3 צפייה בגלריה
הת'ר לוקליר
הת'ר לוקליר
מה קורה איתך? הת'ר לוקליר
(צילום: GettyImages)
עד לאחרונה היה נראה שהשחקנית הת'ר לוקליר, כוכבת "מלרוז פלייס" ו"שושלת", נמצאת במקום טוב בחייה: היא נגמלה מאלכוהול לפני כארבע שנים, מאורסת לאהוב נעוריה ובתה עושה חיל בלימודיה בקולג'. אבל כעת מספרים מדורי הרכילות בחו"ל שהתמונה המושלמת הזו היא רק למראית עין: לפי מקורביה של השחקנית בת ה-61, היא חזרה לשתות ומעוררת הרבה דאגה בקרב חבריה ובני משפחתה.
"הת'ר שותה שוב. היא תמיד אהבה טקילה ולא מסוגלת להתרחק מזה", סיפר מקורב לאתר Daily Mail והוסיף שלא מדובר רק בשתייה: "היא לוקחת כדורי דיאטה, ואיבדה כבר כמעט 20 ק"ג. המשפחה שלה דואגת לה וכולם מרגישים חסרי אונים. במיוחד הבת שלה אווה, שאוהבת אותה כל כך".
האתר גם פרסם תמונות פפראצי מטרידות שבהן לוקליר נראית צועדת על קורה, רצה ברחוב, יושבת על המדרכה וכותבת בספר ומדברת אל עצמה.
אתר US Weekly שוחח גם הוא עם מקורב אלמוני שסיפר: "היא שותה ואמרה לחבריה כבר לפני חודש שהיא רוצה לחזור לגמילה, אבל בינתיים לא עשתה את זה". על התמונות המדאיגות הוא אמר: "זה באמת מוזר מאוד. מי יודע מה קרה שם. היה נראה שהיא מדברת לעצמה ובשלב מסוים היא רצה ברחוב, עשתה פרצופים מצחיקים ואז חזרה לשבת לבד. ולמה היא הלכה על הקורה עם כפכפים? זה מאוד מסוכן".
מקורב אחר אמר: "המקורבים שלה מודאגים ומקווים שזו תהיה קריאת השכמה עבורה. כולם מנסים להבין מה קורה איתה, לא רק ביום שבו צולמו התמונות אלא בכלל, בגלל שברור שמשהו לא בסדר".
עוד אומר המקורב שכריס הייסר, ארוסה של לוקליר ואלכוהוליסט לשעבר בעצמו, נאלץ להתמודד עם הטיפול בה והשלכות התנהגותה הנוכחית: "הוא צריך לדאוג לשלומה ובו זמנית להמשיך לעבוד וגם לשקר למשפחה ולחברים ולהסתיר מהם את העובדה שהיא שותה ולוקחת סמים".
לוקליר החלה להתמודד עם בעיית השתייה בשנת 2006, זמן קצר לאחר שנפרדה מבעלה דאז ריצ'י סמבורה. בשנים שלאחר מכן נעצרה מספר פעמים על נהיגה בשכרות והתנהגות אלימה, אושפזה ונכנסה ויצאה ממוסדות גמילה ובריאות הנפש יותר מ-20 פעמים.
בשנת 2018 היא תקפה בפעמים שונות שוטר וחובשים שהוזעקו לביתה על ידי אנשים שחששו לשלומה, ולאחר ששכנים התלוננו על מריבה קולנית בינה ובין ארוסה, במהלכה לפי הדיווחים הכתה אותו ונשכה את אפו.
בנובמבר אותה שנה היא אושפזה להשגחה פסיכיאטרית מחשש שתפגע בעצמה ובית המשפט הורה לה להיכנס למוסד גמילה למשך חודש או לכלא ל-3 חודשים. לוקליר בחרה באפשרות הראשונה והמקורב אליה אומר ל-Daily Mail שלדעתו היה צריך להעניש אותה יותר בחומרה – למענה: "היא יצאה בקלות ולא נאלצה לקחת אחריות על מעשיה, למרות שהכתה שוטרים ואיימה על נהג אמבולנס. זה אפשר לה להתחבא באחוזה שלה ולהמשיך לשתות טקילה". המקורב ששוחח עם US Weekly מסכים: "החברים שלה טוענים שהיא מעולם לא הפסיקה לשתות. אף אחד לא השגיח עליה, אז לא יודעים אם היא אי פעם הפסיקה, אפילו אז".
3 צפייה בגלריה
הת'ר לוקליר
הת'ר לוקליר
נעצרה והתאשפזה במוסדות גמילה
(צילום: GettyImages)
אבל רגע – ייתכן ויש גם בשורות מרגיעות: האתר Page Six דווקא יותר אופטימי לגבי מצבה של לוקליר, ושוחח עם מקורב אחר שסיפר: "ההאשמות האלו מכעיסות את הת'ר מאוד. היא לא שותה ולא שתתה במשך שנים". אותו מקורב הסביר את התמונות המוזרות: "היא פשוט קיבלה חדשות רעות באותו יום והייתה עצובה. הספר שבו היא כתבה היה יומן הפגישות שלה".
חברה נוספת של לוקליר, שרה מגנוסון, אמרה גם היא שאין סיבה לדאגה: "פשוט עבר עליה יום רע. שוחחתי איתה היום ושלומה מצוין. אנחנו מתכתבות כל הזמן ונפגשנו רק לפני כמה שבועות. נהנינו מאוד, צחקנו והעלינו זכרונות. היא נראתה נהדר והייתה צלולה. היא נראית הכי טוב שנראתה מזה שנים". מגנוסון הוסיפה: "היא לחלוטין הייתה אותה הת'ר שאני מכירה ואוהבת. אני לא יודעת מי מפיץ את השמועות על כך שהיא לא בסדר אבל זה אכזרי מאוד מצידו".
3 צפייה בגלריה
הת'ר לוקליר
הת'ר לוקליר
רק בריאות ושלווה!
(צילום: GettyImages)