לאחר שהותקף השבוע על ידי חבורת אופנוענים ברחוב בלוס אנג'לס, השחקן איאן זירינג הגיב אתמול (ב') על המקרה בחשבון האינסטגרם שלו.
ביום ראשון, כוכב הסדרה "בוורלי הילס 90210" נקלע לקטטה אלימה עם קבוצת אנשים שהכתה אותו ורדפה אחריו ברחוב. המקרה המטריד, שתועד בווידיאו על ידי עוברי אורח, הפך לשיחת היום באתרי הבידור ולאחר שנרגעו הרוחות, זירינג כתב פוסט שבו הסביר מה קרה: "אתמול חוויתי מקרה מפחיד שבו היו מעורבים כמה אנשים על אופנועי מיני. בזמן שעמדתי בפקק, אחד הרוכבים פגע בחוזקה ברכב שלי, מה שיצר את העימות המטריד.
"יצאתי מהרכב כדי לבדוק אם נגרם נזק, ולמרבה הצער זה הפך לתגרה אלימה שבמהלכה ניסיתי להגן על עצמי. אני שמח לעדכן שבתי ואני לא נפגענו אבל המקרה גרם לי לחשוש מאוד מהתעוזה של קבוצות כאלה, שמזיקות לשלום הציבור ושלוותו. המקרה הזה מצביע על נושא רחב יותר של בריונות ברחובות שלנו, ועל הצורך בתגובות יעילות של רשויות החוק להתנהגות שכזו".
זירינג ממשיך וכותב: "כאזרח והורה, אני חושב שלא מתקבל על הדעת שקבוצות כאלה יכולות לגרום לפחד ובלגאן בחופשיות שכזו, בזמן שנראה שתגובת הרשויות לא יעילה. מאז ומתמיד יצאתי נגד איומים ועבריינים, והתקרית הזו הוכיחה לי כמה חשוב הביטחון האישי והחברתי שלנו. אנחנו חייבים להתייחס לנושאים הבסיסיים האלה שיוצרים התנהגות פרועה כזו, ולהבטיח שהרחובות שלנו יהיו בטוחים עבור כולם. אני מפציר ברשויות העיר והחוק לנקוט בצעדים משמעותיים נגד עבריינים כאלה ולספק את המשאבים הנחוצים כדי למנוע מקרים כאלה בעתיד. רגעים מטרידים כאלה הם אלו שבהם החוזק והאחדות שלנו חשובים יותר מכל".
בסרטונים שצילמו עוברי האורח במקום, זירינג נראה כשהוא יוצא מרכבו, ניגש לאחד האופנוענים ומכה אותו. האופנוענים האחרים הצטרפו לתגרה, תקפו את הכוכב במכות ובשלב מסוים אף הפילו אותו לרצפה. הוא ניסה להימלט וברח לצד השני של הכביש, בעוד שהקבוצה רדפה אחריו והמשיכה להכות אותו, מבלי שאף אחד מהנוכחים במקום מושיט עזרה או מנסה לסייע.
מיה, בתו בת ה-12 של הכוכב, הייתה אתו ברכב בזמן האירועים, ובאופן מובן הייתה נסערת. לאחר שהרוחות נרגעו והקבוצה האלימה נסעה מהמקום, זירינג מיהר לגשת אליה והרגיע אותה. לפי הדיווחים, המשטרה אמנם לא הגיעה למקום אך פתחה בחקירה.