סלינה גומז חשפה הערב (ב') במהלך ריאיון למגזין Vanity Fair שייצא בחודש אוקטובר הקרוב, שהיא לא תוכל לשאת היריון. "זה היה משהו שהייתי צריכה להתאבל עליו. מעולם לא אמרתי את זה אבל לצערי אני לא אוכל לשאת את הילדים שלי", אמרה. "יש לי הרבה בעיות רפואיות שיסכנו את החיים שלי ושל העובר שלי".
עוד הוסיפה הזמרת: "אני במקום הרבה יותר טוב עם זה. אני חושבת שזה מבורך שיש נשים נפלאות שמוכנות לעשות פונדקאות ויש גם את האפשרות לאמץ. שתי האפשרויות מדהימות. זה גורם לי להודות על כך שיש אפשרויות נוספות למי שמשתוקקות להיות אמא ואני אחת מהן. אני נרגשת לגלות איך ייראה המסע הזה. אומנם הוא יהיה קצת אחר, אבל בסופו של דבר לא אכפת לי. זה יהיה התינוק שלי".
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז
סלינה גומז
חולמת להיות אמא. סלינה גומז
(צילום: AP)
גומז בת ה-32 דיברה בעבר על הבעיות הבריאותיות שלה לא פעם. בשנת 2015 אובחנה לראשונה עם זאבת, בשנת 2017 עברה השתלת כליה - אותה תרמה לה החברה הטובה פרנסיה רייסה, ובשנת 2020 שיתפה כי אובחנה עם הפרעה דו-קוטבית.
בנובמבר 2022 שיתפה גומז שיום אחד ישבה במכוניתה וחשבה על זה שהתרופות שהיא לוקחת לטיפול בהפרעה הדו-קוטבית שלה ככל הנראה יגרמו לכך שהיא לעולם לא תוכל ללדת. על פי מאמר שנבדק על ידי רופא מ-WebMD - לתרופות המטפלות בהפרעה דו-קוטבית יש פוטנציאל לגרום לבעיות לידה כולל מומי לב, עיכוב התפתחותי ובעיות נוירו-התנהגותיות.
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז
סלינה גומז
סקרנית לקראת המסע שתעבור
(צילום: Gettyimage)
בשנה האחרונה גומז נמצאת במערכת יחסים עם המפיק המוזיקלי היהודי בני בלאנקו, וממש לאחרונה החלו לצוץ שמועות כי הם מאורסים. גומז טרם אישרה את הידיעה וגם לא חשפה יהלום שיאמת את השמועות.
3 צפייה בגלריה
סלינה גומז בני בלאנקו
סלינה גומז בני בלאנקו
מאוהבים. סלינה גומז ובני בלאנקו
(צילום: אינסטגרם)