6 צפייה בגלריה
לרסה פיפן
לרסה פיפן
יש לה חבר חדש, ולא תאמינו מי הוא! לארסה פיפן
(צילום: GettyImages)
לכוכבת הריאליטי "עקרות הבית האמיתיות של מיאמי" לארסה פיפן יש בן זוג חדש, וכיאה למישהי שמככבת באחת מתוכניות המציאות הכי סוערות וטראשיות בטלוויזיה – גם הזוגיות החדשה שלה מעוררת הדים.
פיפן (48) אישרה הבוקר (ג') את השמועות על כך שהיא יוצאת בימים אלו עם מרקוס ג'ורדן (32), בנו הבכור של כוכב הכדורסל לשעבר מייקל ג'ורדן. היא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של שניהם, עומדים ליד תצוגה ענקית של חולצתו של מייקל, עליה מתנוססים בגדול שם משפחתו ומספרו.
6 צפייה בגלריה
לארסה פיפן מרקוס ג'ורדן
לארסה פיפן מרקוס ג'ורדן
מחווה למייקל או עקיצה לסקוטי? פיפן ומרקוס ג'ורדן
(צילום: אינסטגרם)
על פניו נראה שמדובר כמו מחווה תמימה ונחמדה לאביו של בן זוגה החדש – אבל מי שבקיא בחייה האישיים של פיפן אולי חשד שמדובר ביותר מכך, שכן בעלה לשעבר של פיפן הוא שחקן הכדורסל סקוטי פיפן, ששיחק לצדו של מייקל ג'ורדן בקבוצת שיקגו בולס, ובשנים האחרונות הסתכסך עמו.
לפי השמועות, ג'ורדן ופיפן לא הסתדרו ביניהם זמן רב, מכיוון שפיפן חש שג'ורדן מקבל יותר מדי קרדיט על ההצלחה של קבוצתם בימים בהם שיחקו בה ביחד. היריבות החמירה עם שידורה של תכנית הדוקו The Last Dance של ערוץ ESPN, שאמנם זכתה לשבחים אך גם נטען נגדה שהיללה את תפקודו של ג'ורדן בקבוצה בעוד שהמעיטה בערכם של שאר השחקנים - ושל פיפן בראשם.
פיפן ראה בג'ורדן את האשם העיקרי בכך, שכן הוא לקח חלק מרכזי בהפקת הסדרה: "המפיקים נתנו לו את הזכות לאשר את התוצאה הסופית. הוא היה האחראי והבמאי. בלי אישור ממנו, התוכנית לא הייתה משודרת", אמר פיפן.
6 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן סקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן סקוטי פיפן
חברים לקבוצה, יריבים במציאות? מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן
(צילום: GettyImages)
פיפן גם התלונן על כך בספרו האוטוביוגרפי שיצא בשנת 2021, בו כתב: "הם האדירו את מייקל אבל כמעט שלא דיברו על התרומה החשובה שלי ושל שאר חברי הקבוצה שלנו. אפילו בפרק השני, שבו התמקדו בילדות הקשה שלי והדרך שבה הצלחתי להגיע ל-NBA כנגד כל הסיכויים, הסיפור חזר בסופו של דבר למייקל ולנחישות שלו לזכות. הייתי רק אביזר עבורו. הוא כינה אותי 'החבר הכי טוב לקבוצה' שהיה לו אי פעם, והוא לא יכול היה להיות מתנשא יותר אפילו אם ניסה".
עוד התלונן פיפן על כך שג'ורדן קיבל עבור עבודתו בתוכנית כ-10 מיליון דולר, בעוד שהוא ושאר חברי הקבוצה לא קיבלו דבר: "עוד תזכורת למעמד שלנו מאותם זמנים".
6 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן סקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן סקוטי פיפן
לאן נעלמה הקרבה מחממת הלב הזו? וג'ורדן ופיפן
(צילום: AP)
כאמור, שמועות על הזוגיות בין לארסה ומרקוס החלו כבר לפני זמן מה, בספטמבר שעבר, לאחר שנצפו מבלים ביחד מספר פעמים, אך פיפן הכחישה אותן. לפני כחודש היא התארחה בתכנית Watch What Happens Live, וכשהמנחה אנדי כהן שאל אותה לגבי טיב היחסים בינה ובין ג'ורדן הצעיר היא אמרה: "אנחנו רק ידידים". ייתכן ודבריה היו אמינים יותר לולא הוא ליווה אותה לצילומי התוכנית וישב בקהל בזמן הריאיון.
כשכהן שאל אותה מה חושב בעלה לשעבר על כך שהיא בקשר עם מרקוס, לארסה ענתה: "אני לא יודעת". כהן התעקש: "את לא יודעת? הוא מעולם לא הזכיר זאת בפנייך, או את בפניו? הילדים שלכם מעולם לא אמרו לך שזה מכעיס את אבא שלהם?". היא ענתה בפשטות: "לא". היא הוסיפה שהיא גם לא ממש מכירה את מייקל ג'ורדן: "אנשים חושבים שהמשפחות שלנו בילו ביחד, אבל לא פגשתי את ההורים של מרקוס עד לפני כמה שנים, אני לא ממש מכירה אותם".
