הרשת געשה בימים האחרונים, אחרי שדיווחים מהופעה של אדל בלאס וגאס סיפרו שהיא נזפה בצופה הומופוב (לכאורה) בקהל שצעק Pride Sucks – "גאווה מסריחה".
אדל עצרה הכול ואמרה לו: "באת להופעה שלי ואתה אומר שגאווה מסריחה? אתה מטומטם? אל תהיה אידיוט, אם אין לך משהו נחמד להגיד, עדיף שתשתוק, בסדר?".
כמובן שדבריה זכו למחיאות כפיים מעודדות מהקהל באולם ולאחר מכן גם לתגובות נלהבות מהגולשים כשהמקרה, שהגיע בדיוק בזמן עם פתיחת אירועי חודש הגאווה, זכה לסיקור נרחב. אבל כעת מתברר מה קרה שם באמת, ואופס: מסתבר שאדל בכלל לא הבינה את הסיטואציה.
אנשים שהיו בקהל סיפרו לאחר מכן שהאיש בעצם צעק Work Sucks – "העבודה מסריחה" (בתרגום חופשי), מה שהגיוני בהתחשב בכך שהקריאה שלו הגיעה באמצע סיפור של הזמרת על כך שהיא נאלצה לעבוד במהלך סוף השבוע.
מישהי שלטענתה הייתה בקהל צייצה: "האיש ההוא היה איפשהו מאחוריי והוא אמר 'העבודה מסריחה' ולא 'גאווה מסריחה'". גולש אחר כתב: "ישבתי במושבים לידו, הוא אמר שהעבודה מסריחה כי היא אמרה משהו לגבי עבודה. זה היה מאוד לא נעים".
למען האמת – צפינו בסרטון ואנחנו לא יכולים להאשים את אדל על חוסר ההבנה, כי זה באמת נשמע לא ברור. אתם מוזמנים לצפות ולהחליט בעצמכם ובכל מקרה, אנחנו תומכים באדל שתומכת ככה בקהילת הלהט"ב. הלכנו לקנות כרטיסים לווגאס.
1 צפייה בגלריה
חיים שלנו. אדל
חיים שלנו. אדל
חיים שלנו. אדל
(צילום מסך)