3 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט
ג'רמי אלן ווייט
סטטוס: מתוסבך. ג'רמי אלן ווייט
(צילום: Amy Sussman\Getty Images )
כבר לא רק שמועות: ג'רמי אלן וויט ("הדוב") והפרודה הטרייה רוסליה (31) נתפסו בעדשת הפפראצי בסוף השבוע האחרון (שוב) בזמן שיצאו יחד לטייל בשוק האיכרים בלוס אנג'לס. שמועות בדבר מערכת יחסים מתפתחת בין השניים התחילו לצוץ בחודש נובמבר האחרון וכעת אותן שמועות הופכות למציאותיות.
"רוסליה וג'רמי החלו לצאת לאחרונה", אישר מקורב יודע דבר למגזין Us Weekly. "הם התחילו כידידים בלבד אבל לאחרונה הקשר הפך לרומנטי".
הקשר המעניין והחדש שנרקם בין השניים מגיע ארבעה חודשים בלבד לאחר שהזמרת הצעירה והארוס לשעבר ראו אלחנדרו ביטלו את האירוסים אחרי שנתיים של זוגיות. במקביל אליהם, כוכב "הדוב" (32) נתפס בעדשת הפפראצי בחודש אוגוסט האחרון כשהתנשק בלהט עם הדוגמנית אשלי מור, במקביל להליך הגירושים מאשתו בנפרד אדיסון טימלין, איתה הוא חולק שתי בנות משותפות.
על פי הדיווחים מעבר לים בימים אלה מנהלים ג'רמי ואשתו בנפרד קרב משמורת על הילדים, במהלכו התבקש השחקן לעבור בדיקת אלכוהול כחלק מהסדר המשמורת על בנותיו. מקורות יודעי דבר מספרים כי השחקן הסכים לעבור חמש בדיקות אלכוהול בשבוע כשהוא עם בנותיו, יחד עם שתי פגישות שבועיות של אלכוהוליסטים אנונימיים. במידה ותוצאות הבדיקות יגיעו חיוביות לאלכוהול יופסק במיידי זמנו של ווייט עם בנותיו.
"להיות אם חד הורית זה לא איך שדמיינתי את זה", שיתפה טימלין בפוסט חשוף באינסטגרם. "זה כל כך קשה, הכל מכוסה בחרא, בכי על הרצפה, בעיטות בשוקיים וצרחות. זה לא אמור להיות ככה. זה מתיש אבל יותר מהכל זה כל כך בודד".
3 צפייה בגלריה
ג'רמי אלן ווייט אדיסון טימלין
ג'רמי אלן ווייט אדיסון טימלין
היה ונגמר. ג'רמי אלן ווייט ואדיסון טימלין
(צילום: Amy Sussman\Getty Images)
לגבי רוסליה, מקורבים אליה ולבן הזוג לשעבר סיפרו כי למרות האהבה הגדולה החליטו השניים להיפרד ולבטל את האירוסים.
3 צפייה בגלריה
רוסליה ראו אלחנדרו
רוסליה ראו אלחנדרו
רוסליה והאקס ראו אלחנדרו
(צילום: AP)