אנה קרדוול, בתה הבכורה של ג'ון שאנון המוכרת בתור מאמא ג'ון, ואחותה הגדולה של כוכבת הריאליטי האני בובו (אלנה תומפסון) הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן וכשהיא רק בת 29, כך אישרה אמש (א') המשפחה.
"בלב כואב אנחנו מודיעים שאנה קרדוול כבר לא איתנו", כתבה מאמא ג'ון בפוסט שעלה ברשתות החברתיות. "היא הלכה לעולמה בביתי, ביום שבת האחרון, בשעה 23:12. אנה נאבקה במחלת הסרטן במשך עשרה חודשים והיא הלכה לעולמה כשהיא מוקפת בבני המשפחה. אנחנו אוהבים את כולכם ומתפללים עבור המשפחה שלנו, שמצפה לה תקופה קשה לעבור".
2 צפייה בגלריה
מאמא ג'ון
מאמא ג'ון
נפרדים מאנה
(צילום: אינסטגרם)
קרדוול חשפה בעבר כי היא נאבקת בסרטן הכליות שהיה אז בשלב ארבע. היא אובחנה במחלה לאחר שהתלוננה על כאבי בטן חמורים. לאחר שנודע על המחלה עברה אנה טיפולי כימותרפיה אך בקיץ האחרון התבשרה כי הסרטן שלה הוא סופני. "אנחנו יודעים שזה הסוף", כתבה בפוסט באינסטגרם מוקדם יותר השנה. קרדוול הותירה אחריה שתי בנות, קייטלין (11) וקיילי (8) .
"הנה פוסט שהלוואי שלא הייתי צריכה לכתוב", כתבה כוכבת הריאליטי האני בובו. "אתמול בלילה הקפנו את אנה באהבה ואמרנו לה שזה בסדר ללכת. לרוע המזל ובסביבות השעה 23:00 היא נשמה את נשימתה האחרונה. אנה סבלה כל כך אבל כעת, כמשפחה, אנחנו יודעים שהיא שלווה. אני באמת לא יודעת מה להגיד כי הלב שלי שבוא. לראות את אחותי בת ה-29 נלחמת במחלה הנוראית הזו במהלך השנה האחרונה זה לא היה קל. אנה הייתה לוחמת והיא עדיין כזו.
"אני כל כך שמחה שחיכית לי עד שהגעתי הביתה בשביל לנשום את הנשימה האחרונה שלך. הייתי שמחה שתראי אותי מסיימת את המכללה אבל אני יודעת שלנצח תתמכי בי מגן עדן. כולנו נדאג שהמורשת שלך תמשיך לנצח ואני מבטיחה תמיד לחגוג לך את יום ההולדת - כאילו מעולם לא עזבת. תמיד נאהב אותך אנה, אני יודעת שאת במקום טוב יותר עכשיו וללא כאבים". המשפחה האמריקנית התפרסמה בתוכנית הריאליטי "הנה באה האני בובו".
2 צפייה בגלריה
מאמא ג'ון
מאמא ג'ון
כבר לא סובלת. קרדוול ושתי בנותיה
(צילום: אינסטגרם)