אחרי שהודה קבל עם ואינסטגרם בכך שבגד באשתו והביא ילדה מחוץ לנישואים, כעת הגיע הרגע של דייב גרוהל לתרץ תירוצים. על פי מקורבים יודעי דבר, סולן להקת פו פייטרס קינא במערכת היחסים הפלרטטנית של אשתו ג'ורדן בלום עם מאמן הטניס שלה כריסטופר קראב.
"במשך תקופה ארוכה הוא קינא במאמן הטניס הלוהט של ג'ורדן", אמר חבר קרוב - שכנראה מנסה לעזור לגרוהל עם רגשות האשם (המוצדקים) שהוא חש. "היו להם ויכוחים רבים לגביו ודייב בטוח שהם פלירטטו. ג'ורדן אמרה לו שהוא משוגע שהוא בכלל חושב את זה אבל הוא המשיך להאמין בזה".
2 צפייה בגלריה
דייב גרוהל ג'ורדן בלום
דייב גרוהל ג'ורדן בלום
קנאה היא לא סיבה לבגידה. דייב גרוהל וג'ורדן בלום
(צילום: Frederick M. Brown/Getty Images)
בלום בת ה-48 התאמנה עם קראב במשך שנים ולעיתים השניים ערכו אימונים באחוזת הפאר שלו שבלוס אנג'לס. כמו כן, מדי פעם בלום כיכבה בעמוד האינסטגרם של קראב, כמו למשל בסרטון משותף שפירסם מאמן הכושר באוקטובר 2022.
בנוסף, נציין כי קראב הוא מאמן טניס של מפורסמים נוספים בהם סטיב קארל והאחיות אל ודקוטה פנינג.
לטובת מי שלא עקב, נזכיר כי מוקדם יותר החודש סולן פו פייטרס פרסם פוסט שבו סיפר כי ניהל רומן וכתוצאה מכך נולדה לו ילדה מחוץ לנישואים. "לאחרונה נולדה לי תינוקת חדשה מחוץ לנישואיי. אני מתכנן להיות הורה אוהב ותומך עבורה", כתב בפוסט שפרסם באינסטגרם ל-1.4 מיליון עוקביו. "אני אוהב את אשתי ואת בנותיי ועושה כל שביכולתי על מנת להחזיר את האמון שלהן בי ולהרוויח את סליחתן. אנו אסירי תודה על התחשבותכם כלפי כל הילדים המעורבים - בעודנו מנסים להתקדם ביחד".
מסקנה: יש לפלרטט לכאורה ויש לנהל רומן ולהביא תינוקת מחוץ לנישואים, כך שאם היינו דייב גרוהל היינו עסוקים בלמלא את הבית בפרחי התנצלות ולא לפזר האשמות.
2 צפייה בגלריה
דייב גרוהל ג'ורדן בלום
דייב גרוהל ג'ורדן בלום
לא להעביר את האשמה נשמה
(צילום: Neilson Barnard/Getty Images for LACMA)