11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
האיש והמבט המיוסר חוגג 40. סקוט דיסיק
(צילום: Gettyimages)
לפני 16 שנים, באוקטובר 2007, עלה לאוויר הפרק הראשון בסדרת הריאליטי "משפחת קרדשיאן". באותם הימים הדמות שהייתה הכי מוכרת מהתוכנית היא קים, שקיבלה חשיפה ענקית בזכות קלטת סקס שלה ש"הודלפה" לאינטרנט, אך זה השתנה במהרה.
כבר בפרקים הראשונים זכינו להיחשף לשאר בנות המשפחה - ובני הזוג שלהן, בהם לא אחר מאשר סקוט דיסיק, יהודי תכול עיניים עם מבט מיוסר שהתייתם מהוריו ונכנס לליבנו - ויצא ממנו מאוד מהר בעקבות כל הסקנדלים, הבגידות והשערוריות שהוא יצר בדרך. לכבוד יום הולדתו ה-40 שחל אתמול (ה'), החלטנו לצאת במסע חודרני לתוך חייו של הלורד, איש העסקים ואושיית המדיה - כפי שהוא מגדיר את עצמו.

ילדותו של דיסיק

הוא נולד ב-26 במאי 1983 בניו יורק לג'פרי ובוני דיסיק והוא בן יחיד. סבו של סקוט, דיוויד דיסיק, פיתח נכסי יוקרה ואביו עסק בתחום הנדל"ן. סקוט מעולם לא סיים את לימודיו וכנער דיגמן לכריכת הספר Heartland. השערורייה הראשונה שלו הגיעה כבר כשהיה בן 18, אז נעצר כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול - וכן, זה לגמרי היה סימן לבאות.
בתחילת הקריירה שלו חבר דיסיק למפרסמים רבים והיה שותף בהשקת מוצרי טיפוח ושיזוף לגברים. בנוסף הוציא ליין תוספי תזונה תחת השם Amidren לגברים בגילאי 20-40 ובמקביל השקיע במספר עסקים קטנים ועזר לחבריו הקרובים להקים מועדוני לילה וחברות סטארט-אפ.
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
דוגמן הספר. דיסיק על הכריכה של Heartland
(צילום מסך)
בשנת 2005 החל לצאת עם האחות הגדולה לבית משפחת קרדשיאן, קורטני, ובשנת 2007 החל את דרכו בעין הציבור, בתוכנית הריאליטי המפורסמת, שם כיכב לצד בת זוגו - ובמקביל השתתף בסדרות הספין אוף של המשפחה, בהן "קורטני וקים עושות את ניו יורק", "קורטני וקלואי עושות את המפטונס" ועוד.
אלא שהשיוך הציבורי למשפחת קרדשיאן לא גרם לו להיות נאמן לזוגתו וכבר בפרק השני של העונה השנייה של הקרדשיאנ'ס, קורטני תפסה אותו מתכתב עם מישהי שהייתה שמורה אצלו בטלפון בתור "אשתי". דיסיק שלח לה הודעות רבות בסגנון של "אהבתי להסתכל לך בעיניים אתמול בלילה" - מה שהוביל לפרידה הראשונה (מיני רבות) שלו ושל קורטני.
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק קורטני קרדשיאן משפחת קרדשיאן
סקוט דיסיק קורטני קרדשיאן משפחת קרדשיאן
התברג טוב. דיסיק והקרדשיאנ'ס
(צילום: Valerie Macon/GettyImages)

