7 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן
קלואי קרדשיאן
בנות משפחת קרדשיאן
(צילום: Gettyimages)
באוקטובר 2007 עלה לאוויר הפרק הראשון בתוכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן". מלבד כמויות הטראש הבלתי נגמרות שבנות משפחת קרדשיאן סיפקו לאורך השנים, אחד הדברים שהכי משך את הצופים לתוכנית היה הקשר ההדוק בין האחיות - ובמיוחד בין קורטני, קים וקלואי. אז נכון, היו כמה ריבים מגה מתוקשרים בדרך אבל האחיות תמיד היו כל כך קרובות, עד כדי כך שקים וקורטני קיבלו תוכנית ספין אוף משלהן - "קורטני וקים עושות את ניו יורק" בשנת 2011.
השלוש ידעו היטב איך למנף את הבאזז סביבן ומהר מאוד פתחו את בוטיק האופנה "דאש", שהפך במהרה לרשת עם כמה סניפים. הבוטיק כלל קולקציה בהתאמה אישית על ידי אחת מבין שלוש האחיות המפורסמות, יחד עם בלוג עדכני שעזר ללקוחות החנות להתעדכן בקולקציות האחרונות. לפי הפרסומים, "דאש" גרף מדי יום מעל 30 אלף דולר - לא כולל חגים, סופי שבוע ואירועים מיוחדים.
לאורך השנים (והעונות) עברו שלוש האחיות לבית קרדשיאן מספר לא מובטל של משברים - גם בחיים האישיים וגם ביניהן, כשהשיא נרשם בשנת 2020. בשני הפרקים הראשונים של העונה ה-18 קורטני וקים פרצו בוויכוח על מוסר העבודה של קורטני, לאחר שקים טענה שהוא לא חזק במיוחד. הוויכוח הסלים במהרה והסתיים במכות, דם והרבה מאוד דמעות.
במהלך הוויכוח קים טענה שהיא הרבה יותר מחויבת לעבודה ואמרה שהיא תמיד תעמוד בהתחייבויות שלה, גם אם היא "על ערש דווי". השיחה התלהטה וקורטני מיד הגיבה. "אני לא רוצה לשמוע את הנרטיב הזה יותר על מוסר העבודה. זה כאילו קים יותר טובה מכולם כי היא עובדת יותר - זה בולשיט. לא כולנו צריכים לעשות דברים באותה הצורה". את מה שקרה אחרי אתם מוזמנים לראות בעצמכם אבל אם חשבנו ששלוש שנים אחרי האחיות הצליחו לשים את הריב הזה מאחוריהן, אנחנו כאן כדי לעדכן שבשנה האחרונה המתח בין השתיים גבר והתפתח לעקיצות ברשתות החברתיות.
"יש לי את העצה הטובה ביותר לנשות עסקים - תרימו את התחת המזוין שלכן ותעבדו. נראה שאף אחת לא רוצה לעבוד בימים אלה", אמרה קים בריאיון מדובר ל-Variety. "אתן צריכות להקיף את עצמכן בנשים שרוצות לעבוד. תהיה לכן סביבת עבודה טובה יותר שבה כולם אוהבים את מה שהם עושים". הטיפ של קים הצליח להרים כמה גבות ואפילו עצבן כמה מהעוקבים, שטענו כי העושר והפריווילגיה של קים עוזרים לה לנהל עסק מצליח בהרבה יותר קלות מהאדם הממוצע, אבל עוד מישהי שהחליטה להגיב לדבריה של קים הייתה כמובן קורטני, אחותה הגדולה, שפירשה זאת כעקיצה ישירה אליה. "עבודה לעולם לא תהיה בראש סדר העדיפויות שלי, הילדים ובעלי תמיד יהיו ואני לא מתנצלת על מי שאני".
בחודש אוקטובר האחרון התארחה קורטני בפודקאסט Not Skinny But Not Fat ודיברה על הקשר שהולך ומתרחק בינה לבין קים. לטענתה המרחק החל להיווצר כבר בשנת 2018, כשקים וקלואי הביאו לעולם את בנותיהן שיקגו וטרו, שנולדו בהפרש של שלושה חודשים, מה שבאופן טבעי חיבר ביניהן יותר. "הרגשתי שהן באמת התחברו כי הן עוברות את אותם הדברים", הסבירה, והוסיפה כי בדיוק באותה התקופה החל להימאס לה מצילומי הריאליטי "משפחת קרדשיאן. "לא הייתי מרוצה מהתוכנית - הרגשתי שהן התאגדו נגדי".
בפודקאסט הוסיפה קורטני וחשפה כי באותה התקופה היא הייתה בטיפול מכיוון שחוותה משבר אישי ורגשי, וכמובן התייחסה גם לריב המפורסם עם קים. "הדברים התגלגלו למצב שהיה בי מספיק זעם כדי לשרוף אותה או מה שזה לא יהיה. הושפלתי", אמרה. זו הייתה תקופה אינטנסיבית, הרגשתי שזה יותר מדי. אני חושבת שחלקנו מרגישים צורך להתרחק לפעמים או פשוט לעשות את שלנו. אני אוהבת לשמור על הבועה הקטנה שלי, וכמו שאומרים - 'שמרי על האנרגיה שלך'. אני פשוט אוהבת להיות בעולם הקטן שלי ולהיכנס אליו מתי שאני בוחרת".
בנוסף, לקורטני היה חשוב מאוד להבהיר כי למרות הריחוק מקים, היא שומרת על יחסים טובים מאוד עם קלואי. "דיברתי עם קלואי בכל התקופה שהייתי במילאנו, עשינו המון שיחות וידיאו. למעשה, בדיוק ראיתי אותה הבוקר בבית הספר. אנחנו בקשר טוב אבל זה לא מה שהיה בעבר, אני במקום אחר".
