ג'רמי ג'קסון היה רק בן 11 כשהצטרף לעונה השנייה של "משמר המפרץ", שם גילם את בנו של דייויד הסלהוף. הוא היה בן 19 כשעזב בסוף העונה התשיעית, מה שאומר שהעביר את שנות ההתבגרות שלו על סט צילומי אחת הסדרות הכי גדולות ומדוברות של שנות התשעים. כמו לא מעט ילדים כוכבים, גם הוא לא נחלץ מהתקופה הזאת ללא פגע.
בימים אלו עולה ברשת הסטרימינג Hulu "אחרי משמר המפרץ: רגע בשמש", סדרה דוקומנטרית בת ארבעה פרקים שכוללת ראיונות עם 35 משחקני הסדרה (למרבה האכזבה, פמלה אנדרסון ויסמין בלית' לא ביניהם), ולכבוד המאורע הגיעו חלק מהכוכבים לפרימיירה.
למרות שהרבה הבריזו (דייויד שרבט וג'ינה לי נולין - ביאסתם, חיכינו לכם!) בין הנוכחים היו לא מעט כאלה ששמם בטוח יצלצל לכם מוכר: כרמן אלקטרה, אלכסנדרה פול, דייויד צ'וקאצ'י, אריקה אלינאק, פרקר סטיבנסון וניקול אגרט (הקראש שלנו בניינטיז עוד מימיה ב"סמוך על צ'רלס") – שנאבקת בימים אלו במחלת הסרטן, ולמרות שכיכבה רק בשתי עונות של הסדרה הייתה חלק מרכזי בעשיית הסדרה הדוקומנטרית.
5 צפייה בגלריה
כוכבי הדוקו משמר המפרץ
כוכבי הדוקו משמר המפרץ
דחוף שידורים חוזרים. כוכבי "משמר המפרץ"
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP)
5 צפייה בגלריה
כרמן אלקטרה משמר המפרץ
כרמן אלקטרה משמר המפרץ
כרמן אלקטרה, אז והיום
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP, Getty Images / Handout)
5 צפייה בגלריה
דייויד צ'וקאצ'י משמר המפרץ
דייויד צ'וקאצ'י משמר המפרץ
האמת שהעדפנו את דייויד שרבט. דייויד צ'וקאצ'י
(צילום: Willy Sanjuan/Invision/AP, Brenda Chase / Stringer)
בתור כוכבי אחת הסדרות הכי מצליחות ויש להודות – מחפיצות של שנות התשעים, לרוב השחקנים יש סיפורים מעניינים על ההתמודדות שלהם עם היחס שקיבלו והתהילה שזכו לה, ואחד הבולטים הוא של ג'קסון, שכאמור התבגר על הסט.
"הייתי נכנס לחדרי ההלבשה של הנשים ולוקח את בגדי הים המשומשים שלהם", הוא מספר. "בואו נגיד שהרחתי כל *** בסדרה". מקסים.
הוא הוסיף שאגרט הייתה החביבה עליו מכולן, ולכן העניק לבגדיה את רוב תשומת ליבו: "היה לנו רגע אינטימי שהיא מעולם לא ידעה עליו", סיפר. אגרט לא לקחה קשה את הווידוי המטריד ואמרה: "הכרתי את ג'רמי טוב אז זה לא מפתיע אותי. אין שום דבר שהוא יגיד שיזעזע אותי. אני אפילו לא כועסת על ג'רמי בן ה-14. כלומר, להתבגר בסדרה כזו? אני אוהבת את זה שג'רמי הבוגר כנה לגבי ג'רמי הצעיר".
5 צפייה בגלריה
ג'רמי ג'קסון משמר המפרץ
ג'רמי ג'קסון משמר המפרץ
קצת קריפי, יש להודות. ג'רמי ג'קסון, אז והיום
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP, All American TV, Inc. / Handout)
ג'קסון גם מודה שהשנים בסדרה גרמו לו להתבגר מהר מדי ושבגיל 18 כבר היה מכור לסמים קשים כמו קריסטל מת': "אני זוכר שדייויד שאל אותי 'אתה מעשן מריחואנה או משהו?', וחשבתי לעצמי 'הם חושבים שאני מעשן מריחואנה? אני לא יכול לספר להם את האמת, מה הם יחשבו?'".
בשנת 1999 ג'קסון נעצר ונשלח לכלא לתשעים יום, שאחריהם נכנס למכון גמילה. אבל שם לא נגמרו הצרות: כמה שנים לאחר מכן הוא התמכר לסטרואידים ובשנת 2011 השתתף בתוכנית "גמילה לכוכבים עם ד"ר דרו", שם סיפר: "רציתי להיות סילבסטר סטאלון הבא. זה התחיל בצורה תמימה, מכון כושר, מאמנים, שיעורי משחק. אבל עבור מישהו כמוני עם מנטליות של התמכרות, זה לא היה מהיר מספיק. רציתי תוצאות עכשיו". הוא הוסיף: "הוצאתי לפחות 200 אלף דולר בשלוש שנים על סטרואידים, כדורים וזריקות. עשיתי זריקות של הורמוני צמיחה שבדרך כלל נשאי איידס מקבלים או אנשים שמחלימים מניתוחים קשים. זה מאוד קיצוני ואגרסיבי".
הוא גם היה נשוי במשך כמעט שנתיים לדוגמנית לוני וילסון, אך הם התגרשו בשנת 2014 והיא האשימה אותו שהיה אלים כלפיה. בשנים האחרונות היא חיה ברחוב, מכורה לסמים וחסרת שיניים – אך טוענת שאינה מעוניינת בעזרה.
בשנת 2015 ג'קסון שוב הסתבך, כשנעצר בחשד לדקירה, טען שהגן על עצמו ושוחרר. כמה חודשים לאחר מכן הוא נעצר שוב בחשד לדקירת אישה אחרת, ובשנת 2017 הורשע ונשלח לכלא ל-270 יום. לאחר שהשתחרר הוא נכנס שוב למכון גמילה ומאז שיצא הוא עובד בתור מאמן כושר.
5 צפייה בגלריה
כרמן אלקטרה ג'רמי ג'קסון משמר המפרץ
כרמן אלקטרה ג'רמי ג'קסון משמר המפרץ
המבט שלה אומר הכול
(צילום: Richard Shotwell/Invision/AP)