9 צפייה בגלריה
ניקי מינאג' טינאשה דוג'ה קאט
ניקי מינאג' טינאשה דוג'ה קאט
המראה הסולידי. ניקי מינאז', טינאשה ודוג'ה קאט
(צילום: AP)
טקס פרסי המוזיקה של MTV נערך אתמול (ג') בניו יורק. בשנות השיא של הערוץ, כלומר משנות השמונים ועד תחילת שנות ה-2000, הטקס נחשב לאח המגניב והשובב של טקס הגראמי. הוא משך אליו את כל הכוכבים הלוהטים שסיפקו הופעות אייקוניות ומושקעות שזכורות עד היום והטקסים זכו לאחוזי צפייה נאים ביותר.
עם היחלשות מעמדו של הערוץ, כך גם הטקס הפך לזניח ואפשר לספור על שתי ידיים את כמות האמנים הגדולים באמת שמעוניינים להופיע בו. ועדיין, הוא צועד במרץ ונערך מדי שנה, אם לא עבור הרייטינג אז בתקווה לרגעים ויראליים שירוצו בטיקטוק ויעשו קצת באז.
רגע כזה אכן התרחש אתמול – לא על הבמה אלא דווקא מאחורי הקלעים: כשג'סטין טימברלייק חלף על פניה של הראפרית מייגן די סטליון, הוא נראה אומר לה משהו וקיבל ממנה תשובה בארשת פנים רצינית שלוותה בנפנוף אצבע לעברו.
הרגע צולם והופץ מיד ברשתות, ומכיוון שאי אפשר היה לשמוע בבירור את חילופי הדברים ביניהם, הצמאים לדרמה מיד תהו איזה חתול שחור עבור בין השניים. אבל כנראה שהאמת הרבה יותר חביבה מהדמיון - אדם שהיה במקום סיפר: "לא הייתה שום מריבה, ג'סטין אמר לה 'נעים מאוד להכיר אותך', והיא השיבה לו: 'זה לא נחשב, לא ככה. אנחנו צריכים להיפגש כמו שצריך'". מקורב לכוכבת הוסיף: "היא אוהבת אותו, זו הייתה הפעם הראשונה שהם נפגשו".
צפו במפגש ותחליטו בעצמכם מה קרה שם:
אז אחרי שהרגענו את הרוחות, אפשר לעבור הלאה: טימברלייק התאחד הלילה על הבמה עם חבריו ללהקה האייקונית אן סינק - החמישייה עומדת להוציא שיר משותף שייכלל בסרטו המצויר של טימברלייק "טרולים 3", והשמועות הנלהבות סיפרו שהם יופיעו עם השיר במהלך הערב, אך המעריצים נאלצו להסתפק בכך שהם רק הגישו את הפרס הפותח של הטקס לטיילור סוויפט.
בהחלט ייתכן שהיא התרגשה יותר מכך שהם אלו שהגישו לה את הפסלון מאשר מהזכייה עצמה ואמרה להם: "היו לי את כל הבובות שלכם!". גם לנו, אגב. אבל את של ג'סטין גרסנו אחרי הפיאסקו עם בריטני וג'נט ג'קסון.
9 צפייה בגלריה
ג'סטין טימברלייק אן סינק
ג'סטין טימברלייק אן סינק
איזו נוסטלגיה! ג'סטין טימברלייק וחברי להקת אן סינק
(צילום: Catherine Powell\GettyImages)
רגע מדובר נוסף היה כזה שהלחיץ את הקהל: בזמן הופעתה של אוליביה רודריגו, חלק מהתפאורה התפרק על הבמה והיא לוותה החוצה במהרה על ידי מאבטח. המצלמה עברה אל פניו של הקהל המבולבל, ביניהם סלינה גומז שנראתה מודאגת – אך במהרה התברר שכל זה היה מתוכנן וחלק מההופעה. סוג של גימיק להעלאת העניין כנראה. הצליח לה.
ונעבור למה שמעניין באמת: הבגדים. כיאה לטקס של MTV, האירוע נחשב לההפך המוחלט ממעודן, מעונב וכל היוצא בזה, ומאפשר לכוכבים ולסטייליסטים להתפרע כאוות נפשם. בעוד שחלק מהכוכבות, כמו סוויפט, גומז, אוליביה רודריגו, קארדי בי ושאקירה (שהגיעה עם שני ילדיה) בחרו בלוקים מעודנים יחסית וחשפו בשמלותיהן בעיקר כתפיים ורגליים (ומחשוף עמוק במקרה של קארדי בי), אחרות ניצלו את ההזדמנות כדי לספק מראות מעניינים יותר - רובם על טהרת השקיפות (הכמעט) מלאה: ניקי מינאז' למשל, הגיעה בשמלת תחרה שקופה בצבע האהוב עליה - ורוד, עם הינומה שעיצבו לה דולצ'ה וגבאנה. כלות לעתיד – מוזמנות לקחת ממנה טיפים לשמלה שלכן.
9 צפייה בגלריה
ניקי מינאג'
ניקי מינאג'
הצבע האהוב עליה. ניקי מינאז'
(צילום: AP)
עוד הלכו על הטרנד השקוף: מייגן די סטליון הגיעה עם שמלה שחורה שחשפה את כל גופה ואת בגדיה התחתונים, דוג'ה קאט הלכה אפילו רחוק יותר, עם שמלת רשת שלא הסתירה טפח וגם לא טפחיים, חשפה פטמה והסתפקה בחוטיני בצבע ניוד שבכל זאת הסתיר את מה שרצתה להסתיר.
הזמרת טינאשה הלכה על עיקרון דומה וסובבה גם היא כמה וכמה ראשים עם שמלה רשת שחורה שהסתירה אפילו פחות וכללה מדבקות קטנטנות שכיסו חלקים מאוד מינימליים בגופה, וביבי רקסה הפתיעה עם גימיק לא צפוי - מקדימה שמלה שחורה ובנאלית, מאחורה הצצה לישבן.
9 צפייה בגלריה
ניקי מינאג'
ניקי מינאג'
הופה! לא ציפינו. ביבי רקסה
(צילום: AP)
עוד נכחו: אמילי רטאייקובסקי, דמי לובאטו, נלי פורטדו, ליל אקס נאס, ג'ארד לטו ועוד.
ומה חשבתם על מה שהם לבשו? בטוח שיש לכם מה להגיד, אז תנו להם שיק או שוק!
9 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט סלינה גומז
טיילור סוויפט סלינה גומז
בסטיות! טיילור סוויפט וסלינה גומז
(צילום: Theo Wargo\GettyImages)
9 צפייה בגלריה
שאקירה
שאקירה
ערב משפחתי. שאקירה ושני ילדיה
(צילום: Catherine Powell\GettyImages)
9 צפייה בגלריה
קארדי בי אופסט
קארדי בי אופסט
ניצלו את ההזדמנות כדי לעשות דייט. קארדי בי ואופסט
(צילום: GettyImages\Catherine Powell)
9 צפייה בגלריה
ליל נאס אקס
ליל נאס אקס
הכי שיק (או שוק?) שיש. ליל נאס אקס
(צילום: AP)
9 צפייה בגלריה
ג'ארד לטו שאנון לטו
ג'ארד לטו שאנון לטו
האחים לבית לטו. ג'ארד ושאנון לטו
(צילום: AP)