2 צפייה בגלריה
מצפים לילד רביעי! בלייק לייבלי וריאן ריינולדס
מצפים לילד רביעי! בלייק לייבלי וריאן ריינולדס
מצפים לילד רביעי! בלייק לייבלי וריאן ריינולדס
(צילום: gettyimages)
השחקנית בלייק לייבלי (35) עשתה הערב (ה') הפתעה, ולא מעט כותרות, כשהגיעה לכנס "כח נשי" של מגזין Forbes – ולא הייתה צריכה להגיד כלום כדי לספר את מה שהחליטה לחשוף: הבטן ההריונית שלה אמרה הכל.
לייבלי, הלבושה בשמלת מיני קצרה מעוטרת פאייטים מוזהבים ונוצצים, שפעה חיוכים ונגעה מדי פעם בבטנה – כמו כדי להדגיש את הבשורה המשמחת.
אתר TMZ מדווח שצלמים מעטים הורשו לצלם את הכוכבת. כמו כן נאמר להם מבעוד מועד שמדובר ב"צילומים רגישים", ושהם יבינו מדוע ברגע שייראו אותה, מה שאכן קרה. נכון לכתיבת שורות אלו, לא ברור באיזה חודש נמצאת לייבלי והיא עדיין לא דיברה או הגיבה בעצמה על ההיריון.
רק לפני כמה שבועות לייבלי שיתפה תמונה של עצמה בביקיני, שלא ברור מתי בדיוק צולמה, ובה אין עדיין סימן להיריון. הכוכבת לא נחשבת לפעילה מדי ברשתות החברתיות וכשהיא כבר משתפת תמונות אישיות, הן לא כוללות כאלו בבגדי ים – כך שהתמונה בביקיני לא הייתה אופיינית לה וייתכן ונועדה להיות מהלך מונע להזמת שמועות על התינוק שבדרך עד שהיא ובעלה, השחקן ריאן ריינולדס, יהיו מוכנים לספר זאת בעצמם.
בני הזוג חגגו ממש בשבוע שעבר עשור לנישואיהם ויש להם 3 בנות: ג'יימס (7), אינז (5) ובטי (2). הם הכירו בשנת 2010 במהלך צילומי סרטם המשותף "גרין לנטרן" שאמנם נכשל בקופות אך כנראה פיצה על כך בזכות הפיכת שניהם לאייטם רומנטי לוהט. הם החלו לצאת בשנת 2011 וכאמור נישאו כשנה לאחר מכן.
השניים שומרים מאוד על פרטיות משפחתם – הם ממעטים לפרסם תמונות זוגיות ואינם משתפים כלל תמונות עם ילדיהם. ריינולדס סיפר לאחרונה בריאיון לאתר LinkedIn News שהוא מתכנן לקחת הפסקה מקריירת המשחק המצליחה שלו על מנת להתרכז בחיי המשפחה: "עבדתי הרבה, וכעת אני לא רוצה לפספס את הזמן שיש לי עם ילדיי", אמר. הוא הסביר שהעבודה שלו לוקחת אותו לרוב למדינות אחרות ומאלצת אותו לעבוד בשעות משונות וארוכות, מה שמונע ממנו לראות את אשתו וילדיו: "אני רוצה לחיות כמו אדם רגיל ולבלות עם הילדים שלי בלוח זמנים נורמלי. אני אוהב להיות אבא נוכח, אני אוהב לקחת אותם לבית הספר בבוקר ולאסוף אותם". אין ספק שההחלטה מגיעה בתזמון נהדר עם התינוק שבדרך.
2 צפייה בגלריה
מזל טוב!
מזל טוב!
מזל טוב!
(צילום: gettyimages)