1 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
קים קרדשיאן פיט דיווידסון
אוהבת ותומכת. קים קרדשיאן
(צילום: Gettyimage)
"מסר למשפחה ולחבריי היהודים - אני אוהבת אתכם, אני תומכת בכם", כך כתבה אמש (ד') כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות. "שמעתי עד כמה אתם מפוחדים בתקופה הזו ואני רוצה שתדעו שאתם לא לבד בזה. הלב שלי נשבר מצפייה בסרטונים של התינוקות והמשפחות נרצחים מול כל העולם. כבני אדם עם לב, איך מישהו יכול לעמוד מול התמונות האלה שלעולם לא נוכח לשכוח? הטרור האכזרי לקח חיים חפים מפשע, ועכשיו גם אזרחים ישראלים וגם פלסטינים סובלים ומשלמים את המחיר הכי גבוה שיש.
"כארמנית אני רגישה במיוחד לנושאים האלה, כי אני מדברת על רצח העם הארמני כבר שנים. למרות שאני יודעת שאין דבר שאני יכולה לעשות כדי להעלים את הכאב של הסובלים, אני ומשפחתי מתפללים לחזרתם של בני הערובה, מתפללים עבור אלה שמתו ומשפחותיהם שנפגעו, ומתפללים לשלום עבור כל החפים מפשע. את מבצעי האלימות הבלתי ניתנת להגנה הזו יש להעמיד לדין. אני גם מבקשת שבזמנים קשים אלה אל תשפטו את מי שמתבטא או לא מדבר. יש לאפשר לכל אחד להתמודד עם הנושא בצורה שירגיש איתה בנוח".
זו הפעם השנייה שקרדשיאן מתייחסת למתקפת הטרור בישראל. הפעם הראשונה הייתה מוקדם יותר השבוע, כשפרסמה סטורי יחסית ניטרלי, אך הפעם הכוכבת מביעה את תמיכה בישראל בצורה יותר החלטית. את הפוסט, שעומד נכון לכתיבת שורות אלה על 600 אלף לייקים, קרדשיאן סגרה לתגובות.
זהו היום השישי לתוך מלחמת חרבות ברזל, וכוכבי הוליווד ממשיכים להתייצב להגנתנו. "אני שבור לב, כועס ונגעל מהרציחות האכזריות והחטיפה של יהודים באמצעות המעשים הנוראיים של קבוצת הטרור חמאס. האובדן ההולך וגובר של חייהם של ישראלים ופלסטינים חפים מפשע צובט את הלב כשהמלחמה הזו מסלימה לממדים עצומים", כתב שחקן הקולנוע דוויין (דה רוק) ג'ונסון. "אני לא מתיימר לדעת הכול על הסכסוך המורכב במזרח התיכון. זה דורש הבנה עמוקה, הקשר וניואנסים - מה שאני כן יודע הוא שמעשי טרור מלאי שנאה כמו אלה לעולם אינם מוצדקים. אני מגנה ומוקיע את הטרור, וברגע הרסני זה - ליבי עם כל הקורבנות התמימים והמשפחות המתאבלות על יקיריהם האבודים. אני מתפלל לחמלה. אני מתפלל על כל החיים החפים מפשע".
השחקן איאן סומרהלדר, כוכב "יומני הערפד", שיתף את הפוסט של שחקן הקולנוע והוסיף: "אני משתף את דבריו של דה רוק כי פשוט אין לי מילים. אבל אם היו לי - כך הן היו נשמעות".
השחקנית היהודייה דברה מסינג פרסמה תמונה שלה עונדת שלוש שרשראות - אחת עם מגן דוד, השנייה עם האותיות 'חי' והשלישית עם תליון בצורת מפת ישראל, וכתבה "בקול רם ובגאווה". הפוסט של מסינג, שלא נסגר לתגובות, עומד כרגע על 27 אלף לייקים ולמעלה מ-2,700 תגובות.
"אני עצובה בשביל האנושות", כתבה כוכבת "צער גידול בנות" ג'ודי סוויטין. "אני עצובה, פשוט מאוד מאוד עצובה. צריך לאהוב את העולם, ללא קשר לדת, מדינה או גזע".
הדוגמנית קרלי קלוס פרסמה פוסט לעיני 12.7 מיליון העוקבים שלה, וכתבה: "אובדן החיים והאלימות שנגרמו בידי החמאס בתוך ישראל זה בלתי אפשרי להבנה. אני מצטרפת לכל אלה המתאבלים על חיים חפים מפשע ומתפללת להחזרת בני הערובה בחיים. אני מתפללת לשלום וביטחון לכולם". קלוס, שנשואה לאיש העסקים היהודי צ'ארלס קושנר (אחיו של ג'ארד קושנר, חתנו של דונלד טראמפ ויועצו הבכיר), סגרה את הפוסט לתגובות.