2 צפייה בגלריה
מרקורי בנסיגה. אייסאפ רוקי וריהאנה
מרקורי בנסיגה. אייסאפ רוקי וריהאנה
מרקורי בנסיגה. אייסאפ רוקי וריהאנה
(צילום: GettyImages)
ריהאנה ובן זוגה ואב ילדיה, הראפר אייסאפ רוקי, נצפו במהלך השבוע האחרון פעמיים בנפרד, מה שהדליק נורה אדומה בקרב המעריצים ובאתרי הרכילות מעבר לים. כל זה בזמן שהראפר מתמודד עם אישומים פליליים בבית המשפט - כשהציפייה בקרב אוהדיו הייתה שאם ילדיו תתמוך בו לאורך כל הדרך.
השניים תועדו על ידי צלמי הפפראצי בשני ערבים שונים - ובשתי הפעמים הם היו בנפרד. ביום חמישי האחרון הזמרת צולמה כשהיא בבונגלוס של סן ויסנטה יחד עם חברים נוספים ובאותו הזמן רוקי היה בחלק אחר של העיר, שם בילה יחד עם חבריו. יומיים לאחר מבן השניים יצאו שוב בנפרד וריהאנה בילתה את הערב במסעדת ג'ורג'יו באלדי בסנטה מוניקה, כשעל פניה מבט טרוד.
הפיצול של השניים מגיע בסמוך להליך משפטי המתקיים בימים אלה נגד רוקי, שהואשם על ידי אחד מחברי העבר שלו, טרל אפרון, כי בזמן שהשניים רבו רוקי ירה בו. האירוע התרחש בשנת 2021 ואפרון אף הוסיף וטען כי הראפר איים להרוג אותו לפני שירה בו, לכאורה. עורך הדין של רוקי, ג'ו טקפינה, תחקר את החבר ובהמשך החודש בית המשפט יקבע האם התיק יעבור למשפט מול מושבעים. ביציאה מאולם בית המשפט אייסאפ נראה במצב רוח מרומם ואף חתם למעריצים שחיכו לו בחוץ.
נציין כי באפריל 2022 לאחר שחזר ללוס אנג'לס מברבדוס לשם טס יחד עם ריהאנה כשהייתה בהיריון, נעצר רוקי ברגע שירד ממטוסו הפרטי. במקביל, משטרת לוס אנג'לס תועדה כשהיא פורצת את שער ביתו, רגע לפני שפשטה על הנכס. בלשי המשטרה תועדו כשהם יוצאים מביתם של הראפר והזמרת כשהם סוחבים כמה קופסאות. במידה ואייסאפ יורשע הוא צפוי לרצות שמונה שנות מאסר.
2 צפייה בגלריה
ריהאנה אייסאפ רוקי תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
ריהאנה אייסאפ רוקי תצוגת אופנה פארל וויליאמס לואי ויטון
בני הזוג בימים שקטים יותר
(צילום: Backgrid)