בסוף השבוע האחרון עלה לאוויר הסרט החדש של נטפליקס "פרשה משפחתית" (או בשמו המקורי - A Family Affair) בכיכובם של ניקול קידמן וזאק אפרון (וגם ג'ואי קינג, אבל אנחנו מניחים שאותה זיהיתם. בכל זאת, היא היחידה מביניהם שטרם עברה שינוי דרסטי אצל המנתח הפלסטי).
לפני שנביע את דעתנו על הסרט, אי אפשר שלא להתמקד לרגע בפנים החדשות של השחקן.
3 צפייה בגלריה
זאק אפרון
זאק אפרון
צוות מנצח ומוזרק. זאק אפרון, ניקול קידמן וג'ואי קינג
(צילום: Steve Granitz/FilmMagic)
"אני מנסה לצפות בסרט החדש של זאק אפרון אבל דעתי מוסחת מדי מכל מה שהוא עשה לפנים היפות שלו. למה שהוא יעשה את זה לעצמו?", שאלה מעריצה מוטרדת, וכמובן שהיא לא הייתה היחידה. "לא יכול להיות שאני היחיד שחושב שהפנים של זאק נראות מוזר. אני לא מצליח להתרכז בסרט", כתב גולש אחר.
"אני צופה בסרט לייב-אקשן של 'שרק'?", התלוצץ עוקב אחד, והשני הוסיף: "יש פרק בסדרה 'דקסטר' שהוא שינה לעצמו את הפנים. זה בדיוק מה שזאק עשה".
בין כל התגובות הרעות (ובאמת שיש שפע מהן), היו גם כמה מעריצים נאמנים שמיהרו לגונן על השחקן: "ציוץ על הפנים של זאק אפרון הופך לוויראלי כל חודש מחדש, ובכל פעם מישהו צריך להסביר מה קרה ללסת שלו ואיך הוא היה צריך לעבור ניתוח משחזר. זה מעייף".
3 צפייה בגלריה
זאק אפרון
זאק אפרון
זאק אפרון
(צילום: Fotonoticias / Contributor, Barry King/Getty Images, Steve Granitz/FilmMagic)
ועכשיו ההסבר: בשנת 2022 הפנים של זאק אפרון הפכו לכותרת הראשית בכל אתרי הרכילות בעולם, כשכולם תהו מה וכמה הוא הזריק. אחרי גל שמועות אכזרי, השחקן החליט לפתוח את הלב וסיפר מה קרה לפניו. לדבריו, בשנת 2018 - במהלך תקופה של חצי שנה, הוא קרע את הצולבת, פרק את הכתף, שבר את פרק כף היד, נפגע בגבו ושבר את הלסת שלו. כל אלו מלבד האחרונה נגרמו לו בזמן אימונים, כפי שדיווח מגזין Men's Health. אפרון רץ בביתו בגרביים, החליק, חטף מכה חזקה בסנטר ואיבד את ההכרה. המשמעות הגופנית הייתה שהשרירים המשמשים ללעיסה היו צריכים לפצות על אלו שנפגעו בלסת, וזו הסיבה למראה הנפוח. כיום הוא עושה פיזיותרפיה באופן קבוע ועובד עם מומחה על מנת להחלים לגמרי.
אפרון טען כי לא היה לו מושג שהפנים שלו הפכו לכזה נושא שיחה, ואמר: "אם הייתי לוקח ללב את כל מה שאנשים אחרים חושבים עליי - לא הייתי מסוגל לשמור על העבודה שלי".
ומה חשבנו על הסרט? חמוד מאוד, אסקפיזם מומלץ!
3 צפייה בגלריה
זאק אפרון
זאק אפרון
לא השתכנענו. זאק אפרון
(צילום: אינסטגרם)