קארדי בי התראיינה למגזין "רולינג סטון" וסיפרה כי אמנים שחורים מפחדים לבקר את ג'ו ביידן על התמיכה שלו בישראל במלחמתה בעזה מחשש לחרם, והוסיפה שהתמיכה של ארצות הברית היא אנוכית: "אמריקה לא יכולה לשלם על מלחמות אינסופיות למדינות שעוברות חרא כבר הרבה מאוד זמן. יש מדינות בהן ילדים נהרגים כל יום, אבל אם ארצות הברית לא מרוויחה מהמדינה הזו, היא לא תעזור. אני לא אוהבת שאמריקה חושבת שהיא גיבורת על. מעולם לא עשינו דברים כדי להיות גיבורי על. עשינו דברים בשביל הנוחות שלנו".
הראפרית לא הסתפקה בזה והמשיכה לקטול את ביידן על התמיכה הכספית לישראל ולאוקראינה בזמן שהוא לא מטפל בבעיות הקיומיות של האמריקנים: "אני מרגישה שכבות על גבי שכבות של אכזבה על חוסר המעש של ביידן. אנשים נבגדו. זה בדיוק כאילו - 'לעזאזל, לא אכפת לך מאף אחד'. זה ממש מרגיז אותי כי הרי יש פתרונות. אני יודעת שיש פתרון כי אתה מוציא מיליארדי דולרים על כל פאקינג דבר".
2 צפייה בגלריה
קארדי בי
קארדי בי
המלצת המדור: תתמקדי בשירה. קארדי בי
(צילום: Gettyimages)
זוכת פרס הגראמי והחשפנית לשעבר נחשבת בארה"ב ליקירה של מעמד הפועלים, ומאז שזכתה לתהילה הפכה גם קולנית בנושאים חברתיים ברמה המקומית של ניו יורק ועד לרמה לאומית כמו בענייני ביטוח רפואי והגירה. היא נחשבת ידענית פוליטית והפכה למומחה מבוקשת שתמכה וראיינה מועמדים פרוגרסיבים כמו ברני סנדרס ולאחר מכן את ג'ו ביידן בזמן הקמפיין שלהם לבחירות. אבל בנובמבר האחרון היא הכריזה שלעולם לא תעשה זאת שוב - לא עבור נשיא ולא עבור מועמד. היא גם אמרה שלא תצביע בבחירות הקרובות לנשיאות. "אני לא מתעסקת עם שניכם", היא אומרת על ביידן וטראמפ.
לפני כן היא ראתה בטראמפ "איום חמור", אבל תחת ביידן היא חשה "רבדים של אכזבה" ממה שהיא רואה כניהול כושל מקומי וזר. יוקר המחיה גבוה מדי, השכר נמוך מדי, ופחות מדי נעשה בנידון, היא אומרת. "אני מרגישה שאנשים נבגדו".
2 צפייה בגלריה
קארדי בי
קארדי בי
קארדי בי
(צילום: Gettyimages)