3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
קים קרדשיאן תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
יכולה להוסיף לרזומה: "מצילת חיים". קים קרדשיאן
(צילום: Victor Boyko\GettyImages)
מסתבר שהבגדים של קים קרדשיאן לא רק מחמיאים לגוף אלא גם מצילים חיים - כך לפחות טוענת אישה שסיפרה שהמחטב מבית SKIMS של הכוכבת מנע ממנה לדמם לאחר שנורתה ארבע פעמים.
"קים קרדשיאן הצילה את חיי", אומרת אנג'לינה וויילי בסרטון טיק טוק ומספרת: "בערב השנה החדשה נוריתי ארבע פעמים. באותו לילה לבשתי מתחת לשמלה מחטב גוף של SKIMS, והוא היה כל כך צמוד עד כדי כך שהוא ממש מנע ממני לדמם למוות".
וויילי כנראה חוששת שסיטואציה דומה עלולה להתרחש בעתיד מכיוון שסיימה את סיפורה בהמלצה חמה: "אני ממליצה על זה, אני בהחלט אקנה עוד כמה. כלומר, אני צריכה ללבוש את זה כל יום, זה כמו מגן גוף לנשים". היא הוסיפה: "תקראו לזה גורל או ישו, אבל אני אקרא לזה קים. אני בהחלט אגיד שזו קים".
צפו:
וויילי חשפה את הסיפור בטיק טוק לפני כחודשיים, אך רק בסוף השבוע קרדשיאן נחשפה אליו ושיתפה אותו ברשתות החברתיות שלה, עם הכיתוב "וואו" לצידו.
השיתוף של הכוכבת הביא את עוקביה לחשבון של וויילי, בו הם בישרו לה על השיתוף של קים וגם כתבו: "היא בטוח תהפוך אותך לפרזנטורית אחרי זה", ו"כדאי מאוד שהם ישלחו לך קולקציה שלמה עכשיו". אחרים תייגו את קים והפצירו בה להפוך את וויילי לשגרירה של המותג ולתת לה בגדים במתנה. אגב, אם תהיתם איזה סוג של מחטב היא לבשה באותו ערב עקוב מדם – מדובר בדגם הנקרא Seamless Sculpt Thong, אשר עלותו 68 דולר והוא עשוי ב-78 אחוז ניילון ו-22 אחוז ספנדקס.
עד כה לא ידוע אם קרדשיאן יצרה קשר עם ווילי, אבל סביר להניח שמשלוח של מחטבים צמודים במיוחד עושה את דרכו לביתה ברגעים אלו, אתם יודעים, על כל צרה שלא תבוא.
וויילי אמנם לא סיפרה בסרטון מה היו הנסיבות שהובילו לכך שנורתה, אך המקרה זכה בזמנו לסיקור באתרי החדשות. בזמן שהיא וחבריה המתינו למונית, הם נקלעו למריבה של שני אנשים שבמהלכה אחד מהם שלף אקדח והחל לירות. ארבעה מהכדורים פגעו בוויילי שאושפזה עם קרע בשלפוחית השתן ואגן סדוק. לאחר מכן היא פתחה דף מימון המונים בניסיון לגייס כסף עבור טיפולי השיקום שנזקקה להם. עד כה נתרמו לה קרוב ל4,000 דולר מתוך ה-6,500 שהיא מבקשת. אולי החשיפה שקרדשיאן נתנה לה תסייע לה לגייס את יתרת הסכום, ומי יודע, יתכן ואפילו הכוכבת בעצמה תתרום כמה דולרים.
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן מדגמנת את המותג SKIMS
קים קרדשיאן מדגמנת את המותג SKIMS
בגד רב יתרונות: גם מחטב וגם מציל חיים
(צילום: אינסטגרם)
ובזמן שנודע שהיא הצילה את חייה של וויילי, קרדשיאן גם כמעט וחיבלה בקריירה של פראן דרשר.
כוכבת הסדרה "נני" שמכהנת בימים אלו כנשיאת איגוד השחקנים בארה"ב, מובילה כעת את מאבק השחקנים נגד אולפני הסרטים. זמן קצר לפני שהאיגוד פצח בשביתה, דרשר וקרדשיאן היו באירוע באיטליה וכוכבת הריאליטי פרסמה סלפי משותף של שתיהן. דרשר ספגה ביקורת רבה על כך שבזמן המשבר היא חוגגת ומצטלמת עם קרדשיאן במדינה אחרת, והיא נאלצה להסביר לאחר מכן: "זה לא היה סלפי. שתינו שגרירות של אותו מותג אופנה ופגשתי אותה רק כמה רגעים לפני שהתמונה הזו צולמה. לא היה לזה שום קשר להנאה במסיבה, זו הייתה עבודה".
דרשר הוסיפה שהיא עזבה את האירוע מוקדם על מנת לחזור לחדר המלון שלה ולהתחיל שיחת זום עם צוות המשא ומתן של האיגוד. "עבדתי סביב שלושה אזורי זמן שונים", אמרה.
3 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן פראן דרשר בסלפי משותף
קים קרדשיאן פראן דרשר בסלפי משותף
הסלפי הזה הוא ביזנס, לא פלז'ר. קרדשיאן ופראן דרשר
(צילום: אינסטגרם)