זה היה מהיר: חודשיים לאחר שהחלו לצאת ביחד, טום קרוז (61) והדוגמנית אלסינה קיירובה (36) נפרדו. על פי הדיווחים, הפרידה התרחשה ימים ספורים לאחר שקרוז פגש את ילדיה של קיירובה.
"הרומנטיקה דעכה", סיפר מקור יודע דבר ל"סאן". "טום רצה שהם יישארו חברים מאחר שהם גרים באותו מתחם דירות בלונדון. זה יהיה מאוד מביך אם הם יסיימו דברים לא יפה, המפגש במעלית יהיה לא נעים".
רק בשבוע שעבר אתרי הרכילות דיווחו על התקדמות במערכת היחסים של השניים, ואף פורסם שקרוז מבלה באופן קבוע בדירתה המפוארת של קיירובה. כמו כן, מוקדם יותר החודש הגיעו השניים לארוחת ערב חגיגית באירוע צדקה, שבו נכח גם הנסיך וויליאם. מקורביו של הכוכב היו אז אופטימיים לגבי הקשר: "הם התקרבו מאוד בשבועות האחרונים אבל לא מצטלמים ביחד כי הם רוצים לשמור על פרטיותם. הם נהנים לבלות ביחד ולמרות העושר שלהם, הם עושים הרבה דברים שזוגות רגילים עושים".
2 צפייה בגלריה
אלסינה קיירובה
אלסינה קיירובה
אלסינה קיירובה
(צילום: אינסטגרם)
קרוז וקיירובה נפגשו בחודש דצמבר האחרון במסיבה בלונדון. קיירובה היא דוגמנית לשעבר בעלת אזרחות בריטית, שהייתה נשואה למיליונר הרוסי דמיטרי צטקוב. הם התגרשו בקיץ האחרון וצטקוב האשים את קיירובה בכך שהחביאה ממנו רכוש יקר, הכולל אוסף תיקים בשווי של מיליון ליש"ט. היא בתגובה, טענה שהוא עבריין ונמצא ברשימת "המבוקשים ביותר של הקרמלין". לשניים יש שני ילדים משותפים.
"ללא שום קשר למי שאלסינה נמצאת איתו, טום קרוז או כל אחד אחר, כולם צריכים להיות מודעים לכך שהיא אוהבת את החיים הטובים ושיש לה טעם יוקרתי", אמר האוליגרך ל-Mail On Line לאחר שהזוגיות הטרייה נחשפה. "טום צריך לפקוח את העיניים וגם את הארנק שלו לרווחה".
2 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
טום קרוז
(צילום: GettyImages)