4 צפייה בגלריה
שרה סנוק
שרה סנוק
אמא'לה. שרה סנוק
(צילום: Jamie McCarthy/GettyImages)
"בדיוק צפיתי בפרק האחרון של העונה האחרונה של משהו ששינה את חיי. ועכשיו, חיי השתנו שוב", כתבה השחקנית האוסטרלית שרה סנוק (35) בחשבון האינסטגרם שלה אמש (ב'), וכך בישרה לעוקביה כי הביאה לעולם את בנה הבכור יחד עם בעלה, הקומיקאי דייב לוסון.
סנוק, שמוכרת בעיקר בתור שיבון רוי מסדרת הלהיט "יורשים", הביאה לעולם ילד ראשון, ממש במקביל לשידורו של הפרק האחרון בסדרה.
את בשורת הלידה היא בחרה לציין קצת אחרת. בניגוד למפורסמים רבים המעלים פוסט של יד של תינוק, סנוק דווקא בחרה לצלם את מסך הטלוויזיה, כשבדיוק הראו את מת'יו מקפדיין, שגילם את דמותו של טום וומבסגאנס, בעלה של שיבון, כשלצידה ניתן להבחין בראש קטן נוסף, וכתבה: "קשה להסביר את המשמעות של התוכנית הזו עבורי. המקומות שיצא לי לבקר בהם, הכישרונות בענקיים שיצא לי לעבוד איתם. זה שובר לי את הלב שהכל נגמר, אבל הלב שלי היה צריך להתמלא בכל הזיכרונות, הזמנים הטובים והאתגרים - כדי שאיהיה מסוגלת להישבר בכלל, אז זה גורם לי להודות על כך שזכיתי להצטרף להרפתקה המטורפת הזו של סדרה שתהיה גולת הכותרת בקריירה שלי וללא ספק יהיה קשה להתעלות על כך. אני אתגעגע. הצוות של הסדרה הזו הם חבורה מוכשרת ואני גאה שעבדתי לצידם, אלה האנשים שאתגעגע אליהם יותר מכל".
לסיכום הפוסט כתבה שבדיוק בזמן שצפתה בפרק האחרון של משהו ששינה את חייה - חייה השתנו שוב, ובכך הכריזה על הלידה.
4 צפייה בגלריה
שרה סנוק
שרה סנוק
שימו לב לראש משמאל. סנוק, מסך הטלוויזיה והבייבי שהצטרף למשפחה
(צילום: אינסטגרם)
באוקטובר 2020, בשיאה של מגפת הקורונה, סנוק הציעה נישואים ללוסון, שכמובן אמר "כן". "בתחילת המגיפה ננעלתי במלבורן עם אחד החברים הכי טובים שלי - והתאהבנו", סיפרה בריאיון למגזין "ווג" באותה השנה. "אנחנו חברים מאז 2014. גרנו יחד, טיילנו יחד, תמיד שמחנו לראות אחד את השנייה אבל זה היה לגמרי אפלטוני. פשוט, מעולם לא היינו רווקים באותו הזמן ופתאום זה קרה. יש כל כך הרבה כאב ועצב בעולם אבל ברמה האישית - התמזל מזלי", סיכמה, והוסיפה כי ללא המגיפה ייתכן וזה לא היה קורה. השניים מיסדו את הקשר ונישאו בפברואר 2021, בחצר האחורית של ביתה סנוק בברוקלין.
4 צפייה בגלריה
שרה סנוק דייב לוסון
שרה סנוק דייב לוסון
ברכות להורים הטריים. שרה סנוק ודייב לוסון
(צילום: Jamie McCarthy/GettyImages)
4 צפייה בגלריה
שרה סנוק "יורשים"
שרה סנוק "יורשים"
אנחנו בהחלט נתגעגע. "יורשים"
(צילום: Jamie McCarthy/GettyImages)