4 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה פפראצי
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה פפראצי
כבר לא. ליאונרדו דיקפריו וקמילה מורונה
(צילום: Mega)

ליאונרדו דיקפריו וקמילה מורונה נפרדו אחרי ארבע שנים של זוגיות צמודה ומתוקשרת, כך דיווחו אמש (ג') אתרים מעבר לים.
מקורב לדיקפריו התראיין ל"סאן" וסיפר כי הפרידה נעשתה "בשקט" עד כמה שאפשר: "ליאו וקמילה סיימו את מערכת היחסים שלהם במהלך הקיץ. אין ביניהם רגשות רעים, זה היה פשוט טבעי".
לפני שנמשיך, אי אפשר שלא להזכיר שדיקפריו בן ה-47 הכריז בעבר כי לעולם לא ייצא עם אישה מעל גיל 25. במקרה או שלא - בחודש יוני האחרון חגגה הדוגמנית את יום הולדתה ה-25 ונראה שזה כבר היה יותר מדי עבור השחקן.
הפעם האחרונה שהשניים נצפו ביחד הייתה ביולי האחרון, בחגיגות יום העצמאות האמריקני. בשבועות האחרונים מורונה בילתה בחופשה בצרפת, בעוד שדיקפריו נשאר בלוס אנג'לס. לפני כשלושה חודשים הוא ביקר אצלנו בארץ, אך לאכזבתנו הגיע לבדו, ללא מורונה.

4 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
הקיץ האחרון שלהם ביחד. דיקפריו ומורונה
(צילום: Mega)

קמילה וליאונרדו נפגשנו לראשונה בשנת 2008 - כשמורונה הייתה בת 12 בלבד, דרך השחקן אל פצ'ינו, חברו הטוב של דיקפריו ומי שהיה בזמנו בן זוגה של אמה של קמילה.
במשך השנים דיקפריו שמר על קשר ידידותי עם המשפחה וזמן קצר לאחר שנפרד מהדוגמנית נינה אגדל בשנת 2017, הוא ומורונה החלו להיפגש באופן ידידותי קצת יותר. בתחילה ניסו השניים לשמור על היחסים בסוד ונציגיהם הכחישו את השמועות, אך שנה לאחר מכן הם הגיעו ביחד לחגיגות יום הולדתה של אלן דג'נרס ובהמשך נצפו יחד יותר ויותר.
מקורבים לדיקפריו ריכלו על השניים לא מעט בכלי התקשורת וסיפרו כי דיקפריו רציני מאוד לגבי מורונה ושהם אפילו מדברים על אירוסים. "ליאו מעולם לא אהב מישהי בצורה כזו", סיפר החבר למגזין People בשנת 2018.

4 צפייה בגלריה
קמילה מורונה
קמילה מורונה
פותחת את גיל 25 כרווקה
(צילום: Gettyimages)

"ליאונרדו וקמילה מאוד רציניים לגבי הקשר שלהם", סיפר מקורב נוסף לשחקן לאתר Us Weekly בנובמבר 2018, ואף הוסיף כי "יש תחושה שהקשר הזה יוביל לנישואים. הם מדברים על אירוסים לעיתים קרובות וליאונרדו אומר שהוא מוכן ורוצה להביא ילדים לעולם".
מורונה מצידה נאלצה להתמודד לא פעם עם הביקורות שהופנו אליה בעקבות הפרש הגילאים בין השניים, מה שהוביל אותה לכתוב פוסט זועם: "אלוהים אדירים, אנשים כל כך מרושעים ומלאי כעס כלפי אנשים שהם לא יודעים עליהם כלום. אני מקווה שאנשים ילמדו לחיות עם קצת פחות שנאה ויפנו את תחומי העניין שלהם למקומות אחרים, כי לחיות בלי שנאה זו הרגשה די טוב".
למרות שהזוגיות שלהם הייתה ידועה, דיקפריו ומורונה מעולם לא צעדו ביחד על השטיח האדום. גם במקרים ששניהם היו באותו האירוע - הם תמיד צעדו בנפרד. הופעת הבכורה הראשונה שלהם באירוע פומבי הייתה בטקס פרסי האוסקר בשנת 2020, אז אומנם צעדו לחוד אך ישבו ביחד.
מורונה מצטרפת כעת לרשימת האקסיות הענפה והמכובדת של השחקן שכוללת כוכבות כמו ג'יזל, קלייר דיינס, הלנה כריסטנסן, ליב טיילר, נעמי קמפבל, אווה הרציגובה, בלייק לייבלי, ארין הת'רטון, טוני גארן, קלי רורבאך וכמובן - בר רפאלי.

4 צפייה בגלריה
אוסקר ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
אוסקר ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה
התפצלו על השטיח, נפגשו באולם. ומי זה יושב שם לידם? דיקפריו, מורונה ובראד פיט
(צילום: רוייטרס)