3 צפייה בגלריה
סופיה ריצ'י ליונל ריצ'י
סופיה ריצ'י ליונל ריצ'י
מה אבא אומר? סופיה וליונל ריצ'י
(צילום: Christopher Polk/GettyImages)
לידיעת הקורא היהודי סקוט דיסיק: האקסית שלך סופיה ריצ'י (24), בתו של הזמר האגדי ליונל ריצ'י, התגיירה. הבוקר (ג') בישרה ריצ'י הצעירה לעוקביה באינסטגרם כי ההליך הושלם בהצלחה.
"איזה יום קסום. אני רוצה להודות לחזן נתן לם שעזר לי במהלך מסע ההתגיירות. זו הייתה אחת מהחוויות הכי טובות בחיי. היום זה היום", כתבה בסטורי, וחתמה בחמישה מגני דוד.
3 צפייה בגלריה
סופיה ריצ'י
סופיה ריצ'י
סימן טוב ומזל טוב!
(צילום: אינסטגרם)
באפריל 2021 ואחרי שנה וחצי של זוגיות, ריצ'י אמרה "כן" להצעת הנישואים של בן זוגה, איש העסקים ומנהל חברת התקליטים היהודי אליוט גרינג'. השניים החלו לצאת חודשים ספורים לאחר שריצ'י ובן זוגה לשעבר סקוט דיסיק נפרדו. בניגוד לחששות שהיו לאביה בנוגע למערכת היחסים הקודמת שלה עם דיסיק, מקורבים לזוג מספרים כי משפחתה וחבריה של ריצ'י מאושרים על הזוגיות שלה עם גרינג'.
וכמה פרטים על הבחור שגרם לריצ'י להתגייר: גרינג' (30) נולד בנובמבר 1993 בלונדון למשפחה יהודית. במהלך הלידה אימו, סמנתה ברג, עברה סיבוכים שהכניסו אותה לתרדמת ולאחר 14 שנים היא מתה בבית חולים באנגליה. אביו של אליוט, לוסיאן, נישא שוב כמה שנים לאחר מותה, לאישה בשם קרוליין. לאליוט אחות חורגת, בטסי, מאימו החורגת. אגב, הונו האישי של גרינג' מוערך ב-30 מיליון דולר - כך שאבא ליונל יכול להיות מאוד רגוע.
3 צפייה בגלריה
סופיה ריצ'י אליוט
סופיה ריצ'י אליוט
המשפחה מאשרת. ריצ'י ובן הזוג אליוט
(צילום: אינסטגרם)