מהטחת כיסא במלצר ועד אגרוף למראה: התפרצויות הזעם של סקוט

התפרצות הזעם הראשונה של דיסיק הייתה בשנת 2011, כשצלם פפראצי שחיכה לו בשדה התעופה ניסה לצלם אותו ואת מייסון, בנו הבכור, ואילו דיסיק התפרץ עליו והחל לאיים עליו מול כולם.
בשנת 2010, באחד הפרקים של העונה הרביעית של "משפחת קרדשיאן" צולם דיסיק כשהוא מצמיד כיסא לגרונו של מלצר בלאס ווגאס במהלך חגיגות יום הולדתה של קים. "תסתום את הפה המזוין שלך", אמר סקוט למלצר, בזמן שהוא דוחף לגרונו שטר של 100 דולר. קריס ג'נר, אם המשפחה, שהייתה נוכחת בסיטואציה הורתה למלצר להפסיק לשרת את סקוט בעקבות ההתנהגות שלו .
כמה חודשים לאחר מכן דיסיק שוב נתפס בעדשת המצלמה בתקרית אלימה לאחר שהתבקש על ידי קורטני לא לעשן חשיש בדירתם, שם נכח מייסון, בנם הבכור שהיה אז בן שבעה חודשים בלבד. דיסיק, שהיה שיכור ומסטול, זעם על קורטני, צעק עליה ובסופו של דבר נתן אגרוף למראה בחדר האמבטיה שלהם.

מות הוריו

באוקטובר 2013 ולאחר שנאבקה במחלה ממושכת שפרטים לגביה מעולם לא פורסמו - אמו של סקוט, בוני, הלכה לעולמה כשהיא בת 63 בלבד. שלושה חודשים לאחר בכן, בינואר 2014, הלך לעולמו גם אביו.
למרות שסיבת מותו של אביו לא נחשפה באופן רשמי, במהלך אחד מפרקי הריאליטי סיפר דיסיק למעריץ שנאבק במחלת הסרטן שגם אביו התמודד איתה. עם זאת, לא ידוע אם זו הייתה הסיבה למותו.
במהלך השנים המעיט סקוט לשתף בתחושותיו על מות הוריו והודה כי קשה לו מאוד לדבר על כך. "לאבד את ההורים שלי זה לא נושא שקל לי לדבר עליו", הסביר באחד הפרקים בזמן שהביט בתמונות ישנות. "זה מעמיד אותי במקום מאוד פגיע - לזכור אותם ולחשוב עליהם. אבל באמת שזה העלה כל כך הרבה זיכרונות ודברים מדהימים שהספקתי לשכוח".
שני ילדיהם הגדולים של סקוט וקורטני, מייסון ופנלופה, זכו להכיר את הסבא והסבתא, אך בנם השלישי ריין לא הספיק. "אני לא חושב שבאמת הייתי מוכן לדבר על המשפחה שלי", אמר באחד הפרקים בשנת 2020. "אבל עכשיו אני חושב שככל שאדבר על ההורים שלי ככה הילדים שלי יצליחו להרגיש מחוברים אליהם ויזכרו אותם. זו הדרך היחידה שהם אי פעם יצליחו להרגיש את החיבור הזה".
סקוט, שהיה אז בן 31, התקשה להסתגל למות הוריו ובכל זאת נאלץ לחזור לחוף המזרחי שם צולמה סדרת הבת "קורטני וקלואי עושות את ההמפטונס". לדבריו הוא הרגיש היטב את הקושי לצלם כל כך קרוב לבית ילדותו - בלי הנוכחות של הוריו בסביבה. באותה השנה החל מצבו הנפשי והפיזי להתדרדר כתוצאה מכך ששילב בין אלכוהול לכדורי מרשם, מה שגרם לו לדיכאון והתמוטטות. באותה התקופה קורטני הייתה בהיריון השלישי עם בנם הצעיר ריין, מה שגרם לסקוט להרגיש אשם על מה שהעביר אותה באותם ימים. "אני בקושי יכול לטפל בעצמי, אני כמו בובה שתלויה על חוט. אני מרגיש נורא על מה שהעברתי את קורטני בתקופה הזו אבל לא רציתי לחזור למציאות ולהתמודד עם אף אחד".
מאז הספיק דיסיק להיכנס ולצאת מגמילה מספר פעמים, כשהפעם האחרונה, על פי הדיווחים, הייתה במאי 2020, בטענה שהוא צריך להתמודד עם טראומות העבר שלו. גם במקרה הזה סקוט לא סיים את הטיפול ושחרר את עצמו מוקדם מדי.
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
מגמילה לגמילה - ושוב לגמילה
(צילום: Paul Zimmerman/GettyImages)

