3 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
רק בריאות. מארק צוקרברג
(צילום: אינסטגרם)
מארק צוקרברג (39), מייסד הרשת החברתית "פייסבוק", בישר מוקדם יותר היום (שבת) ל-12.6 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם כי הוא קרע את הרצועה הצולבת הקדמית (ACL) בזמן אימון ל-MMA (אומנויות לחימה משולבות). "קרעתי את ה-ACL שלי ובדיוק יצאתי מניתוח להחלפתו", כתב היזם היהודי לצד תמונות שלו מבית החולים. "אני אסיר תודה על הרופאים והצוות שדואגים לי. התאמנתי לקראת קרב ה-MMA שיתקיים בתחילת שנה הבאה, אבל עכשיו זה קצת יתעכב. אני עדיין מצפה לעשות זאת אחרי שאתאושש. תודה לכולם על האהבה והתמיכה".
בתמונות נראה צוקרברג כשהוא עם רגל שמאל למעלה, חבושה ונתמכת, וכשאשתו פריסילה צ'אן לצידו, מנגבת את מצחו.
3 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
בתפקיד האחות רחמניה - פריסילה צ'אן
(צילום: אינסטגרם)
מייסד פייסבוק החל להתאמן בג'ו ג'יטסו ברזילאי (BJJ) לפני מספר שנים, במהלך מגפת הקורונה, כשהצהיר שהוא "מוכן לספוג מכות רבות". בריאיון למנחה הפודקאסט לקס פרידמן סיפר כי "כדי להתאמן בג'ו ג'יטסו אתה צריך להיות נטול אגו".
בחודש יוני האחרון המיליארדר אילון מאסק אתגר את צוקרברג והזמין אותו לקרב לאחר שהרשת החברתית אינסטגרם, שנמצאת גם כן בבעלותו של צוקרברג, הודיעה כי בכוונתה להוציא פלטפורמה שתתחרה בטוויטר - Threads. תחילה היו שמועות כי צוקרברג נענה לאתגר ואף דווח כי הקרב יתקיים בקולוסיאום הרומאי ההיסטורי אך שמועה זו הוכחשה בתוקף על ידי ממשלת איטליה ומאז השיחות סביב קרב פוטנציאלי לא התחדשו.
3 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
(צילום: אינסטגרם)