3 צפייה בגלריה
סילבסטר סטאלון ג'ניפר פלאבין
סילבסטר סטאלון ג'ניפר פלאבין
זה נגמר. סילבסטר סטאלון וג'ניפר פלאבין
(צילום: Gettyimages)
לא ראינו את זה בא: סילבסטר סטאלון (76) ואשתו ג'ניפר פלאבין (54) מתגרשים אחרי 25 שנה, כך פורסם הערב (ד') באתרים מעבר לים. על פי הדיווחים, פלאבין הגישה מסמכים רשמיים לבית המשפט בפלורידה ביום שישי האחרון וטענה כי סטאלון מסתיר ממנה נכסים משותפים.
"לפי מידע שניתן, סטאלון פעל בפיזור מכוון ובזבוז של כספי ונכסי הנישואים אשר השפיעו לרעה על העיזבון הזוגי", כך נכתב במסמכים המשפטיים שהגיעו לאתר TMZ. "בהתאם לסעיף 61.075 ההון העצמי מכתיב שהאישה תקבל פיצוי על בעקבות חלוקה לא שיוויונית של נכסי הנישואים לטובתה. יתרה מכך, יש לאסור על הבעל למכור, להעביר או לשעבד כל נכס במהלך ההליכים". פלאבין - שנקראה עד עתה סטאלון וביקשה לחזור לשם נעוריה - דרשה שהשופט יורה לעצור את סטאלון מהעברת נכסים מהקופה הזוגית.
3 צפייה בגלריה
סילבסטר סטאלון ג'ניפר פלאבין
סילבסטר סטאלון ג'ניפר פלאבין
דואגת מהסתרת נכסים
(צילום: Gettyimages)
מעריציו האדוקים של סטאלון כנראה לא יהיו מופתעים מהפרידה, זאת מאחר ולאחרונה החליט לעשות קאבר לקעקוע של דמותה של פלאבין ובמקום החליט לקעקע את costar Butkus, הכלב המנוח שלו ושל "רוקי". כשנשאל השחקן מדוע בחר לעשות זאת נציגיו בחרו לענות בשמו. "מר סטאלון התכוון לרענן ולחדש את הקעקוע של אשתו ג'ניפר אך התוצאות לא היו משביעות רצון ולמרבה הצער בלתי ניתנות לתיקון".
פלאבין מצידה בחרה לפרסם תמונת אינסטגרם עם שלוש הבנות שלה ושל סטאלון, וכתבה: "הבנות האלה הן בראש סדר העדיפויות שלי, שום דבר לא משנה. ארבעתנו לנצח". נכון לכתיבת שורות אלה אף אחד מבני הזוג לא התייחס לידיעה.
וקצת היסטוריה רומנטית: בדצמבר 1974, כשהיה בן 28, נישא סטאלון לסשה צ'אק והשניים הביאו לעולם שני בנים, סייג' - שהלך לעולמו ממחלת לב בגיל 36, וסרג'יו - שאובחן עם אוטיזם בגיל צעיר. סילבסטר וסשה התגרשו בשנת 1985.
זמן קצר לאחר הגירושים התחתן סטאלון עם הדוגמנית והשחקנית בריז'יט נילסן אך גם הקשר הזה לא החזיק מעמד וכעבור שנתיים הם פירקו את החבילה.
בשנת 1988 החל את מערכת היחסים שלו עם ג'ניפר פלאבין אך השניים נפרדו לאחר שהדוגמנית ג'ניס דיקינסון, איתה ניהל סטאלון מערכת יחסים בתחילת שנות ה-90, הודיעה לו כי היא ילדה את בתו. זמן קצר לאחר מכן סטאלון גילה כי הוא אינו האב, חידש את הקשר עם פאלבין והשניים נישאו במאי 1997. לסילבסטר וג'ניפר שלוש בנות משותפות - סופיה, סיסטין וסקרלט.
3 צפייה בגלריה
סילבסטר סטאלון ג'ניפר פלאבין
סילבסטר סטאלון ג'ניפר פלאבין
סוף עצוב
(צילום: Gettyimages)