מערכת היחסים עם קורטני

הזוגיות של סקוט וקורטני - שמעולם לא נישאו - הייתה אחד מעמודי התווך של הסדרה. השניים היו יחד לסירוגין עד 2016 ולאורך כל השנים, הוא הקפיד להקשות על זוגתו, שחזרה ואמרה בכל הזדמנות אפשרית כי "נמאס לה מהרגליו הרעים וחיי ההוללות שלו".
בשנת 2013, חודשים ספורים לאחר שקורטני ילדה את בתם, דיסיק אמר לה מול המצלמות כי הוא לא מבין מדוע היא לא מצליחה להסיר את המשקל שהעלתה במהלך ההיריון והוסיף כי המשקל האידאלי שלה - עבורו - הוא 42 ק"ג, מה שגרם לקורטני להזיל דמעה.
השניים נפרדו וחזרו כמה פעמים כשהפרידה האחרונה שלהם התרחשה ב-2016, אז סיפר מקורב לקרדשיאן כי היא מוטרדת מהתנהגותו של סקוט. "קורטני תמיד קיבלה את סקוט חזרה והייתה לצידו, אבל עכשיו, עם שלושה ילדים, זה בלתי אפשרי".
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק קורטני קרדשיאן
סקוט דיסיק קורטני קרדשיאן
עושה לה את המוות מאז 2005
(צילום: Paul Zimmerman/GettyImages)
בפברואר 2017 קורטני, קלואי, קים וקריס טסו לחופשה משפחתית בקוסטה ריקה. סקוט הצטרף אליהן אך עזב מוקדם מהצפוי, טס למיאמי ונצפה כשהוא מבלה עם נשים אחרות.
אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי החופשה הסתיימה בדרמטיות מאחר שהוא הציע נישואים לקורטני – והיא סירבה. "לא הייתה טבעת", חשף מקורב. "הוא פשוט אמר לה "בואי נתחתן"'. קורטני סירבה להצעה המאוד לא מפתה והעדיפה לשמור על יחסים אפלטוניים. "היא אמרה לו לא. הוא היה נבוך, עצבני ומבואס". כנקמה, דיסיק בילה מספר ימים עם אישה אחרת אותה "הבריח למלון" סמוך לזה שבו שהו בנות המשפחה, מה שהכעיס מאוד את קורטני, מכיוון שעשה זאת במהלך חופשה עם הילדים.
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק קורטני קרדשיאן
סקוט דיסיק קורטני קרדשיאן
"נמאס לה מהרגליו הרעים וחיי ההוללות שלו"
(צילום: Frazer Harrison/GettyImages)
בספטמבר 2021, כשקורטני כבר הייתה עמוק בתוך הרשת של טראוויס ברקר - ובמהלך חופשה זוגית של השניים, דיסיק שוב יצא מדעתו והפעם החליט לנסות לקבל תמיכה מאקס אחר של קורטני - הדוגמן יונאס בנדג'ימה, שסיפר כי קיבל הודעות מדיסיק לחשבון האינסטגרם שלו עם צילומי מסך של קורטני נמרחת על בן זוגה הטרי, שתופס לה את הישבן, יחד עם שאלות כמו: "יו, הבחורה הזו בסדר? אחי, כאילו מה זה. באמצע איטליה". בנדג'ימה מצדו לא נשאב לניסיון ההתססה של דיסיק, והגיב: "זה לא משנה לי כל עוד היא מאושרת", והוסיף: "נ.ב: אני לא אח שלך".

