונות – רובם נענו לבקשה, מלבד שאלאמה והיילי ביבר שלא צייתו (ג'סטין זרק על עצמו משהו אפור).
6 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן נורת' ווסט קלואי קרדשיאן
קים קרדשיאן נורת' ווסט קלואי קרדשיאן
כסופות ונהנות. קים קרדשיאן, נורת' ווסט וקלואי קרדשיאן
(צילום: אינסטגרם)
6 צפייה בגלריה
ג'ניפר הדסון
ג'ניפר הדסון
איזו דיווה. ג'ניפר הדסון
(צילום: אינסטגרם)
6 צפייה בגלריה
לברן קוקס
לברן קוקס
לברן קוקס במראה מעניין
(צילום: אינסטגרם)
6 צפייה בגלריה
ביונסה דיאנה רוס
ביונסה דיאנה רוס
נתנה השראה. ביונסה ודיאנה רוס
(צילום: אינסטגרם)