שלום לכל הבסטיז החדשים של בילי אייליש! עקבתם אחרי הזמרת באינסטגרם, גיליתם בסוף השבוע שהיא הוסיפה אתכם ל"קלוז פרינדס" שלה והתלהבתם מהקשר הקרוב והחם שיש לכם בימים אלו עם הכוכבת? זה באמת מעורר קנאה, רק בכם וב-111 מיליון חבריה הקרובים האחרים שזכו גם הם לשדרוג היחסים איתה.
אם אתם לא נמנים על מעריציה של אייליש, אז נספר שביום חמישי היא הכניסה את כל עוקביה, שמספרם כאמור עמד אז על 111 מיליון גולשים, לקטגוריית "חברים קרובים" באינסטגרם. אלו שמסומנים ככאלו, זוכים לראות תכנים שבעל החשבון מפרסם אך לא רוצה שכול עוקביו יראו, אלא רק אנשים קרובים אליו. כשאייליש פרסמה ביום חמישי סטורי חדש – עוקביה גילו להפתעתם שהיא הכניסה אותם לקבוצה האקסקלוסיבית.
2 צפייה בגלריה
בילי אייליש
בילי אייליש
מאוד חברותית! בילי אייליש
(צילום: AP)
הגולשים מיהרו לשמוח ולהתבדח על מעמדם החדש, ואז גילו שהם לא היחידים: "כולנו חברים קרובים שלה", בישרה אחת מהם.
המעריצים לא הסתירו את אכזבתם ממי שלפחות לכמה רגעים החשיבו בתור חברתם הטובה ביותר: "דרך נהדרת להרוס את המצב רוח", כתב אחד מהם. אחרת הגיבה: "חשבתי שאני מיוחדת" ואחר הזדהה איתה: "חשבתי שהיא בחרה אותי אישית", כתב לצד אימוג'י של לב שבור. והיו כאלו שסירבו להכיר באמת: "היא הוסיפה רק אותי" כתב מעריץ, ואחר התעקש: "לא, אנחנו באמת חברים טובים".
אז מה עומד מאחורי הצעד המפתיע של אייליש? עדיין לא ברור, אבל סביר להניח שמדובר ב – ניחשתם נכון: אסטרטגיה שיווקית ופרומו לאלבום חדש. המהלך המסתורי ללא ספק השתלם: בסוף השבוע האחרון מספר העוקבים שלה קפץ בלא פחות משמונה מיליון, ועומד כעת על 119 מיליון חברים קרובים מאוד.
2 צפייה בגלריה
בילי אייליש
בילי אייליש
היינו דווקא חברים קרובים, אבל הסתכסכנו
(צילום: Amy Sussman\Getty Images )