"השם נמצא בכל מקום"

11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
לא חזר ללוס אנג'לס בלי ברכה מרב
(צילום: אינסטגרם)
ביולי 2016 ואחרי אינסוף שיחות ותוכניות על כך, דיסיק הגיע לביקור בישראל יחד עם האחות הקטנה לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, קיילי. הביקור של השניים לווה בלא מעט שמועות עד שלבסוף דיסיק עצמו אישר כי הוא אכן בארץ הקודש, כשפרסם תמונה בה הוא מצולם אוכל שקשוקה בלב תל אביב.
כמובן שמלבד אכילת השקשוקה, דיסיק לא ויתר על ביקור בכותל, שם ניצל את ההזדמנות כדי לקבל ברכה מרב, כשהוא חובש כיפה. "ברכות, על ברכות, על ברכות", כתב לצד התמונה שפרסם וזכתה ללמעלה מ-200 אלף לייקים. בפוסט אחר מהכותל כתב: "השם נמצא בכל מקום".
באפריל 2022 שיתף דיסיק את עוקביו בתמונות מארוחת ליל הסדר בה נכח ואפילו בסרטון בו שר את שירי החג. כמו כן כוכב הריאליטי תועד לא פעם עונד שרשראות של מגן דוד ומפגין את זיקתו ליהדות בכל הזדמנות אפשרית.
בחודש דצמבר האחרון חגגו סקוט וקורטני, אם ילדיו, בר מצווה לבנם הבכור מייסון. החגיגות התקיימו במועדון הוליוודי בלוס אנג'לס, אליה הגיעו כל בני המשפחה. למרות שבמשפחת קרדשיאן נהוג לחגוג לעיני כל, חגיגות בר המצווה של מייסון הוצנעו מהתקשורת, אך למזלנו הדודות המפורסמות לא חסכו בתמונות וקלואי אף הגדילה ובירכה את חתן בר המצווה באנגלית-עברית, וכתבה: Mazel Tov Mason.
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
שקשוקה בלב תל אביב
(צילום: אינסטגרם)

