2 צפייה בגלריה
איימי שומר בהפגנת תמיכה בישראל בכיכר וושינגטון
איימי שומר בהפגנת תמיכה בישראל בכיכר וושינגטון
איימי שומר בהפגנת תמיכה בישראל בכיכר וושינגטון
(צילום: נתי זריימן)
כוכבי הוליווד רבים הביעו בימים האחרונים תמיכה בישראל, לאחר האירועים הטראגיים ובצל המלחמה מול החמאס. אחת הבולטות שבהם היא השחקנית והקומיקאית היהודייה איימי שומר, שניצלה את הפלטפורמות החברתיות שלה, בהן עוקבים אחריה יותר מ-13 מיליוני גולשים, כדי להביע את דעותיה על האירועים ולעשות הסברה חשובה לגבי המצב בארץ.
שומר לא הסתפקה בלכתוב פוסטים באינסטגרם וכשזיהתה הזדמנות להיות ווקאלית יותר – היא ניצלה אותה. אתמול (ב') עברה שומר בכיכר וושינגטון בניו יורק שם נערכה הפגנת תמיכה בישראל שערכו סטודנטים מאוניברסיטת ניו יורק. שומר לא היססה, עלתה לבמה ועודדה את המפגינים להמשיך את מפגן התמיכה ולא להקשיב לתגובות השליליות שהם עלולים להיתקל בהן: "אנחנו נשארים ביחד", אמרה.
נתי זריימן, אחת הסטודנטיות שהפגינו, מספרת: "האירוע נוצר על ידי ארגון הסטודנטים New Zionist Congress NYU שארגנו עצרת הזדהות עם ישראל בכיכר ליד הקמפוס. לא הזמנו אותה, היא עברה בסביבה ואז היא הורידה את הז׳קט והבנו שזאת היא. אמרנו לה 'תודה שבאת', והיא אמרה לנו 'תודה שארגנתם', ושהיא בדיוק עושה עכשיו זום עם נועה תשבי. אחרי שהיא עלתה בספונטניות לבמה, היא הצטלמה עם אחד מדגלי ישראל. זה היה מטורף, מאוד מחזק. היא אמרה 'אני אוהבת אתכם'".
הבוקר שומר גם פרסמה את התמונה שלה עם הדגל והעלתה שלל סטוריז שתומכים בישראל. מאז יום שבת, כל הפוסטים שהעלתה הכוכבת לאינסטגרם שלה היו קשורים לתמיכה בישראל, ביניהם שיתוף סרטון הסברה של תשבי, סיפורים על הנרצחים ופוסטים נוזפים באלו שמנסים להבין את הצד של החמאס.
בין היתר כתבה: "אני מבינה שרבים מאיתנו פוחדים להביע דעה כי המשבר שם כל כך קשה להבנה ואנחנו חוששים להגיד את הדבר הלא נכון. אבל אנחנו יכולים וחייבים להשתמש בקולנו כדי לצאת נגד הטרור ורציחות מזעזעות של אזרחים".
2 צפייה בגלריה
איימי שומר
איימי שומר
איימי שומר עם דגל ישראל
(צילום: אינסטגרם)