בסוף השבוע האחרון דיווחו אתרי הבידור ברחבי העולם שהזמר ברונו מארס (38) הסתבך עם מלון MGM בלאס וגאס, אחרי שנכנס לחובות של 50 מיליון דולר בקזינו של המלון. אתמול (ב') הרגיע המלון את הרוחות ומסר לאתר TMZ שהשמועות לא נכונות - ושהחשבון של הכוכב אצלם נקי לחלוטין.
מהמלון נמסר: "אנחנו גאים במערכת היחסים שלנו עם ברונו מארס, השותפות שלנו ארוכה ומבוססת על כבוד הדדי. כל טענה אחרת תהיה שגויה לחלוטין. אין לו חוב ב-MGM ואנחנו נרגשים להמשיך וליצור ביחד חוויה בלתי נשכחת עבור האורחים שלנו".
2 צפייה בגלריה
ברונו מארס
ברונו מארס
ברונו מארס
(צילום: AP Photo/Chris Pizzello)
שיתוף הפעולה של הכוכב ו-MGM התחיל בשנת 2016. לפי ההערכות, הכוכב חתם על חוזה שהניב לו 90 מיליון דולר בשנה תמורת שרשרת הופעות ארוכה ומצליחה במלון, שנמשכת גם בימים אלו. אחרי ניכוי מסים, מארס מרוויח ככל הנראה מיליון וחצי דולר להופעה, ושישים מיליון דולר בשנה. ביוני הקרוב הוא יחזור למלון לסבב הופעות נוסף.
כאמור, השמועות טענו שמארס הצליח לבזבז את המשכורת היפה שלו. מקור יודע דבר לכאורה סיפר: "הוא חייב ל-MGM מיליונים על הימורים. החוב שלו הגיע לחמישים מיליון דולר". הוא הוסיף שהסיטואציה גרמה לכך שכעת "הוא בעצם שייך ל-MGM", ושזו הסיבה שהוא נאלץ להאריך את החוזה שלו ולהמשיך להופיע במלון, עד שיחזיר את כל הכסף שהוא חייב. דבריו מן הסתם, התבררו כלא נכונים.
יש לציין שמארס דיבר בעבר על אהבתו להימורים, וסיפר בראיונות שהיה נוהג לשחק פוקר כדי לשלם בעזרת הסכומים שהרוויח את שכר הדירה שלו.
2 צפייה בגלריה
לא יאלץ למכור את הגראמי כדי להחזיר את החוב
לא יאלץ למכור את הגראמי כדי להחזיר את החוב
לא יאלץ למכור את הגראמי כדי להחזיר את החוב
(Getty Images)