בסוף השבוע האחרון ואחרי 18 שנות נישואים (שסיפקו שפע כותרות שערורייתיות לאתרי הרכילות), טורי ספלינג הגישה את מסמכי הגירושים לבעלה בנפרד דין מקדרמוט תחת הסיבה: "פערים שלא ניתנים לגישור".
הגירושים של ספלינג ומקדרמוט היו כתובים בגדול על הקיר - כך שאי אפשר לומר שמישהו הופתע שזה אכן סוף-סוף קרה, אך נראה שכוכבת "בוורלי הילס 90210" הרגישה צורך עז להפתיע בכל זאת - והיא בהחלט הצליחה.
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
מלאת הפתעות. טורי ספלינג
(צילום: אינסטגרם)
בפודקאסט החדש שלה MISSPELLING שעלה אתמול (ב') לאוויר, החליטה ספלינג לצלצל בלייב למקדרמוט וליידע אותו שהגישה סופית את מסמכי הגירושים. "אוי שיט, הוא בעבודה כרגע", אמרה והמתינה כמה דקות עד שחזר אליה. "זה רק דף אחד שאתה צריך לסמן ולאחר מכן לחתום עליו", אמרה.
את הצד של מקרדרמוט בשיחה לא שמעו, אך טורי הבהירה לו כי "אחרי כל המסע הארוך הזה, אם מדובר במי מגיש את מסמכי הגירושים ראשון - אני חושבת שמגיע לי לעשות את זה", אמרה לו. "אתה פרסמת את הפרידה דרך 'דיילי מייל' וסיפרת על כל מה שעשית לי לאורך השנים, אז אני חושבת שזה הגיוני לחלוטין שאני אגיש את המסמכים", נזפה בו.
את השיחה המאוד מוזרה הזו סיימה ספלינג ב"אוהבים אותך", ואמרה לקהל המאזינים שהיא מעולם לא הרגישה כל כך לבד כפי שהיא מרגישה כעת.
מקדרמוט עצמו נתפס בעדשת הפפראצי 24 שעות לאחר הגשת המסמכים, וכשנשאל על ידי צלם הפפראצי לשלומו ענה שהוא בטוב. "עבר הרבה זמן, טורי ואני ביחסים טובים".
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
מעניין אם עכשיו הזוגיות שלכם תרד מהכותרות. טורי ודין
(צילום: Gettyimage)
עוד סיפרה השחקנית בפודקאסט, שבתה סטלה בת ה-15 עברה שיימינג על ידי החברים שלה לכיתה, שחשבו שהיא ומשפחתה נותרו חסרי בית מכיוון שעברו להתגורר בקרוואן לאחר הפרידה ממקדרמוט. "סטלה אמרה לי שאנשים מדברים עלינו בבית הספר והסבירה שהם מכירים אותי, את המשפחה שלנו ושהם קוראים את אתרי הרכילות. מישהו ניגש אליה בבית הספר ושאל 'את גרה בקרוואן עם אמא שלך, נכון?' והיכן הוא חונה".
בת ה-15 עברה שיימינג על ידי החברים שלה לכיתה, שחשבו שהיא ומשפחתה נותרו חסרי בית מכיוון שעברו להתגורר בקרוואן לאחר הפרידה ממקדרמוט. "סטלה אמרה לי שאנשים מדברים עלינו בבית הספר והסבירה שהם מכירים אותי, את המשפחה שלנו ושהם קוראים את אתרי הרכילות. מישהו ניגש אליה בבית הספר ושאל 'את גרה בקרוואן עם אמא שלך, נכון?' והיכן הוא חונ".
טורי התייחסה למעבר המדובר ואמרה: "שכרנו את הקרוואן כמו כל משפחה אחרת ונסענו לטייל לאורך החוף, וכולם פשוט חשבו שאנחנו חסרי בית".
נזכיר כי טורי ודין הכירו אי שם בשנת 2005 - כששניהם עוד היו נשואים. ספלינג סיפרה שהם נכנסו למיטה כבר בלילה הראשון להיכרותם ונפרדו בהמשך מבני זוגם. הם נישאו שנה לאחר מכן והביאו לעולם חמישה ילדים משותפים: ליאם (17), סטלה (15), האטי (12), פין (11) ובו (7).
4 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
קדימה, לפרק ג'!
(צילום: אינסטגרם)