4 צפייה בגלריה
אריק מקורמק ג'נט הולדן
אריק מקורמק ג'נט הולדן
היה ונגמר. אריק מקורמק וג'נט הולדן
(צילום: Rodin Eckenroth/WireImage)
מסע לעבר: אריק מקורמק (60), לנצח וויל טרומן מהסדרה "וויל וגרייס", ואשתו ג'נט הולדן מתגרשים אחרי 26 שנים, כך פורסם אמש (ד') באתרים מעבר לים. על פי הדיווחים הולדן הייתה זו שיזמה את הפרידה והגישה בקשה לגירושים לבית המשפט, כשהיא מציינת בסיבת הפרידה "הבדלים שלא ניתנים לגישור". לשניים יש בן אחד משותף, פיניגן הולדן מקורמק (21).
על פי אתר TMZ, הולדן הגישה לבית המשפט בקשה למזונות - כדי להקדים את מקורמק שלא יגיש תביעה בעצמו. נכון לכתיבת שורות אלה לא ידוע האם לשניים יש הסכם ממון, אך נעדכן כי חשבון העובר ושב של השחקן עומד על 20 מיליון דולר, לעומת חצי מיליון דולר של הולדן.
4 צפייה בגלריה
אריק מקורמק ג'נט הולדן
אריק מקורמק ג'נט הולדן
מי ישלם למי מזונות?
(צילום: Bruce Glikas/WireImage)
מקורמק והולדן הכירו בשנת 1994 על הסט של Lonesome Dove ומיסדו את הקשר שלוש שנים לאחר מכן, ב-1997. "פגשתי את אשתי, ג'נט, בשנת 1994 - היא הייתה עוזרת במאי ואני בדיוק סיימתי מערכת יחסים. יצאתי עם שחקניות רבות אבל ג'נט הייתה שונה - היא לבשה ג'ינס ונהגה בטנדר", סיפר השחקן ל"גארדיאן" בשנת 2007. למגזין People הוסיף כי "ג'נט הייתה קצת מסתורית ו'מסוכנת', זה היה כיף".
תחילה השניים ניסו לשמור על הרומן שלהם בסוד - אך זה לא החזיק מעמד זמן רב. "בהתחלה ג'נט לא התלהבה מדי, היא ידעה שלצאת עם שחקן זה הרבה עבודה וזה יהיה ממש כמו 'לקחת את העבודה הביתה', אבל הצלחתי לשכנע אותה", הכריז. חמישה חודשים לאחר שנישאו, מקורמק לוהק לתפקיד של וויל טרומן, שהפך אותו למפורסם מאוד ברחבי אמריקה.
4 צפייה בגלריה
אריק מקורמק וויל וגרייס
אריק מקורמק וויל וגרייס
זריקת נוסטלגיה!
(צילום: Bill Reitzel/NBC)
הפעם האחרונה שהשניים נצפו יחד הייתה ביולי האחרון, כשהגיעו יחד לערב הפתיחה של The Cottage בברודווי. השניים צעדו על השטיח האדום, הצטלמו, החזיקו ידיים ולא הראו סימנים של משבר.
4 צפייה בגלריה
אריק מקורמק ג'נט הולדן
אריק מקורמק ג'נט הולדן
אריק מקורמק ואשתו (לשעבר) ג'נט הולדן
(צילום: Jamie McCarthy/Getty Images )