6 צפייה בגלריה
סקוטי פיפן לרסה פיפן
סקוטי פיפן לרסה פיפן
לא אכפת לו עם מי היא מסתובבת. סקוטי ולארסה פיפן
(צילום: GettyImages)
למרות ההכחשות, מקורבים לכוכבת הריאליטי סיפרו שהיא ומרקוס אכן יוצאים ביחד, אך שהיא מעדיפה לשמור זאת בסוד בגלל היריבות של בעלה לשעבר עם אביו של ג'ורדן. אחד ממכריה סיפר בשבוע שעבר לאתר US Weekly: "הם מנסים לשמור על כך בסוד, אבל ברור לכל מי שראה אותם שיש ביניהם כימיה גדולה ושהם מטורפים זה על זו. הם מכירים כבר הרבה זמן, מאוד נח לה איתו והיא תמיד אמרה שיתמזל מזלה של כל אחת שתהיה בזוגיות איתו".
בעוד שיש הרואים בכך שפיפן אישרה סוף-סוף את הזוגיות בעזרת תמונה שמתייחסת ליריבו הגדול של בעלה לשעבר – כעקיצה לעברו, יש לציין שהיא תמיד הבהירה שהם עדיין חברים טובים ונהגה לפרגן לו בתקשורת.
בני הזוג פיפן התגרשו בשנת 2021 אחרי למעלה מ-20 שנות נישואים, במהלכם הביאו לעולם 4 ילדים: סקוטי ג'וניור (22), פרסטון (20), ג'סטין (17) וסופיה (14). הם נפרדו לראשונה כבר בשנת 2016, אך התפייסו והשקט נשמר שנתיים נוספות, עד שנפרדו באופן סופי בשנת 2018. עם זאת, הגירושים ביניהם הפכו לסופיים רק לפני כשנתיים.
6 צפייה בגלריה
סקוטי פיפן לרסה פיפן
סקוטי פיפן לרסה פיפן
מהרגע שנפרדו לראשונה ועד לגירושיהם הסופיים חלפו 5 שנים
(צילום: GettyImages)
סביר להניח שפיפן ניסתה להכחיש עד כה את הזוגיות כדי לא להוסיף אש ליריבות של האקס שלה ושל אביו של בן זוגה הנוכחי, ואולי גם מכיוון שהרגישה שהיו לה די והותר דרמות זוגיות לאחרונה: עם גירושיה מפיפן החלה לארסה לצאת עם שחקן הכדורסל מאליק ביזלי (26) – נשוי ואב לילד.
אחרי שתמונות פפראצי של שניהם אוחזים ידיים פורסמו, אשתו מונטנה יאו צייצה: "וואו, אני אפילו לא מכירה את האיש הזה. זה הזוי, אני רואה את זה בפעם הראשונה בדיוק כמו כולם". פיפן מצידה, ניסתה כהרגלה להכחיש ושיתפה ציטוט: "אל תאמינו לכל מה שאתם רואים ברשתות החברתיות. אפילו מלח נראה כמו סוכר". בסופו של דבר הם נפרדו לאחר 4 חודשי זוגיות וביזלי שיקם את הקשר עם אשתו – לפני כחודשיים נולד להם ילד שני (כי אין כמו תינוק כדי לתקן בעיות בזוגיות).
לארסה אמרה בעבר שהיא לא מעוניינת להיות בזוגיות עם ספורטאים נוספים, אבל מצד שני – אנשים הקשורים לעולם הספורט סובבים אותה מכל עבר: "אם את עובדת בבית חולים, סביר להניח שיהיו לך חברים שהם רופאים. אני מרגישה שהייתי בעולם הכדורסל במשך זמן רב כל כך, שהוא מקיף אותי מכל עבר. אז זה לא שאני מחפשת ספורטאים, להפך, אני מנסה להימנע מהם".
ובכן, הפעם הצליח לה, בערך - מרקוס ג'ורדן אמנם היה שחקן כדורסל בתקופת הקולג' שלו, אבל כיום הוא הבעלים של החנות Trophy Room, שמציגה מזכרות מהקריירה של אביו ומוכרת בין היתר את כל המותגים הרבים שבהם הוא שותף.
בתחילת העשור הקודם הסתבך כמה פעמים עם החוק – פעם אחת כשנתפס מהמר בלאס ווגאס למרות שעדיין לא מלאו לו 21, ופעם נוספת כשהיה מעורב בקטטה בזמן שהיה שיכור ונעצר בחשד להפרת הסדר. הוא נאלץ לשלם קנס של 250 דולר, ונראה שמאז השאיר את הצרות מאחוריו.