3 צפייה בגלריה
קיילי קווקו טום פלפרי
קיילי קווקו טום פלפרי
בקרוב הורים! קיילי קווקו וטום פלפרי
(צילום: GettyImages)
השחקנית קיילי קווקו (36) בהיריון ראשון, כך בישרה אמש (ג') כוכבת הסדרה "המפץ הגדול" בחשבון האינסטגרם שלה. קווקו פרסמה תמונה שלה ושל בן זוגה השחקן טום פלפרי (40) עם מבטים נרגשים על פניהם ואוחזים בפרוסת עוגה שבמרכזה פס ורוד. לצידה היא כתבה:" התינוקת פלפרי מגיעה ב-2023. מבורכת ומאושרת עד הגג. אני אוהבת אותך טומי".
הכוכבת שיתפה מספר תמונות נוספות, באחת מהן מחזיק פלפרי בגד של תינוקת עליו כתוב "אני אוהבת את אבא שלי", באחרת ההורים לעתיד מתנשקים בזמן שהם אוחזים בספלים עליהם כתוב "אמא דובה" ו"אבא דב", וגם תמונות שלהם עם בדיקת ההיריון.
בנוסף, קווקו שיתפה סטוריז שתיעדו את תקופת תחילת ההיריון, באחד מהם היא אוכלת סנדוויץ גדול ולצידו כתבה :"זוכרים את טירוף הסנדוויצ'ים שלי מסאבוויי שנמשך שלושה ימים?", בתמונה אחרת היא מתלהבת מסנדוויץ' טונה, תמונה נוספת שבה היא תופסת תנומה ורגע מטקס האמי שנערך לפני כחודש, בו היא ובן זוגה צוחקים, לצד הכיתוב: "זוכרים שצחקנו כשהבנו שהשמלה הזו כבר לא תעלה עליי שבוע אחרי זה?". בסרטון אחר שפרסמה היא מציגה את בטנה ההריונית לסוסה שלה עם מוזיקה מרגשת ברקע.
הפוסט של קווקו גרף מאות אלפי לייקים ותגובות, ביניהן בלטו במיוחד אלו של החברים המפורסמים שלה – והיו הרבה כאלו: אליסה מילאנו כתבה לה: "את תהיי האמא הכי טובה בעולם. סמסי לי אם תצטרכי משהו, אוהבת אותך", שרון סטון, שגילמה את אמה של קווקו בסדרה "הדיילת", כתבה לה "מזל טוב" באותיות גדולות, טיילור לאוטנר הנלהב כתב: "קדימה, ברכותיי!", וברכות ואיחולים נוספים שלחו גם הולי מארי קומבס, אליסון סוויני, צ'לסי הנדלר, ליסה רינה, וויטני קאמינגס, קרוליין ריי, הילארי דאף, ג'וש גאד, שריל היינס, רבקה מאדר והזמרת ג'ול.
פלפרי פרסם פוסט משלו בו כתב: "ואז זה הפך לאפילו טוב יותר. אוהב אותך יותר מתמיד קיילי". גם הפוסט שלו צבר עשרות אלפי איחולים, ביניהם של לורה ליני, ג'וליה גארנר וקריסטן ריטר.
דבר נוסף שעורר עניין בקרוב הגולשים הוא שבחלק מהתמונות בני הזוג עונדים טבעות על אצבעותיהם - מה שעורר את החשד שהם התחתנו ושזו דרכם לבשר על כך. קווקו הייתה נשואה פעמיים – בשנים 2013-2016 לשחקן הטניס ריאן סוויטינג ובמשך 4 שנים לרוכב הסוסים קארל קוק. השניים נפרדו בשנה שעברה והתגרשו באופן סופי מוקדם יותר השנה. לאחר מכן הודיעה הכוכבת שהיא לא מתכננת להינשא בשלישית.
3 צפייה בגלריה
לא הצליח להם. קווקו וקראל קוק
לא הצליח להם. קווקו וקראל קוק
לא הצליח להם. קווקו וקראל קוק
(צילום: Gettyimage)
קווקו ופלפרי נפגשו בחודש מרץ האחרון בפרימיירת הסדרה "אוזרק" בה פלפרי שיחק. קווקו סיפרה: "יש לשנינו את אותו צוות הנהלה. המנהלת שלי לקחה אותי כאורחת לפרמיירה ושם פגשתי אותו. זה היה כאילו מלאכים התחילו לשיר. הייתה לי הרגשה של 'הללויה'. זה היה קסום, זה היה מושלם".
כחודשיים לאחר מכן הם הודיעו שהם ביחד ועשו את זה באופן פומבי כשהגיעו ביחד לאירועי טקס האמי לפני כחודש, בו שניהם היו מועמדים - קווקו בקטגוריית השחקנית הראשית על תפקידה ב"הדיילת" ופלפרי על תפקיד האורח שעשה ב"אוזרק".
הכוכבת דיברה בעבר על רצונה להפוך לאמא. בשנת 2016 היא אמרה בריאיון למגזין "קוסמופוליטן": "חשבתי שעד עכשיו כבר יהיה לי ילד. את רואה את החיים שלך הולכים לכיוון מסוים ואז משנים כיוון לחלוטין". שנתיים לאחר מכן היא אמרה על האימהות: "אני לא שם עדיין אבל יודעת שזה יגיע, בגלל שאני אוהבת ילדים. כרגע אני מרוכזת בעבודה ומתמקדת בקריירה שלי".
לאחרונה היא סיפרה בריאיון לתוכנית הבידור Extra על התקופה הקשה שעברה במהלך גירושיה השניים: "השנה שעברה הייתה קשה. פגשתי את טום השנה, והשקעתי הרבה זמן בלהביט פנימה, הבנתי שאני צריכה להבין דברים, הלכתי לטיפול ועשיתי הרבה התבוננות עצמית".
3 צפייה בגלריה
קיילי קווקו
קיילי קווקו
מזל טוב לאמא לעתיד!
(צילום: GettyImages)