הראה לנו מה פועלך ברשתות החברתיות - ונאמר לך מה מצבך הנפשי: הזמר ג'סטין ביבר הציף ביומיים האחרונים את הרשתות החברתיות בשלל תמונות שגרמו לדאגה בקרב מעריציו.
דפדוף מהיר בין הגלריות שפרסם ביבר, גילה תמונה שלו בוכה, שכמובן עוררה מחדש את השמועות סביב משבר בנישואיו של הכוכב וכמו כן דאגה למצבו הנפשי. "אתה בסדר, אחי?", שאל עוקב אחד, ואחר הוסיף: "הוא זועק לעזרה".
הכוכב לא הוסיף כיתוב או הסבר לתמונות - מה שכמתבקש נתן לעוקביו חופש להסיק בחופשיות את מסקנותיהם. "האם זה סימן לפרידה?", תהתה עוקבת סקרנית, ואחרת הוסיפה: "אני שונאת לראות דמעות זולגות על פניך".
4 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
כשאתה בוכה אתה עדיין יפה. ג'סטין ביבר
(צילום: אינסטגרם)
שמועות בדבר משבר בנישואים של ג'סטין ואשתו, דוגמנית העל היילי בולדווין, מציפות את אתרי הרכילות כבר מספר חודשים - אך השניים ממשיכים להכחיש זאת בתוקף. בולדווין מיהרה להגיב על הפוסט של בעלה, וכתבה: "בכיין יפה" לצד סמיילי עם דמעה. כדי לטשטש עוד קצת את השמועות, שיתפה הדוגמנית את הפוסט של ביבר בסטורי שלה - אך בחרה לשתף תמונה שלו בלי חולצה ולא את זו שהוא בוכה בה.
4 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר
ג'סטין ביבר
היילי, את בת מזל אמיתית
(צילום: אינסטגרם)
ובכל זאת, השמועות סביב משבר זוגי לא הגיעו סתם. בשנים האחרונות בולדווין דיברה בגלוי על הקושי שחוותה בזוגיות עם ביבר בעקבות מצבו הנפשי. "אני זוכרת שהתקשרתי לאמא שלי כשהיינו בברוקלין ובכיתי. אמרתי לה, 'אני פשוט לא יכולה לעשות את זה, אין סיכוי שאצליח להתמודד עם זה, אם זה יהיה ככה לנצח. אני רק זוכרת שהיא הייתה כל כך רגועה ואמרה לי 'זה יעבור. זה יהיה בסדר וג'סטין יהיה בריא, ואנחנו כאן בשבילך'", סיפרה בפודקאסט "בתום לב" בשנת 2021.
בנוסף, בחודש פברואר האחרון, ימים ספורים לפני שביבר שינה קידומת וחגג יום הולדת שלושים, סטיבן בולדווין, אביה של היילי, פנה לרשתות בבקשה מטרידה מעוקביו להתפלל עבור ג'סטין והיילי. "נוצרים יקרים, בבקשה. כשאתם חושבים על ג'סטין והיילי קחו רגע להתפלל עבורם, שיקבלו חוכמה, הגנה ויתקרבו לאלוהים". בולדווין הוסיף וסיפר כי הוא ואמה של היילי, קניה דאודטו בולדווין, מתפללים לעיתים קרובות עבור הזוג הנשוי.
4 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
ג'סטין ביבר היילי בולדווין
מתפללים עליכם. ג'סטין והיילי
(צילום: Mark R. Milan/GC Images)
לטובת מי שלא עקב אחר מעלליו של הזמיר הקנדי, נזכיר כי בשנים האחרונות ביבר ויתר על תדמית ה"באד בוי" וגילה לעולם את הצד הרגיש שלו, רגיש מדי - יש לציין. הזמר המצליח דיבר בגלוי לא פעם על ההתמודדויות הנפשיות שהוא עובר ועל הקושי שהגיע עם הפרסום, שהחל עבורו בגיל צעיר מאוד.
"יש לי המון כסף, בגדים, מכוניות, עיטורים, הישגים, פרסים - ועדיין לא הרגשתי מסופק. שמתם לב לסטטיסטיקה של כוכבי ילדים ומה שקרה להם בהמשך חייהם? יש לחץ מטורף ואחריות על ילד, שהמוח, הרגשות וכושר קבלת ההחלטות שלו לא מפותחים עדיין. וכשמוסיפים לכל זה את התהילה, זה עושה לך משהו שאי אפשר להסביר", כתב בשנת 2019 בפוסט חושפני באינסטגרם.
עוד הוא כתב: "כשהכישרון שלי התפתח והתחלתי להצליח, כל העולם התהפך מעליי. הפכתי מילד בן 13 מעיירה קטנה לאחד שמשבחים אותו מכל כיוון, עם מיליונים שאומרים כמה הם אוהבים אותי. אתה שומע דברים כילד צעיר ובאמת מתחיל להאמין להם. כולם עשו הכל בשבילי, אז אף פעם לא למדתי את היסודות של לקיחת אחריות".
ג'סטין, אנחנו מקווים שהדמעות היו כי בדיוק חתכת בצל לסלט מפנק עבור היילי - ולא משהו אחר. נעדכן!
4 צפייה בגלריה
מאחלים לך בריאות - הגוף והנפש!
מאחלים לך בריאות - הגוף והנפש!
מאחלים לך בריאות - הגוף והנפש!
(צילום: Mega)