אוונג'לין לילי, שכיכבה בסדרה המצליחה "אבודים" ובסרטי "אנטמן", הודיעה שהחליטה לקחת פסק זמן ארוך מתעשיית הבידור, ואולי לא תחזור אליה.
הכוכבת בת ה-44 בישרה השבוע את החדשות על ידי פוסט אינסטגרם שבו כתבה: "אני מלאה בכל כך הרבה אושר ושביעות רצון בזמן שאני חיה את החלום שלי. אני אסירת תודה על כך שבורכתי. לקחת צעד אחורה ממה שנראה כמו הבחירה הברורה (עושר ותהילה) עשוי להיראות מפחיד לעתים, אבל כניסה לתוך האמת שלך מחליפה את הפחד בהגשמה. אולי אשוב להוליווד יום אחד, אבל כרגע, זה המקום שאליו אני שייכת. עונה חדשה התחילה ואני מוכנה ואני שמחה".
בנוסף, היא צירפה ווידיאו של ריאיון משנת 2006 שבו אמרה: "אני חוששת להגיד את זה לקהילת השחקנים, אבל בעוד עשר שנים מעכשיו הייתי רוצה להיות שחקנית לשעבר, והייתי רוצה להקים משפחה ולכתוב ואולי גם להשפיע על חייהם של אנשים באופן הומניטרי".
על גבי הסרטון, אוונג'לין כתבה שאכן השיגה את כל מה שקיוותה לו: היא פרשה מהמשחק, כותבת, עושה עבודה הומניטרית וגם בזוגיות ארוכת שנים פלוס שני ילדים.
בעקבות הפוסט, מגזין Variety פנה לכוכבת לתגובה, והיא השיבה: "למען האמת אני בהפסקה כבר שלוש שנים (מאז סיום צילומי קוונטומאניה). הזמן הזה מחוץ לתעשייה הביא לי תחושה מבוססת של אושר והגשמה. אני יכולה לחזור מחר, בעוד שנתיים ואולי לעולם לא, אבל כרגע אין לי רצון לעבוד בתעשייה ואני לא מחויבת לאף אחד. אני מקדישה את זמני לעבודה הומניטרית וכתיבה".
יש לציין כי רק לפני קצת יותר משנה, בבכורת הסרט "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה", היא סיפרה שהיא מקווה לקבל סרט שיוקדש לדמות שלה: "אני אציע הצעה, שאולי הגיע הזמן לספין אוף של הופ, רק של הצרעה? אנחנו מסכימים?".
2 צפייה בגלריה
אוונג'לין לילי
אוונג'לין לילי
תמיד תהיה לנו העונה הראשונה של "אבודים". אוונג'לין לילי
(צילום: AP Photo/Kevork Djansezian)
לילי כיכבה לאורך השנים בכמה פרויקטים נחשבים במיוחד: היא כיכבה בכל ששת העונות של הסדרה "אבודים" - על תפקידה בסדרה גם הייתה מועמדת לגלובוס הזהב, בטרילוגיית סרטי "אנטמן" ובסרט "הנוקמים: סוף המשחק" וגם בשניים מסרטי "ההוביט".
בשנה שעברה היא סיפרה שדחתה בעבר כמה הצעות משחק אטרקטיביות במיוחד, אחת מהן קיבלה באופן אישי מיו ג'קמן שפנה אליה במהלך צילומי סרטם המשותף "פלדה אמיתית" בשנת 2011, והציע לה להצטרף לסרטי "אקס מן": "יו אמר לי שהאנשים של אקס מן ביקשו ממנו לפנות אליי כי הם ידעו שאני לא מדברת עם אף אחד, ולשאול אם אהיה מעוניינת להצטרף. אמרתי לו שאני לא מעוניינת".
הצעה מפתה אחרת היא קיבלה מהבמאי ג'וס ווידון, שהציע לה לגלם את וונדר וומן טרום ימי גל גדות, בהפקה שבסופו של דבר לא יצאה לפועל: "כשיצאתי מהפגישה איתו הרגשתי שהוא הבין שאין לי באמת רצון לעשות את זה. זה לא סיקרן אותי ולא היה שום דבר בפגישה שגרם לי להתרגש או לחשוב 'אני חייבת לעשות את זה'. שום דבר לא עבד, שום דבר לא הרגיש נכון. אני יותר מדי כנה, וזה לא טוב. אם לא הרשמת אותי, אתה תדע. ולפעמים אולי עדיף שלא תדע".
2 צפייה בגלריה
אוונג'לין לילי על השטיח האדום, 2023
אוונג'לין לילי על השטיח האדום, 2023
אוונג'לין לילי על השטיח האדום, 2023
(צילום: Getty Images)