קופץ ממיטה למיטה

בספטמבר 2017 פורסם כי דיסיק מנהל מערכת יחסים חדשה עם סופיה ריצ'י, בתו של הזמר האגדי ליונל ריצ'י. השניים נצפו יחד מספר פעמים, מה שגרם לאביה של סופיה להחסיר פעימה. "אני פוחד פחד מוות מהזוגיות של סופיה וסקוט", אמר הזמר.
למרות החששות של אביה, סופיה וסקוט ניהלו רומן פוטוגני וארוך שנמשך כמה חודשים ארוכים, עד שדיסיק נתפס על חם כשהוא בגד בריצ'י. "סופיה סיפרה לליונל שסקוט בגד בה ושהיא ראתה תמונות שלו עם מישהי אחרת", סיפר מקורב לזמר לUs, והוסיף: "ואילו ליונל הודיע לסופיה שבמידה והיא לא תעיף את סקוט במיידי הוא ינשל אותה מהירושה. הוא תמיד טען שהקשר הזה לא בריא ושהיא צריכה להיפרד ממנו". ריצ'י האב אסר עליה להיפגש או אפילו לדבר עם דיסיק.
11 צפייה בגלריה
ניצלה בזמן. סופיה ריצ'י ודיסיק
ניצלה בזמן. סופיה ריצ'י ודיסיק
ניצלה בזמן. סופיה ריצ'י ודיסיק
(צילום: Mega)
בנובמבר 2020 החלו לצוץ שמועות סביב רומן חדש של דיסיק, הפעם עם אמליה המלין (21), בתם הצעירה של הארי המלין ("פרקליטי אל איי") וליסה רינה, כוכבת "עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס", שגילה כמעט מחצית מגילו. "אמליה בחורה חכמה והם סומכים עליה שתעשה החלטות נבונות. אם היא מאושרת, הם מאושרים", מסרו מקרובים להוריה של אמליה, אך מנגד, מקורות אחרים סיפרו שבחדרי חדרים ההורים מודאגים ממערכת היחסים החדשה של בתם: "הם מאמינים שזה רק שלב חולף". הוריה של אמליה לא טעו ואכן היה מדובר בשלב חולף והשניים נפרדו בספטמבר 2021.
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק אמליה המלין
סקוט דיסיק אמליה המלין
היה ונגמר. סקוט דיסיק ואמליה המלין
(צילום: אינסטגרם)
נמשיך: באפריל 2022 דיסיק נתפס בעדשת הפפראצי כשהוא אוחז בידה של הדוגמנית רבקה דונלדסון. כמה ימים לאחר מכן הגיעו השניים לפרמיירה של "משפחת קרדשיאן" וצעדו זה לצד זו על השטיח האדום. חודשיים לאחר מכן מגזין Us Weekly דיווח על פרידה וציטט מקורב לשניים, שטען כי "הם מעולם לא היו רציניים בקשר הזה".
בחודש אוגוסט האחרון נקשר שמו של דיסיק בזה של קימברלי סטיוארט, בתו של רוד סטיוארט. השניים נצפו יחד מספר פעמים ומקורב לדיסיק מסר למגזין Us כי השניים יוצאים כבר כמה חודשים ומאוד בעניין אחד של השנייה. בחודש דצמבר האחרון סיפר מקורב לזוג למגזין "הוליווד לייף" כי מערכת היחסים של השניים מתפתחת לכיוון חיובי והוסיף כי הבנות שלהם מסתדרות מצוין יחד. "קימברלי וסקוט הצליחו לשמור על מערכת היחסים שלהם מחוץ לאור הזרקורים וזה מרענן להפליא. הם אוהבים לשמור על פרטיות והם חברים טובים כל כך הרבה שנים כך שכל העניין הזה התפתח בצורה טבעית ויפה". ובכל זאת, בחודש ינואר האחרון השניים נפרדו והמשיכו כל אחד בדרכו.

לורד סקוט דיסיק

ונסיים עם הבדיחה הגדולה ביותר: ביולי 2016 העולם קרס לתוך עצמו כשדיסיק הודיע כי מעתה הוא שייך לאצולה הבריטית. "בין אם זה סר דיסיק, לורד דיסיק או הרוזן דיסיק - הפיכתי למלכותי תקנה לי את הכבוד המגיע לי. אני לא צריך להסתובב כמו איכר - אני מלכותי", כך הצהיר דיסיק הרברבן במהלך פרק של "משפחת קרדשיאן".
כמובן שהטייטל המלכותי לא הגיע אליו בירושה וכל קשר בינו לבין משפחת המלוכה הבריטית לא קיים בשום צורה. את הטייטל "לורד" רכש דיסיק באינטרנט, מה שגרם אפילו לקים ורוב קרדשיאן לחשוב שזה עובר כל גבול. "לא ברור מה הוא ניסה להשיג עם התעלול האגואיסטי הזה, אבל אם הוא קיווה שהמעריצים יראו אותו כפרינס צ'ארמינג - הוא יצטרך הרבה יותר מסתם לרגוש טייטל מפואר ולקוות שיתחילו להשתחוות אליו", צייץ מעריץ זועם.
אגב, למעוניינים נספר כי רכישת טייטל של לורד תעלה לכם 325 דולר בלבד, מה שמלמד אותנו שכסף לא קונה שפיות ובטח לא הרגלי נימוס בריטיים.
16 שנים עברו מאז דיסיק נכנס לחיינו ונראה כי שום לקח לא נלמד - אך חשבון הבנק שלו בהחלט טפח ועומד כיום על 45 מיליון דולר. אנחנו מתים (וקצת חוששים) לגלות מה יביא איתו העשור החדש!
11 צפייה בגלריה
סקוט דיסיק
סקוט דיסיק
הלורד סקוט דיסיק
(צילום: Gettyimages)