האסירה המשוחררת ג'יפסי רוז בלנשרד (32), שריצתה מאסר של שבע שנים לאחר שהייתה מעורבת ברצח אמה המתעללת, נפרדה מבעלה שלושה חודשים לאחר ששוחררה מהכלא, אחרי שנתיים של נישואים. מגזין People דיווח כי בלנשרד הודיעה על הפרידה מבעלה, מורה מלואיזיאנה בשם ריאן אנדרסון, בחשבון פייסבוק פרטי.
"אנשים רבים התעניינו מה קורה בחיי, לצערי בעלי ואני עוברים פרידה ועברתי לגור עם הוריי", כתבה האסירה לשעבר. "אני מקבלת תמיכה מהמשפחה והחברים שעוזרים לי להתמודד ואני לומדת להקשיב ללב שלי. כרגע אני צריכה לתת לעצמי את הזמן להבין מי אני".
4 צפייה בגלריה
ג'יפסי רוז בלנשרד
ג'יפסי רוז בלנשרד
רווקה טרייה. ג'יפסי רוז בלנשרד
(צילום: אינסטגרם)
בלנשרד ואנדרסון נישאו בטקס פרטי שנערך בבית הכלא ביולי 2022. בחודש דצמבר האחרון, ימים ספורים לפני שהשתחררה, סיפרה בלנשרד על כוונותיה להתחתן עם אנדרסון בפעם השנייה - הפעם כאישה חופשיה. "אנחנו מתכננים לערוך קבלת פנים וחתונה נוספת עם כל המשפחה והחברים שלנו, כולל עוגה ושמלה והכל - כי מגיע לנו. מגיע לי, מגיע לו. החתונה בכלא הייתה רק כדי שנוכל להגיד את הנדרים שלנו זה לזו".
לאחר שהשתחררה דיברה על המעבר למגורים משותפים עם בעלה, ואמרה: "מעולם לא חייתי עם גבר. גדלתי רק עם אמא אז אפילו אבא לא היה לי בבית. אני לא יודעת מה זה לחיות עם גבר".
4 צפייה בגלריה
ג'יפסי רוז בלנשרד
ג'יפסי רוז בלנשרד
היה ונגמר. ג'יפסי רוז והבעל לשעבר
(צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)
ג'יפסי רוז בלנשרד התפרסמה לאחר שנודע שהייתה מעורבת בתכנון רציחת אמה, דידי בלנשרד. האם, שסבלה ככל הנראה מתסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח, התעללה בבתה מאז לידתה - וגם כשכבר הייתה אישה בוגרת, שיטתה ברופאים, גרמה לבתה לעבור אינספור הליכים רפואיים וניתוחים מיותרים, וכפתה עליה להשתמש בצינורית מזון ובמיכל חמצן, כמו גם להתנייד בכיסא גלגלים. לכל אלו ג'יפסי רוז לא הייתה זקוקה.
בשנת 2015, ג'יפסי הכירה באינטרנט גבר בשם ניקולס גודג'ון שהפך לבן זוגה, וביחד הם תכננו את רציחתה של האם, שנמצאה מתה בביתה עם דקירות על גופה. ג'יפסי הורשעה ברצח מדרגה שנייה ונשלחה לכלא לעשר שנים, בעוד שגודג'ון נמצא אשם ברצח מדרגה ראשונה ונכנס למאסר עולם.
4 צפייה בגלריה
דידי בלנשרד ובתה ג'יפסי
דידי בלנשרד ובתה ג'יפסי
דידי בלנשרד ובתה ג'יפסי
(צילום: באדיבות yes דוקו)
היא שוחררה מהכלא בסוף השבוע האחרון של שנת 2023, לאחר שבע שנות מאסר ואחרי ששלוש שנים קוצצו מעונשה המקורי. ברגע השחרור התאחדה עם שאר משפחתה: אביה רוד בלנשרד, אמה החורגת קריסטי ואחותה למחצה מיה, שחיכו לה עם בלונים ובקבוקי שמפניה.
4 צפייה בגלריה
ג'יפסי רוז בלנשרד
ג'יפסי רוז בלנשרד
אין מצב לקאמבק?
(צילום: Raymond Hall/GC Images)