7 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן
קלואי קרדשיאן
הקשר לא מה שהיה פעם
(צילום: אינסטגרם)
והעקיצות ממשיכות: בחודש מאי האחרון התקיים אירוע המט גאלה היוקרתי, אליו הגיעה קים כשהיא לובשת את השמלה המקורית של מרילין מונרו. לאחר האירוע סיפרה קים על הדיאטה שנאלצה לעשות כדי להיכנס לשמלה, דיאטה קפדנית ללא פחמימות או סוכר במשך שנמשכה שלושה שבועות. כתוצאה מהדיאטה גופה של קים הגיב בחריפות. "התפרץ לי פסוריאזיס על כל הגוף וחטפתי דלקת מפרקים, פשוט לא יכולתי להזיז את הידיים", סיפרה. "נאלצתי ללכת לראומטולוג ולקחת סטרואידים".
קים לא הייתה היחידה שנכנסה למשטר תזונתי קפדני לפני המט גאלה, גם קלואי הגבירה את כמות האימונים ופצחה בדיאטה משלה. באחד הפרקים של "משפחת קרדשיאן" רואים את קלואי מודדת את השמלה תוך כדי שהיא אומרת שהיא "לא יכולה לנשום" ואילו קים, שהייתה לידה, נבחה עליה בחזרה שהיא "לא צריכה לנשום".
כמובן שקורטני לא פספסה גם הפעם את ההזדמנות לעקוץ את אחיותיה, ובזמן שאלה צמצמו תזונה לאפס, קורטני דאגה להשוויץ באורח החיים השונה שסיגלה לעצמה. את הימים שלפני האירוע בילתה קורטני יחד עם בעלה במילאנו, שם אכלה פסטות ושתתה קפוצ'ינו בלי הפסקה. "אני חשובת שזה ההפך הגמור מאיך שכולם התכוננו למט גאלה", אמרה בחיוך בפרק של התוכנית.
7 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן קנדל ג'נר קלואי קרדשיאן קיילי ג'נר
קורטני קרדשיאן קנדל ג'נר קלואי קרדשיאן קיילי ג'נר
כולן פצחו בדיאטה - מלבדה. קנדל, קורטני, קלואי וקיילי
(צילום: Gettyimages)
7 צפייה בגלריה
סבלה מפסוריאזיס. קים קרדשיאן
סבלה מפסוריאזיס. קים קרדשיאן
סבלה מפסוריאזיס. קים קרדשיאן
(צילום: Gettyimage)
בכלל, בשנה האחרונה קורטני מקבלת מחמאות רבות על גזרתה החדשה והפחות דקיקה שלה. "אני כל כך גאה בגוף המלא שלי", אמרה קורטני. "הסתכלתי על תמונות ישנות שלי כשהייתי רזה, זה מצמרר". קורטני הוסיפה כי מה שתורם לה לביטחון זו ההבטחה של טראוויס ברקר, שאמר לה שלא משנה מה, היא תמיד תהיה מושלמת עבורו. "יש לי בן זוג שכל כך תומך בי ותמיד מחמיא לי, לא משנה מה, וזה רק עזר לי לאמץ את השינויים שעברתי - עד לרמה שאני מאוד אוהבת אותם". הצופים של הריאליטי חשו הקלה עצומה לשמוע את קורטני מדברת בצורה כל כך חיובית וכנה על העלייה במשקל ואפילו ציינו שזה מנוגד מאוד לאובססיה של קים וקלואי בכל הנוגע למשקל.
7 צפייה בגלריה
מושלמת בעיניו. עם הבעל טראוויס ברקר
מושלמת בעיניו. עם הבעל טראוויס ברקר
מושלמת בעיניו. עם הבעל טראוויס ברקר
(צילום: spalshnews)
וזה ממשיך: בחודש ינואר האחרון ובצל השמועות על ההתרחקות שלה ממשפחתה, פרסמה קורטני סטורי שלא השאיר הרבה מקום לספק. קורטני פרסמה תמונה עם הכיתוב "אל תתנו לאחרים להרוס את השלווה הפנימית שלכם" שחזר על עצמו 20 פעם. מעריצי הסדרה לא פספסו את הכסאח בין קורטני לאחיותיה והגיבו על כך שהמצב שם רק הולך ומחריף.
7 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן
קורטני קרדשיאן
המסר בהחלט עבר
(צילום: אינסטגרם)
אם נשים את הביף עם אחיותיה בצד, אי אפשר שלא לציין כי מאז שקורטני החלה לצאת עם טראוויס נראה שהיא באמת מאושרת. השניים, שמיסדו את הקשר לפני שנה, ממשיכים לתחזק זוגיות יציבה ואוהבת - הרחק משאר בנות המשפחה.
ואם לומר בכנות - זה בהחלט מגיע לה, בטח אחרי מסע הייסורים שבן זוגה לשעבר ואב ילדיה, סקוט דיסיק, העביר אותה במהלך שנותיהם יחד (וגם לאחר שנפרדו). לאורך כל השנים שלהם יחד דיסיק הקשה מאוד על חייה של קורטני, שחזרה ואמרה בכל הזדמנות אפשרית כי "נמאס לה מהרגליו הרעים וחיי ההוללות שלו". השניים נפרדו וחזרו כמה פעמים כשהפרידה האחרונה שלהם התרחשה ביולי 2015. קורטני, את תמיד היית האחות המועדפת עלינו, שתדעי.
7 צפייה בגלריה
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר
קורטני קרדשיאן טראוויס ברקר
הזוג הזה!
(צילום: Gettyimages)